Gość Lolek Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Tym razem mam problem z turbina. Jakis czas temu podczas jazdy w gore po niewielkim wzniesieniu auto kompletnie stracilo moc. Bylo to raz, ale po chwili wszystko wrocilo do normy i auto znow smigalo jak trzeba. Pozniej za okolo 2 tygodnie zdarzylo sie to poraz drogi i po tym pojechalem do machera. "Podobno" zrobil testy dynamiczne i okazalo sie, ze waz na dolocie do turbiny byl poluzowany. Sam widzialem blad, ktory wyskoczyl, cos w rodzaju "intake pressure....." czyli stad wychodzi, ze to bylo na dolocie. Po tym jak wrocilem od niego w nocy jechalem w trase i po jakichs 50km turbina padla i do tego czasu nie ma mocy. To tylko moje przypuszczenia i obym sie mylil. Jezdze z moca podobna do "malucha". Wiem, ze podstawa to VAG, ale poradzcie cos co moglo pasc i czy ten macher jest godny zaufania. Pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakim aucie mowa... skoro zrobil testy dynamiczne=logi?to wrzuc na forum do oceny...
Gość Lolek Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Niestety nie mam logow. Macher to sam robil mi dlatego pytalem o Wasze przypuszczenia co do problemu jaki przedstawiam. proszę wstaw znaczniki [ i ]
Adrian A4 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 podłaczam sie do Tematu mam bardzo podobny problem tylko ze spadek mocy jest straszny ja jade pod wzniesienie i niema znaczenia na którym biegu jest mu ciężko strasznie:( dołacze ze Vag nic nie pokazuje wcześniej był błąd dolotu usunięty i wykasowany:)na logach jest tylko delikatnie przepływka powyżej 3000 ale jtylko troszeczkę odbiega, wiec co jest?? Wrcając do tematu to niech Ci Mechanior przedstawi błedy i logi po diagnozie pownienes miec to udostępnione bez zadnych problemów a njlepiej podjechać do forumowiczów i wtedy było by wszystko wiadomo, masz podane wszystko ja na dłoni :) to jest porzdna firma a nie jakis tam mechanior który nic Ci nie pokazuje i nie daje logów.
Piotrek98igo Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Adrian a filtry kiedy wymieniałeś? aa i uzpełnij profil bo niewiadomo co za A4
Adrian A4 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 filtry jakies 500 km temu wszystkie wiec to nie to. kąt wtrysku ok 49-54 wiec jest oki logi wkleję jeszcze raz jeśli potrzebne.błędów brak aacha i spalanie w mieszanym 8.2-8.3litra :( katastrofa poprostu:( Pomóżcie profil uzupełniony:)
Piotrek98igo Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Jakie objawy zaobserwowałeś?na kazdym biegu zamula?ciagnie chwilowo i przestaje?po restarcie jedzie chwile i znowu muł?
Adrian A4 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Nie poprostu zamla jak maluch zapakowany dosłownie większe wzniesienie a mi jak by zabrakło wszystkiego niewiem jak mam to okreslic napisze może tak jak by było wzniesienie dość długie to w pewnym momęcie bym sie zatrzymał i zjechał an duł odczuwalne cały czas bez skoków mocy anie rppzerw nic nie zaobserwowałem logi z próby dynamicznej http://z02.zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=29756 szybciej tu http://www3.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=27912 fotosik poprawione:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07e8ce2cc302bbed.html
Gość Murzyn Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 rozumiem ze dolot sprawdzony! Jak nikt nie chce to ja sie pobawie we wrózke (chociaz fusów nawet nie ma) 1. Sprawdz wezyki podcisnienia (szczegolnie tyczy adriana) 2. Którys z zaworków sie wysral 4. Kompletnie wystrana przeplywka bez logów wiecej pomyslow nie mam na turbulum nic nie wskazuje [br]Dopisany: 19 Maj 2007, 01:52 _________________________________________________Adrian A4 wrzuc po ludzku na fotosika, bo do jutra mi nie otworzy
Adrian A4 Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Weżyki sprawdzone i nic wszystko gra a mocy brak dalej niewiem co już mam zrobic silniczek ma 202 tys przejechane udokumętowane wiec nie powino nic takiego wielkieg osie satać z nim ach i zuważyłem ze kopci na wyższych obrotach zaznaczam ze błedów nie pokazuje Vag podpnałem dzis i nic spalanie sie nie zmienia 8.2 litra bo wiem bo robiłem dzis długą trase Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki
Piotrek98igo Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Adrian jezeli masz 1.9Di 75ps to on nie grzeszy dynamika,od kiedy go masz?tylko zastanawiajace jest to dlaczego tak duzo pali...co do logow nie da sie ich zobaczyc...
