mateeq 0 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Witam, gdzieś na forum wyczytałem kiedyś, że jakoś z logów można zobaczyc czy auto miało chipa czy nie, ale teraz nie mogę tego znalesc . Jako, że niedawno przy szukaniu usterki w autku, otwarłem pokrywę kompa do sterowania silnikiem, okazało się, że na kompie była plomba Wendland Motorentechnik GmbH (z numerem seryjnym i datą ). Kiedys jak auto było na serwisie już w Polsce (nie chciało zapalic) mechanik niepotrzebnie! otworzył kompa i stwierdził że tam coś było nie tak, zerwał plombe i teraz widziałem, że przelutował jakiś rezystorek czy coś podobnego na samej "płycie głównej". No i w sumie chciałem sprawdzic czy wszystko działa tak jak powinno (pewnie najlepszym rozwiązaniem byłaby wizyta na hamowni ale póki co chciałem sprawdzic domowym sposobem), bo z tego co czytałem u nich na stronie to autko powinno miec trochę tych kucy więcej. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 zrob logi dynamiczne .. wtedy bedziemy wróżyc czy masz cos dłubniete .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogi 24 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Najszybciej da sie poznac po kacie wtrysku, zazwyczaj przy zmianie programu kat jest tak zmieniony ze nie miesci sie w normach VW ( co nei znaczy ze jest zly po prostu dostosowany pod inny program ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 do tego dawki paliwa są zwiększone i ciśnienie doładowania, czyli tak jak napisł spanky, logi dynamiczne 004, 008, 011 powiedzą wszystko o cipku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Najszybciej da sie poznac po kacie wtrysku, zazwyczaj przy zmianie programu kat jest tak zmieniony ze nie miesci sie w normach VW ( co nei znaczy ze jest zly po prostu dostosowany pod inny program ). nie orzesadzajmy nie az tak strasznie jest zmieniony ... ja mam przesuniety o 0.5 stopnia ... p.s oczywiscie mowa o dynamicznym kacie wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateeq 0 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Witam, Sorki że tak długo to wszystko trwało ale ostatnio miałem pełno roboty... No ale już jestem zwarty i gotowy. Zrobiłem tak jak mówiliście logi, niestety nie zrobiłem 004 jak jest niezbędny to dorobie... Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 najpierw uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 STARY UZUPEŁNIJ PROFIL [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2007, 21:35 _________________________________________________no dobrze widzieć, że nie tylko ja, zchorowany się ostałem na forum... dobrze, że chociaz z logów można wywnioskowac że ujeżdzasz kujawskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateeq 0 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 STARY UZUPEŁNIJ PROFIL [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2007, 21:35 _________________________________________________no dobrze widzieć, że nie tylko ja, zchorowany się ostałem na forum... dobrze, że chociaz z logów można wywnioskowac że ujeżdzasz kujawskiego no a może coś więcej wnoszącego do tematu koledzy profil uzupełniłem jak tylko zobaczyłem, że jest nieuzupełniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 nie kopci Ci czasem ? z 008 tak jakby wynika, że masz podniesione dawki paliwa, chyba powinno byc : 45..49 | 37..42 | 39..47 http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_6_Zylinder_VE.html [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2007, 22:09 _________________________________________________ no dobrze widzieć, że nie tylko ja, zchorowany się ostałem na forum... "atak astmy" Cię złapał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateeq 0 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 No właśnie nic takiego nie zauważyłem szczególnego, żeby kopcił. Jak by kopcił to na czarno, nie? No ale rzeczywiście te wartości są "troche" wyższe, ale czy myślisz że to może byc konsekwencją chipsa niemieckiego, czy to raczej problem który należałoby usunąc? No i jakie to może dawac efekty, oprócz większego spalania pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Mateeq ty nie usuwaj problemu - tylko go popraw lepszym czipem np. u Rogala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 jedno jest pewne ... lmm do wymiany ... na moje oko reszta w normie ... wszystko sie wyjasni po wizycie na hamowni .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 dodam jeszcze: dawki paliwka większe niż seria, a doładownie na standardowym poziomie lekki chip, ale kiepsko zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się