Jump to content

[ALL B6] Czy ktos wie jak prawidłowo ustawic xenon HID?


boseron
 Share

Recommended Posts

zakupiłem niedawno zestaw HID 6000K ładnie świecą nie ma porównania z h7 zwykłymi przede wszystkim pobocze super oświetlają ale przy ścianie jak stane przodem to mam kilka załamań..... jak to powinno prawidłowo wyglądać bo z tego co mi sie wydaje to prawa lampa powinna troche nizej świecić niz lewa zeby nie oslepiała, uwazam ze HID montowany w soczewce w B6 niewiele odbiega sposobem świecenia od ori xenonów, światło nie rozprasza sie i nie razi ale musi byc odpowiednio wypoziomowane, co jest zauwazalne w lampie zwykłej z B7 bez soczewki i strasznie wtedy xenony dają po oczach.montaż xenonów w lampach bez soczewek tych nieoryginalnych mija sie z celem w takich własnie lampach moim zdaniem i za to powinni zabierac dowody.czy ktos wie na jaką odległość na równej drodze powinny świecić lewa i prawa soczewka bo jak narazie wyregulowałem na oko.

Link to comment
Share on other sites

kolego a spryskiwacze założyłeś nie wspomnę o samo poziomowaniu xenona.

pozdro

Link to comment
Share on other sites

kolego bez soczewki D2S nic nie zrobisz

mozesz tylko ustawic wysokość swiecenia i tyle

ja tak samo miałem w h7 dlatego kupiłem nowe lampy D2S+ori żarnik i mam tylko prawidłowe dwa załamania

jedz na stacje diagnostyczna lub do bdb warszaty za 10 zł ci ustawią kąt swiecenia na pałe ustawianie moze być oślepiające

Link to comment
Share on other sites

Musisz wyregulować na dużej odległości (garaż podziemny), lub wybrać się na zaprzyjaźnioną stację diagnostyczną. I przede wszystkim dbaj o czystość lamp, w innym wypadku śwatło rozproszone na brudzie na lampie będzie oślepiało kierowców z naprzeciwka.

Jak już będziesz regulował, to masz dwie reguły:

- wiązki światła muszą biec idealnie prosto, jak już, to mogą odchylać się delikatnie w prawo.

- linia odcięcia musi opadać, nie może mieć miejsce sytuacja, że podnosi się, wówczas będziesz oślepiał z dużej odległości.

Lampy ustawiasz pojedynczo, więc musisz zasłonić zawsze tą drugą. Wiązki powinny biec równolegle.

jak to powinno prawidłowo wyglądać bo z tego co mi sie wydaje to prawa lampa powinna troche nizej świecić niz lewa zeby nie oslepiała

Jakie znaczenie z 100m ma rozstaw lamp, rzędu 1,5m?

kolego a spryskiwacze założyłeś nie wspomnę o samo poziomowaniu xenona.

pozdro

Czy to jest odpowiedź na pytanie zadane prze autora wątku?![br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 08:31_________________________________________________ :mysli: Fakt soczewka pod ksenon ma nieco inne odcięcie, które zapobiega oślepianiu kierowców za prawym zakrętem...
Link to comment
Share on other sites

Boseronek, przyjedź na spocika w Niedziele to Ci sie ustawi na spokojnie, juz nie raz ustawialismy światełka przecież :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Boseronek, przyjedź na spocika w Niedziele to Ci sie ustawi na spokojnie, juz nie raz ustawialismy światełka przecież :gwizdanie:

:good: konkrety sa najlepsze , Yelo o co chodzi z ta linią odcięcia....

Link to comment
Share on other sites

a proponowałem to 100 zł poszło w kosz i moje 20 :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

a proponowałem to 100 zł poszło w kosz i moje 20 :thumbdown:

jakie 100 zł? nic sobie nie przypominam

Link to comment
Share on other sites

a proponowałem to 100 zł poszło w kosz i moje 20 :thumbdown:

jakie 100 zł? nic sobie nie przypominam

trudno :)
Link to comment
Share on other sites

Boseronek, przyjedź na spocika w Niedziele to Ci sie ustawi na spokojnie, juz nie raz ustawialismy światełka przecież :gwizdanie:

:good: konkrety sa najlepsze , Yelo o co chodzi z ta linią odcięcia....

odcięcie - granica światła i cienia :wink4:
Link to comment
Share on other sites

Boseronek, przyjedź na spocika w Niedziele to Ci sie ustawi na spokojnie, juz nie raz ustawialismy światełka przecież :gwizdanie:

:good: konkrety sa najlepsze , Yelo o co chodzi z ta linią odcięcia....

odcięcie - granica światła i cienia :wink4:

i...[br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 21:52_________________________________________________temat morze .................
Link to comment
Share on other sites

I miejsce załamania linii światła / cienia na wprost lampy itd ;) Opisałem najprościej aby osoba, która nie ma pajęcia co to znaczy, zrozumiała o czym mowa :)

:polew:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...