Bobik_b Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 WITAM MAM PROBLEM TYPU WŁĄCZAJĄCEGO SIĘ ABS JAK JADĘ SZYBCIEJ NIŻ 120KM/H DOBIJAM DO 120 I PO 5 SEKUNDACH WŁACZA SIĘ ABS A ZA KILKA KOLEJNYCH WŁĄCZA SIĘ BŁĄD I TAK CAŁY CZAS AŻ NIE ZGASZĘ GO I WŁĄCZAM ZAPŁON I JEŚLI NIE JADĘ TO DALEJ BŁĄD JEST ALE JEŚLI ZACZNĘ SIĘ TOCZYĆ BĄDŹ JECHAĆ NORMALNIE TO NAPRAWIA SIĘ I TAK W KOLO. WYDAJE MI SIĘ ZE PONAWIA TEST ABS I WSZYSTKO GRA DO CZASU PRZEKROCZENIA 120. POZDRAWIAM
grzanek85 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 po pierwsze wyłącz caps lock, podjedź do kogoś na komputer i niech Ci sprawdzi który czujnik na kole oszukuje i będzie wszystko jasne??
olorob2 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 takie objawy to niuc innego jak uszkodzony sterownik pompy ABS-u,poczekaj jeszcze jakis czas i bedzie ci sie swiecic juz na stale tak sie zaczynaja objawy popsutego sterownika.mozesz wymienic czujnik abs-u,ale jak przedmowca pisal najpierw podepnij vaga jesli nie bedzie chcial sie polaczyc z absem to juz ci dalem odp.jesli sie polaczy to ci pokaze jaki czujnik i przy jakim kole masz uszkodzony.
ktmrider7 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 u mnie mechanik przy wymianie lozyska uszkodzil pierscien absu i objawy byly takie same tyle ze przy troche wiekszej predkosci sie kontrolka zaswiecala
jarek3251 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 po pierwsze wyłącz caps lock, podjedź do kogoś na komputer i niech Ci sprawdzi który czujnik na kole oszukuje i będzie wszystko jasne?? ten gość ma racje !!!!. najpierw sprawdź vagiem w którym kole sie to dzieje zrób to tak jadąc z prędkością do 20km/h sprawdź w vagu które koło przekłamuje bo przy małych prędkościach tez przekłamuje ci napewno o jakieś 3 -5 km/h.ja miałem to samo wymieniłem nawet czujnik który okazał sie dobry wkurzyłem sie i rozebrałem bęben okazało sie ze te rowki pierścienia są zardzewiałe wyczyściłem je szczotka a później diaxem spiłowałem wszystkie z nagaru do takiej samej wysokości od tamtej pory wiem ze mam abs jak jest ślisko a nie jak jadę więcej jak 120km/h pozdrawiam
grzanek85 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 były wadliwe sterowniki owszem ale od roku 98 ale to nie ten objaw
Bobik_b Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 Po przekroczeniu 120 i wystapieniu bledu - test daje wynik = błąd statyczny - brak odczytu z czujnika. Po ruszeniu błąd ustępuje. Problem ten pojawił się po zmianie przegubu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się