Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


sylwek09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otóż mam problem z doładowaniem (skacze ciśnienie doładowania) Nie wiem od czego zacząć szukać przyczyny czy od kierownic czy od podciśnienia. Poza tym w grupie 010 Barometric Pressure moim zdaniem powinno być cały czas jednakowe a u mnie skacze ( jeśli się mylę to poprawcie mnie). I jeszcze jedno co mnie zastanawia. W BS w grupie 004 pomimo wysterowania na "za późny" - "za wczesny" kąt cały czas jest jednakowy. Chyba coś tu nie gra, tylko co?

Będę wdzięczny za każde podpowiedzi

BS:

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3461.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3462.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3463.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3464.html

Logi dynamiczne:

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3465.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3466.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3467.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3468.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3469.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3470.html

Logi statyczne:

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3471.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3472.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3473.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3474.html

http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3475.html[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 08:58_________________________________________________Czy ktoś mógłby odpowiedzieć na moje pytania???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoki ciśnienia - kierownice w suszarce... no i oczywiście wygląda na zapchany katalizator;

powtórz logi po doprowadzeniu furmanki do odpowiedniej temperatury :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi były robione na rozgrzanym silniku czyli termostat do wymiany. Kata mam - czyli do wyprucia :naughty:

Koledzy a co z tym: Poza tym w grupie 010 Barometric Pressure moim zdaniem powinno być cały czas jednakowe a u mnie skacze ( jeśli się mylę to poprawcie mnie). I jeszcze jedno co mnie zastanawia. W BS w grupie 004 pomimo wysterowania na "za późny" - "za wczesny" kąt cały czas jest jednakowy. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czunik cisnienia atmosferycznego znajduje się w ECU. Czy byly jakies błedy w sterowniku?

Pojezdzij dynamicznie bo przez zacinajace sie VTG kuleje regulacja cisnienia doladowania.

Tym 004 BS bym sie specjalnie nie przejmował - dynamiczny kąt wtryskiu jest regulowany poprawnie.

Statyczny kąt wtrysku - mozna by przyspieszyc - w granice ~60.

Faktycznie VTG w trybie wykonawczym niemraow sie przestawia - ciezko stwierdzic czy jest to wina nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia czy syfexu w nim siedzącego.

Pojezdzij dynamicznie i powtorz logi.

O termostacie i katalizatorze juz wiesz. :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie prosze w ktorym miejscu wyczytaliscie zapchanego kata? czyzby to niedoladowanie < 2500 rpm ? pytam bo mam ten sam problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...