Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARJ] Jaki gaz do 2.4 quattro?


arturo_84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Zastanawiam się nad założeniem gazu do swojej niuni i mam standardowe pytanie. Otóż zupełnie nie znam się na LPG i nie wiem jaki gaz założyć a nie chcę że mi wcisnęli jakiś kit. Jak w tytule ma 2.4 quattro, 145 tyś km przejechane, osobiście przejeżdżam miesięcznie ok 1500 km. Jaką instalację możecie mi polecić żebym był zadowolony, jakie będzie spalanie, jaki koszt tej instalacji, i ile mniej więcej muszę jeździć tym autem żeby opłacało mi się zakładać ten gaz. Z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz założyć jakąś sekwencję, którą to zależy od tego ile będziesz chciał na nią kasy przeznaczyć, ja mam w swoim 2.4 tyle że ośka założony LandiRenzo Omegas, polecam super się spisuje, pali w mieście ok. 14l/100, a poza ok. 11l/100, zwróci Ci się w zależności ile zapłacisz za instalkę (nie wiem jakie są teraz ceny ale musisz szykować ok. 3-4tys.), przy obecnych cenach PB/LPG myślę że gdzieś po około 20tkm Ci się zwróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co bedzie chodziło i niedrogo kosztowało to włóż stag 300, reduktor scorpion ST lub GT, wtryski magicjet i bedzie śmigac instalka z założeniem bedzie kosztować jakies 2500-3000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam setup podany przez kolegę sołtys85, teraz tylko lub aż musisz naleść godny polecenia i solidny warstat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We Wrocławiu w "Eko ALma" na Robotniczej zaproponowali mi BRC PLUG & DRIVE za 4000 lub ESGI za 3200. Bardziej proponOwali mi ESGI - w Radwanicach kiedyś montowali BRC teraz zajmują się produkcją części do ESGI. Jakie jest Wasze zdanie na temat tego ESGI, gdzie we Wrocku zakładają jeszcze dobrze gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach