Zidan22 0 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Audi import z NIEMIEC, jeździło na POWER BOX'IE ale od tygodnia jeździ bez, także logi zrobione bez boxa. Przelot 131 tyś km. Proszę o analizę logów BASIC SETTINGS 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c953b8af05fae68.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d29c45484f512a9b.html 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/500dd9ff54295d3a.html 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/94d18b16ee0d96cd.html STATYCZNE 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/151dcb27715b80ff.html 001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f440c5e53fd63aa.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f024a8fa4e957fdd.html 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca74e1dc513c0a64.html 005 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a68bad17f8e410d.html 007 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a30f544898be415d.html 008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5225b3347e9013c7.html 013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac7b2cd1cd0c85b0.html DYNAMICZNE 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5f393716eba2e15.html 001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6b50755b4025a18.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5710f60fcde10fd8.html 008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23d8e80c03bc2cc3.html 010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e29c8d0d9164fe4.html 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5147871c5fd2aceb.html 013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c2fa99a39485364.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 - termostat legł - przycina sie mechanizm VTG..dynamiczna jazda powinna mu pomóc - nie podoba mi sie korekcja na 3 garku... Reszta bardzo OK. Poprosze jeszcze 018 i 023 stat Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wektor2121 0 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 brak grupy 013 dynamicznej taka sama jak statyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 - przycina sie mechanizm VTG..dynamiczna jazda powinna mu pomóc eeee tam ... w 1 sekunde zbija jak nalezy ... dobrze jest ... nie strasz kolegi .... z reszta sie zgadzam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidan22 0 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 termostat wymienię na pewno w następnym tygodniu a co z tym 3 garkiem?? da się poprawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Zrob brakujace grupy...[br]Dopisany: 28 Październik 2009, 09:47_________________________________________________ eeee tam ... w 1 sekunde zbija jak nalezy ... dobrze jest ... nie strasz kolegi .... Cos jestem przewrazliwiony po ostatnich przejsciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 zalej uszlachetniacz do paliwa firmy LM i bedzie git jeśli chodzi o korekcje PD mi zdecydowanie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidan22 0 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 dokładam jeszcze log dynamiczny 004 wczoraj coś pomyliłem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4561610c6b78168.html dwa brakujące dorzucę jak najszybciej się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wektor2121 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Kiedy wymieniałeś rozrząd grupa 004 ostatnia kolumna najlepiej jak jest 00 a ty masz powyżej 1 albo rozrząd do poprawy, jak nie to trzeba kąt synchronizacji ustawic opis na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 rozrzad od biedy mozna zostawic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidan22 0 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 a jak ustawie tylko kąt synchronizacji to będzie ok?? nie chce jeszcze wymieniać rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Za ile rozrzad do wymiany...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidan22 0 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 auto z Niemiec, ma wklejkę, że rozrząd wymieniali przy 90tyśa następny przy 180 tyś ... wiec wychodzi, że jeszcze 50tyś mogę przejechać.. ale chyba coś nie gra z tym kątem synchronizacji i trzeba wymienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 kierownicami w turbo bym się nie przejmował- miałem dokładnie tak samo - po wymianie rozrządu pojeździłęm, dynamicznie i wszystko wróciło do normy wymień termostat i pojeździj dynamicznie a bedzie ok :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 wiec wychodzi, że jeszcze 50tyś mogę przejechać.. ale chyba coś nie gra z tym kątem synchronizacji i trzeba wymienić?? Jak jestes pewny tego przebiegu to nic nie rob z rozrzadem az do jego wymiany... PS Jakby to byla moja fura zmieniłbym rozrzad przy 150 - 160 tys... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidan22 0 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 no ale o czym świadczy ten zły kąt synchronizacji?? że rozrząd był źle wymieniony>??? o co dokładnie chodzi?? bo to dla każdego poważna sprawa i nie chciałbym przeżyć przykrej niespodzianki na drodze ;([br]Dopisany: 29 Październik 2009, 11:00_________________________________________________no do końca nie jestem pewny ... w ogóle to o co chodzi z tym całym kątem synchronizacji ? mechanik źle wymienił rozrząd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 kąt synchronizacji nie jest zły... parametr ktory go opisuje u Ciebie jest w granicach ogolnie przyjetej normy. Zasada jest prosta im blizej zera tym lepiej. Dlaczego sie przestawia - napinacz naturalnie sie zuzywa, pasek naturalnie sie wyciaga etc.. Rozrzad nie byl zle wymieniony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidan22 0 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Czyli "ręczna" korekcja kąta wystarczy i można dalej jeździć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Czyli "ręczna" korekcja kąta wystarczy i można dalej jeździć ?? IMO nie jest konieczna ale jak chcesz miec wszystko na TIP TOP to zrob... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się