jacob12 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Witam czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jest efekt źle wyważonych opon ponieważ słyszę dziwny dziwięk nie tak przy jeździe jak na zakrętach trudny do opisania tak jak by pulsujący tępy dziwięk ktoś wie coś na ten temat?
jacob12 Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 Mam rozumieć że opona jest krzywa?
jacob12 Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 Otórz nie krzywa guma bo właśnie dzis wimieniłem wszystkie 4 na nówki zimówki i dalej ten pulsujący dzwięk przy jeździe a jeszcze bardziej przy na zakrętach w lewo co to może być koledzy? czy może byc to wina łożysk ja już nie mam pojęcia może fele są krzywe ale jak to sprawdzić lub czy można sprawdzic i ocenic stan łożysk? poradzcie coś Z góry diękuje za wszelkie info
chudineze Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Łożysko będzie huczało a nie pulsacyjnie mogą jeszcze być te felgi spróbuj zamienić z kimś na chwilę i sprawdzić ewentualnie co przychodzi mi do głowy to przegub.
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Obstawiam łożysko. Hałasuje z przodu czy z tyłu?
boseron Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 skoro przy skręcie to moze przegub
Yelo Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 skoro przy skręcie to moze przegub Przegub chrupie, strzela, raczej nie pulsuje. Do tego słychać go przede wszystkim przy małych prędkościach. Prędzej podejrzewałbym łożysko, czy jak trochę sobie pohałasuje, to felga nie jest ciepła?
akjam Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Może łożysko bo jak zaczyna się sypać to właśnie tak jakby pulsacyjnie huczało (z odstępami) a później dopiero taki ciągły huk jest... [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 09:29_________________________________________________I jeszcze jedo przy zakrętach w obie strony? Ja miałem nie dalej jak 3 tygodnie temu wymieniane łożyska. Na początku taki pulsacyjny huk (z prawej strony) a później już trwało to cały czas. A przy prawoskręcie się nasilało. Wymieniłem łożyska (oba) i wszystko gra.
jacob12 Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 więc teraz już przy jeździe na zakrętach w lewo jak i w prawo słychać pulsowanie przy jeździe prosto też huczy tak jakby ten dzwięk sie zlewał w prawie jednostajny niestety nie mam mozliwości zamienic sie z kimś na fele na chwile i jeżeli to łożyska to jak rozpoznać czy piasty też do wymiany? i czy taką operacje można samemu zrobić? Nigdy nie robiłem więc pytam... A i jeszcze jedno przy wyważaniu kół nie powinno wskazać czy felga jest krzywa?
Michał Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 przy wyważaniu kół nie powinno wskazać czy felga jest krzywa? powinno. ojciec miał u siebie to samo, wina-łożyska :gwizdanie: tylko u niego to już była grubsza sprawa, zagrażająca bezpieczeństwu nawet... auto na lewarek, koło w powietrzu, sprawdzamy a tam luz a do tego grzało się po dłuższej jeździe
akjam Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 [...] jeżeli to łożyska to jak rozpoznać czy piasty też do wymiany? i czy taką operacje można samemu zrobić? Nigdy nie robiłem więc pytam... Z wymianą łożysk (jeśli tego nigdy nie robiłeś) to obawiam się, że nie dasz sobie rady sam. A i jeszcze jedno przy wyważaniu kół nie powinno wskazać czy felga jest krzywa? Przy wyważaniu powinno coś wyjść jeśli felga byłaby krzywa.
Yelo Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 a do tego grzało się po dłuższej jeździe felga nie jest ciepła? To typowy objaw padniętego łożyska.
jacob12 Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 Więc chyba zacznę od wymiany łożysk a potem zobaczymy... Wymieniać odrazu cztery koła czy tylko przód wystarczy?
wypsiu Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Możesz tylko przód wymienić jeśli z tyłem jest wszystko OK po co sobie robić koszta. Ps. Jaki masz przebieg że już się łożyska wysrały
jacob12 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Przebieg to 180 tyś bedzie gorzej jak to beda przeguby
akjam Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Przebieg to 180 tyś bedzie gorzej jak to beda przeguby No to łożyska mają prawo już się kończyć. P.S. Zrobiłeś już te łożyska? Może sie okazać, że masz do zrobienia jeszcze jakiś przegub (szczególnie prawa strona). U mnie po rozbiórce się okazało, że jeden był pęknięty... (górny). U TOM77 możesz zamówić łożyska SKF w dobrej cenie.
jacob12 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Łożyska po wymianie obie strony przód wszystko gra pytanie czy muszę jechać na wywarzenie opon po zabiegu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się