Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyważenie opon


jacob12

Rekomendowane odpowiedzi

Otórz nie krzywa guma bo właśnie dzis wimieniłem wszystkie 4 na nówki zimówki i dalej ten pulsujący dzwięk przy jeździe a jeszcze bardziej przy na zakrętach w lewo co to może być koledzy? czy może byc to wina łożysk ja już nie mam pojęcia :confused4: może fele są krzywe ale jak to sprawdzić lub czy można sprawdzic i ocenic stan łożysk? poradzcie coś Z góry diękuje za wszelkie info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko będzie huczało a nie pulsacyjnie :mysli: mogą jeszcze być te felgi spróbuj zamienić z kimś na chwilę i sprawdzić ewentualnie co przychodzi mi do głowy to przegub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro przy skręcie to moze przegub

Przegub chrupie, strzela, raczej nie pulsuje. Do tego słychać go przede wszystkim przy małych prędkościach. Prędzej podejrzewałbym łożysko, czy jak trochę sobie pohałasuje, to felga nie jest ciepła?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może łożysko bo jak zaczyna się sypać to właśnie tak jakby pulsacyjnie huczało (z odstępami) a później dopiero taki ciągły huk jest... :mysli:[br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 09:29_________________________________________________I jeszcze jedo przy zakrętach w obie strony? Ja miałem nie dalej jak 3 tygodnie temu wymieniane łożyska. Na początku taki pulsacyjny huk (z prawej strony) a później już trwało to cały czas. A przy prawoskręcie się nasilało. Wymieniłem łożyska (oba) i wszystko gra. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc teraz już przy jeździe na zakrętach w lewo jak i w prawo słychać pulsowanie przy jeździe prosto też huczy tak jakby ten dzwięk sie zlewał w prawie jednostajny niestety nie mam mozliwości zamienic sie z kimś na fele na chwile i jeżeli to łożyska to jak rozpoznać czy piasty też do wymiany? i czy taką operacje można samemu zrobić? Nigdy nie robiłem więc pytam... A i jeszcze jedno przy wyważaniu kół nie powinno wskazać czy felga jest krzywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wyważaniu kół nie powinno wskazać czy felga jest krzywa?

powinno.

ojciec miał u siebie to samo, wina-łożyska :gwizdanie:

tylko u niego to już była grubsza sprawa, zagrażająca bezpieczeństwu nawet... auto na lewarek, koło w powietrzu, sprawdzamy a tam luz :shocked: a do tego grzało się po dłuższej jeździe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

jeżeli to łożyska to jak rozpoznać czy piasty też do wymiany? i czy taką operacje można samemu zrobić? Nigdy nie robiłem więc pytam...

Z wymianą łożysk (jeśli tego nigdy nie robiłeś) to obawiam się, że nie dasz sobie rady sam.

A i jeszcze jedno przy wyważaniu kół nie powinno wskazać czy felga jest krzywa?

Przy wyważaniu powinno coś wyjść jeśli felga byłaby krzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do tego grzało się po dłuższej jeździe

felga nie jest ciepła?

To typowy objaw padniętego łożyska.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tylko przód wymienić jeśli z tyłem jest wszystko OK po co sobie robić koszta.

Ps. Jaki masz przebieg że już się łożyska wysrały :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg to 180 tyś bedzie gorzej jak to beda przeguby :confused4:

No to łożyska mają prawo już się kończyć.

P.S. Zrobiłeś już te łożyska? Może sie okazać, że masz do zrobienia jeszcze jakiś przegub (szczególnie prawa strona). U mnie po rozbiórce się okazało, że jeden był pęknięty... (górny). U TOM77 możesz zamówić łożyska SKF w dobrej cenie. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...