Skocz do zawartości

sokol22

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sokol22

Osiągnięcia sokol22

0

Reputacja

  1. Tak sprawdzałem, miałem jedną dziurawą tą koło EGR i dalej mam nieszczelność. to dziwne bo dodaje gazu to słyszę lekkie syczenie do pewnego momentu później zanika mimo wciśniętego gazu w podłogę. tak jakby gdzieś powietrze się zbierało (słuchać lekkie syczenie) a później nie
  2. No niestety wymieniłem zawór n18 na nowy i dalej podczas przyśpieszania słyszę jakby gdzieś w okolicy kokpitu uchodziło lub zaciągało powietrze. (tak delikatnie) przyśpieszenie jest okej. jak bedę miał czas zrobie logi.
  3. Zobacz gumę tu zdjęcie:http://chomikuj.pl/sokol2 może jest dziura pod opaską, ja tak miałem. spróbuj wyciągnąć przepływomierz i go przedmuchaj, sprawdź wężyki od zaworów N75 i n18 N75 jest kolo chłodnicy z lewej strony auta , a n18 z tyłu silnika.
  4. Notlauf nie łapałem , robiłem to w nocy i sam przeprowadzałem diagnostykę. Za kilka dni ponowię diagnostykę według wskazań kolegi Przemik i wtedy wszystko będzie jasne.[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 09:23_________________________________________________Jest znalazłem nieszczelność, problem jest w zaworze n18. Kiedyś wstawiłem n 75 w miejsce n18. Rozmawiałem z mechanikiem że te zawory wyglądają identycznie ale różnią się ciśnieniem. Więc zamówiłem zawór zobaczymy jaki będzie efekt.
  5. A te przeładowanie może byc spowodowane nieszczelnością ??? od kilku tygodni nie mogę zlokalizować, gdzieś ucieka mi powietrze. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 20:18_________________________________________________
  6. Nie pisałem wam wcześniej jaki mam problem... Mam gdzieś nieszczelność podczas przyśpieszania słyszę syczenie. Jedną nieszczelność zlikwidowałem ale mam jeszcze jedną tylko gdzie??? ciężko to zlokalizować ponieważ tak się dzieje podczas przyśpieszania. Autko normalnie ma kopa. mogą być to te małe wężyki co prowadzą do zaworków n75 i n18 ??? czy szukać w tych grubszych wężach??
  7. Witam Mam audi a4 rok 97 w automacie. Wymieniałem olej ponad 20 tyś km. Wydaje mi się że skrzynia jakby inaczej przełączała biegi. Jest jakaś miarka do sprawdzenia stanu oleju ???
  8. ECM to ta czarna skrzynka pod masą od strony kierowcy??? Mam ją odkręcić ??? Wygląda mi na suchą . [br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 22:23_________________________________________________ Łatwiej nim skasować inspekcję i błędy są po polsku. Dokladnie.Sciagnij se Vag-coma Na Vag Com 311-2 też mam te błedy ... [br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 22:30_________________________________________________No już poradziłem sobie z lag'ami Trzeba było odinstalować Vag Com i zainstalować jeszcze raz. możecie przeanalizować moje logi statyczne i dynamiczne??? Nie wiem czy przepływka jest okej logi statyczne grupa 0011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b4202eaf54caf49.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e10ca84d1f13fd1.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faf8ef48d05e7ada.html Dynamicze Grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a306e9da657f474a.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d353a5bf1b5af568.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557948147b1e0a60.html
  9. Witam Chciałem przedstawić wam mój problem z silnikiem , ale nie mogę zrobić logów statycznych i dynamicznych. Używam Vag com 311-2 i 409 w wersji polskiej i angielskiej mam to samo. gdy nie przekroczę 1500obr jest okej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b53dbbc520e5bf2f.html jak przekroczę 1500 obr mam błąd; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d75a45626e072216.html i tak jest przy najważniejszych blokach 000, 003, 008, 011 może mam vag'a uszkodzonego w co watpię. a tak poza to wyskoczyl mi błąd : 2 BLEDY !! 65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik 37-10 - Usterka - Intermittent 00553 - Przeplywomierz masowy powietrza -G70 31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy i się trochę wku....em bo z tych błędów wynika że jest uszkodzony przepływomierz. około roku temu wymieniałem go na org. 400 zl . Całe szczęscie że zostawiłem sobie ten stary. Postanowiłem go podmienić--- podmieniłem wykasowalem błąd i jazda na trasę. podłączyłem vaga i pokazał jeden błąd 65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik 37-10 - Usterka - Intermittent i nie wiem od czego on jest. Chyba bez logów nic nie można powiedzieć??? co padlo .. Macie jakieś pomysly ???
  10. Dokładnie to nie wiem, ale byłem kilka dni temu w serwisie w Bad Muskau i nie jestem zadowolony. Bo skasowali mnie 100 euro i nic nie zrobili. dalej miałem notlauf. (tryb awaryjny silnika) Powiedzieli że turbina do wymiany. natomiast trzeba było wymienić zawór n18 i po kłopocie. (nadmienię że sam zdiagnozowałem problem). Może w przypadku twoim będzie inaczej, wymiana rozrządu to nie przelewki. Aha pytałem się ich ile kosztuje wymiana oleju i filtrów to krzyknęli 100 euro. I podziękowałem . takie jest moje zdanie nara
  11. Kolego chyba nie przeczytałeś dokładnie mojego problemu..... Jak napisałem na poczatku po czyszczeniu kierownic turbiny autko chodziło jak nowe...Oczywiście spec przed tym wszystkim podpiął Vaga i stwierdził ze N75 do wymiany... To dlaczego po czyszczeniu nie było zadnego bledu na Vag i samochodzik chulał jak nowy... Myśle ze problem w spalinach i zastosuje sie do porad kolegów powyżej i zakatuje kata..... Hmm chciałem naświetlić tobie mój problem i jak sobie z nim poradziłem. Problem braku mocy to temat b. często komentowany. Kurcze jestem ciekawy czy u ciebie kat.. może być walnięty , daj znać to dla forumowiczów cenna wiadomość.
  12. Witam To nie jest wina katalizatora Musisz podpiąć Vag'a i sprawdzić błędy. Miałem podobny problem... audo 96' 1.9tdi 110k Na początku uszkodził mi się zawór n75 koło turbiny. Później wymieniłem przepływomierz. i autko śmigało bez problemów. Natomiast tydzeń tem uszkodził się zawór n18 który steruje zaworem EGR. I autko odzyskało moc i co najważniejsze nie ma tzw. dziur w przyspieszaniu. a ha może to być też przyczyna zapieczonych kierownic w turbinie ale u mnie turbina jest okej.
  13. sokol22

    [B5 AJM] Czy to notlauf?

    Pośmigam trochę na tym zaworze i zobaczę czy coś się będzie działo.
  14. sokol22

    [B5 AJM] Czy to notlauf?

    Nie rozbierałem tego jak dmucham w dziurki to jest przepływ powietrza i chodzi w nim jakaś membrana. ale może być problem w samej elektronice a nie w mechanice zaworu. pojeżdzę trochę na tym N75 i zobaczę czy będzie tracił moc. Widziałem na Allegro takie zawory N18 sterujące zaworem EGR w cenie 150 zł do audi 1,9tdi.
  15. sokol22

    [B5 AJM] Czy to notlauf?

    Tylko chodzi mi oto czy coś może się stać z silnikiem, ponieważ odczułem przypływ mocy i nie mam tzw. dziur jak depnę to przyspiesza. (jak poprzednio) aż miło jechac. Może znacie kogoś kto by wiedział???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...