Marek86232 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam, mam małe pytanko, gdzie znajduje sie czujnik hala i za co odpowiada w silniku ALT 2.0???? z góry dziekuje za podpowiedzi.
Dev Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 ciężko wrzucic w google, co ????????????? http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/pliki_PiSEZS/Czujniki_predkosci_obrotowej_silnika.pdf
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Forum jest od zadawania pytan i udzielania odpowiedzi na nie,w linku ,ktory podales ,nie ma ani slowa o silniku ALT 2,0 zaznaczone na czerwono-odpowiada za info o predkosci obrotowej silnika
Dev Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Forum jest od zadawania pytan i udzielania odpowiedzi na nie,w linku ,ktory podales ,nie ma ani slowa o silniku ALT 2,0 zaznaczone na czerwono-odpowiada za info o predkosci obrotowej silnika prosze Cie......
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 jesli uwazasz,ze cos zle napisalem-daj dokladne info
Dev Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 ten silnik i większosc silników ma dwa takie czujniki jeden w głowicy przy wałku (wałkach) a jeden przy wale korbowym Kolega pisał o czujniku Halla wiec dostał info na ten temat a czy jest to ALT, AJL, BEX czy inne dziadostwo zadanie do spełnienia ma zawsze takie samo
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 na rysunku jest czujnik,ktory podaje sygnal do aparatu zaplonowego,na wałku-na wale korbowym jest niepotrzebny,bo przy ustawieniu rozrzadu,juz na znacznikach masz punkty[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 20:45_________________________________________________ zadanie do spełnienia ma zawsze takie samo to fakt
Dev Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 na rysunku jest czujnik,ktory podaje sygnal do aparatu zaplonowego,na wałku-na wale korbowym jest niepotrzebny,bo przy ustawieniu rozrzadu,juz na znacznikach masz punkty[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 20:45_________________________________________________ zadanie do spełnienia ma zawsze takie samo to fakt nie do aparatu tylko do ECU a dopiero potem do aparatu
Marek86232 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Opublikowano 16 Listopada 2009 dzięki Panowie z pomoc musze je posprawdzać bo dziwne rzeczy się dzieją z moim Audi, jeszcze raz dzięki
gregorypeck Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 jakie dziwne rzeczy ci sie dzieją? Bo u mnie tez cos rzęzi nierowno i szukam przyczyny. Daj znać jak to sprawdzic samemu.
Dev Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 jakie dziwne rzeczy ci sie dzieją? Bo u mnie tez cos rzęzi nierowno i szukam przyczyny. Daj znać jak to sprawdzic samemu. VAG?
gregorypeck Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 sprawdzalem, nie ma bledow. Mam nowy przeplywomierz, sondy lambda są OK, filtr paliwa i powietrza wymienione i niby wszystko dziala jak trzeba - a jednak mam dziwne wrazenie ze silnik pracuje nierowno. I to zarowno na zimnym jak i na rozgrzanym.
Marek86232 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 ja mam to samo co Kolega Grzesiek, nierówno chodzi, na dodatek na zimnym strzela w kolektor wydechowy i czasem przerwie podczas jazdy, wymieniłem już cewki i świece i właśnie zastanawiam się nad tymi czujnikami. Na VAGu wywala mi tylko czasem losowe wypadanie zapłonów cylinder 4, i błąd którego nigdy nie mogłem się pozbyć zbyt uboga mieszanka. Odmy powymieniane itd a błąd mieszanki średnio co 150km po skasowaniu się wyświetla i tak walcze sobie z tym wszysykim....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się