Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwny szum podczas przyśpieszania , wewnątrz i na zewnątrz


sokol22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od tygodnia nie wiem dlaczego podczas przyśpieszania gaz 2/3 lub full mam syczenie w kokpicie i słychać go na zewnątrz.

Zrobiłem tak otworzyłem okno i gaz na full i jest mocne syczenie ... jakby był zatkany wydech, lub jakaś dziura w przewodach.

Trochę czytałem na forum o zatkanym katalizatorze, ale nie wiem czy to on. - nie widzę spadku mocy..

Nadmienię że to nie stało się od razu słyszałem syczenie wcześniej mniej intensywy i nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak przyspieszam, to jest masakra nawet kolesie pytaja co tak ci syczy.

Może ktoś miał taki problem , dzisiaj podłącze do Vaga i sprawdze czy są błędy.

Audi A4 97' 1.9TDI

pozdrawiam

sokol2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd ja to znam :gwizdanie:

Za pierwszym razem myślałem, że mi powietrze ucieka z koła :polew:

Też słyszę ten szum, też mi auto nie straciło mocy. Sprawdzałem przepływowierz, termostat, węże gumowe, węże podciśnienia i NIC.

Syczy tak jak syczało. A i nikt nie jest w stanie powiedzieć co się stało. Vag nie pokazuje błędów.

_________________________________________________

Podobny temat ale tam była strata mocy: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_notlauf_syczenie_przeplywka-t95208.0.html;all=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie syczalo przy przyspieszaniu, okazalo sie ze to dziura w jednym z podcisnieniowych wezykow od N75.. w tyl obudowy filtra powietrza wchodzi ci wezyk, odepnij go i dmuchaj w niego - powietrze nie powinno nigdzie uchodzic, jezeli uslyszysz syczenie - znajdz dziure (czesto pekaja pod tymi materialowymi kondonami i nie widac dziury). Kolejna sprawa to wszystkie weze idace do i z intercoolera, zwroc uwage na miejsca po opaskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo jaki blad ci mial wyskoczyc, pekniety wezyk? takie rzeczy tylko w logach i w ogledzinach typowo fizycznych mozna wykryc, dlatego mowie ci nurkuj pod maske, odlacz ten wezyk o ktorym mowilem i dymaj. ja bylem poprostu w ogromnym szoku jak sie dowiedzialem ze tak glosny szum wywolany byl malenka dziurka w wezyku podcisniniowym. I szum rowniez w moim przypadku dochodzil z kokpitu, jakby z nawiewow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie też syczało okazało się dziura w wężu podciśnieniowym tym krótkim są dwie sztuki o długości 60mm i średnica wewnętrzna 50mm dziura była pod opaską koszt 90 zł w serwisie za jeden a jak kupiłem w sklepie z wężami ciśnieniowymi pół metra za 40 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie syczalo przy przyspieszaniu, okazalo sie ze to dziura w jednym z podcisnieniowych wezykow od N75.. w tyl obudowy filtra powietrza wchodzi ci wezyk, odepnij go i dmuchaj w niego - powietrze nie powinno nigdzie uchodzic, jezeli uslyszysz syczenie - znajdz dziure (czesto pekaja pod tymi materialowymi kondonami i nie widac dziury).

To nie to :confused4:

Ile się odmuchałem, odłączałem te wężyki i nic. Syczy dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to posprawdzaj jescze po tych grubszych wężach :wink4:

Sprawdzałem już chyba z 10 razy.

Nie tylko ja. Mechanicy też sprawdzali.

Wymieniłem już kilka węży podciśnienia, wymieniłem przewody paliwowe (to nie to). W tygodniu wymienię filtr powietrza ale wątpię, żeby to było to.

Żeby ten dziad chociaż na mocy stracił a tu nic. Pięknie jedzie tylko ten syk.

Prawie jak zawór blow off pssssyt pssyt :polew: :polew: Jestem bardziej niż podłamany bo już się sam z siebie śmieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyciągnij jeszcze filtr powietrza i sprawdź czy cały to raz a dwa to obejrzyj IC z każdej strony może tam gdzieś :wink4: mi się przypomniało że FMIC tak mi pięknie podczas jazdy syczy jak dostaje w piz*e :decayed: ale to nie z racji nieszczelności tylko tak sam z siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie też syczało okazało się dziura w wężu podciśnieniowym tym krótkim są dwie sztuki o długości 60mm i średnica wewnętrzna 50mm dziura była pod opaską koszt 90 zł w serwisie za jeden a jak kupiłem w sklepie z wężami ciśnieniowymi pół metra za 40 zł

Witam

Dokładnie tak jak Goldik.... Cały dzien szukania i w końcu znalazłem dziurka była również po opaską dociskającą

nie wiem czy dobrze wstawiłem link do zdjęcia:

http://chomikuj.pl/sokol2

Zdjęcie jest w galerii

Także problem rozwiązany,

A ha co do kosztów gumy to hmmm 98 zł za 6 cm gumy(oryginał) to trochę drogo, kupiłem za 35 zł zbrojony i działa.

Wielkie dzięki za pomoc

[br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 22:39_________________________________________________A ha mam jeszcze jedno pytanko

Na desce rozdzielczej nie świeci się lampka(dioda) od podświetlenia obrotomierza, Obrotomierz oświetlany jest do połowy . Pewnie spaliła się żaróweczka . Ciężko jest to wymienić ???? Trzeba rozbierać cały licznik ??

dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wyjąć licznik i masz żaroweczki na wierzchu w młodszych modelach są diody lutowane przynajmniej u mnie są żarowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra akcja, stwierdziłem że wymienię gumowy wąż (ten ze zdjęcia sokol22), poszedłem do sklepu a gość mówi 120zł oryginał. Podziękowałem.

Pojechałem do sklepu z częściami do maszyn rolniczych i kupiłem taki wąż (UWAGA) 5 zł!

Teraz pozostało mi sprawdzenie czy to on jest przyczyną syczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...