Adrian A4 Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 mam 1.9tdi 90 PS 1Z niewiem dlaczego wyswietla inny nie moge tego zmienić niewiem dlaczego musze sie skontaktowac z adminem:)zeby to poprawił bo jak ja poprawiam zapisuje zmiany to wyskakuje spowrotem:( .mam 90 PS wiec myśle ze grzeszydynamika ponieważ po 3000 jedzie jak maluch i jak jeszce jest górka to poprostu chyba bym sybciej biegł a co do spalania to jest dużo za duze podejżewam ze to jest ta sama przyczyna co braku mocy wiec musze to zlikwidować i autka bedzie smigało jak należy a pózniej sofcik a może i wyryski z biegem czasu to juz by było w 100% zadawalający efekt dla mnie:) i dla autaka:)wiec wszystkie siły łaczcie sie i pomóżcie ustalić przyczyne:)zlikwidować i pedzić do przodu:):) Logi : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07e8ce2cc302bbed.html bo wstawiłeś taki silnik, zmieniłem już Ci na 1Z'ta
Norbi TDI Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 na logach to sie nie znam ale mam 1Z i od 3000tys.obr to powinna zapierniczać u mnie powodem kiedyś był dolot nieszczelny właśnie wtedy dymiła, ale twierdzisz że sprawdzony. Logi to może kolega Murzyn albo Beskecior sprawdzić znają sie na tym
Adrian A4 Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 wiem ze powinna zapierniczać po 3000 ale tego nie robi sprawdziłem dolot moze nie daje rady N75 ale eto by wyszło na logach a ja tam tego nie widze wiec mam wielki problem czekam na opinie Murzyna i Baskeciora niech sie wypowiedza co może byc jeszcze moze wpadłby tu Rogalotti i coś ciekaewgo napisał do naszego tematu to całkiem było by miło rozwiązac problemik:)
wojtek26 Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 Widać że ewidentnie lmm nie domaga szczególnie po 3000 ma bardzo słabe parametry bo turbinka pompuje dobrze. Troche za małe próbkowanie i nie można dokładnie co sie dzieje
SebMis Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 zrób logi po jednym bloku, turbina pompuje OK przepływomierz słabo mierzy
Adrian A4 Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 dzis podmieniam przepływkę to zrobie logi nowe i wstawie:) i jeszcze jedno nalałem uzdatniacza do gnojówki i jest dużo lepiej jakby mu z 10 kuników przybyło ale tego nie można lać cały czas wiec musze zrobic porzadek z autkiem wieczorkiem bedą nowe logi:)Pozdrawiam[br]Dopisany: 21 Maj 2007, 18:18 _________________________________________________oki mam Logi z innym przepływka ale jest tosamo a na tamtym autku wszystko gra :(wiec niewiem co teraz mam robic ??POMOCY tu nowe logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44768d66cac50541.html
Gość Lolek Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 U mnie okazalo sie, ze zawor na dolocie turbawki sie wysral. Ma byc wymieniony i zrobione logi dynamiczne po wszystkim. temat został zmieniony, proszę stosuj regulamin
wojtek26 Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 to dziwne że na innej przepływce to samo może masz zapchany wlot powietrza do filtra albo komp siada
Adrian A4 Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 to dziwne że na innej przepływce to samo może masz zapchany wlot powietrza do filtra albo komp siada wlot sprawdzałem jest ok a z kompem to mnie nie straszcie bo to koszta straszne :(więc myśle ze przepływka ok chociaż tyle a co dalej moze sofcik orginalny domaga sie ulepszenia:):)to by pasowało ale musi poczekac bo nieoczekiwanie musze zmieniać prace :( iczemu tak mi dużo pali to nie normalne tymbardziej ze jeżdze wiecej po trasie niz po mieście poradzcie cosik co??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się