BZ Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Panowie, czy ktoś mial do czynienia z A4 po przygodach typu "zalanie". Auto jest sprowadzone z USA z minimalnym przebiegiem. W CarFax jest podany Water Damage / Flood Title z października 2007. Generalnie śladów wody nie widać i do tej pory czyli przez 2 lata auto jeździ bez widocznych usterek. Proszę powiedzieć, jakie są newralgiczne zespoły elektroniczne, które mogłyby ucierpieć z powodu wilgoci i do jakich należałoby zajrzeć? Oczywiście przy założeniu, że auto nie stało "po uszy w wodzie" ale dostało "prysznic" sztormowy w trakcie transportu morskiego lub przetrwało na placu składowym tropikalny huragan gdzieś nad Zat. Meksykańską. Przy takiej sile wiatru wilgoć też może głęboko penetrować w różne zakątki auta. Na ile szczelne są elementy elektroniki a gdzie mogą pojawić się problemy po 2 latach od wydarzenia? Pozdr, BZ
malik Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Sprawdziłbym na pewno moduł komfortu. W b6/b7 słynie ze słabej szczelności i rdzewienia. Dzieją się później różne dziwne rzeczy z szybami, alarmem, centralnym zamkiem, itp
ctv Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Jesli auto jezdzilo prze dwa lata to musialo byc zrobione,generalnie po zalaniu cala elektryka elektronika na smietnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się