Jump to content

[B5 AEB] Problemy z doładowaniem...


Recommended Posts

Witka chłopy. Mam pewien problem, otóż w moim jeden osiem te które hula już od jakiegoś czasu turbina pompowała sobie 1.5bara w piku. Kilka dni temu coś się naprawiło i obecnie mam do 1.8bara chwilowego oczywiście. Nie wiem w czym tkwi sęk, bo mimo wszystko boję się o mój motór :)

Panowie do rzeczy, N75 podmienione, gruszka sprawdzona - uchyla sie, wsio jest okej. Nie wiem co dalej? Macie jakieś pomysły co sprawdzać i co dalej kombinować?

Zdrówka.

Link to comment
Share on other sites

Masz źle ustawioną sztangę WG.

W peaku 1,5 czy 1,8 bara to jest jakiś kosmos...

Masz seryjny program ?

Link to comment
Share on other sites

Sztanga była i raczej jest ok, bo wcześniej jakby nie patrzeć latało dobrze. Program nie jest seryjny.

Link to comment
Share on other sites

Masz uszkodzoną gruszkę WG...zacina się i daje gigantyczne overboosty. Nic innego nie wywołuje takich objawów jak opisujesz...

Jaki masz zegar doładowania ?

Link to comment
Share on other sites

AG najtańsza seria.

Sprawdzałem gruchę kompresorem i niby jest wsio okej, ale to tylko na moje niefachowe oko.

Link to comment
Share on other sites

AG najtańsza seria.

Sprawdzałem gruchę kompresorem i niby jest wsio okej, ale to tylko na moje niefachowe oko.

Nic nie zobaczysz w ten sposób...to że ona będzie się ruszała to nic...chodzi o to, że ona się zacina, zbyt długo utrzymuje WG zamknięty i dlatego powstają takie overboosty...

nie wpada ci auto w tryb awaryjny ?

Link to comment
Share on other sites

Powiem szczerze, że nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych, bynajmniej narazie...

Link to comment
Share on other sites

a kto Ci robil program? [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 21:26_________________________________________________

nie wpada ci auto w tryb awaryjny

zalezy jak program zrobiony :wink4: jak ja bym robil dla siebie-dalbym nawet na 2 bary,a jesli K03 dmuchnie se tego bara-to nawet potem ,jak wrzucilbym wieksza dmuchawe-nie trzeba jechac na korekte-ale nikt tak nie robi-mam na mysli zadna firma tak nie robi-tak mozna sobie samemu zrobic,jesli ma sie jakies pojecie... :wink4:
Link to comment
Share on other sites

a jak sprawdziłes aktuator i skąd wiesz czy otwiera WG ?

zobacz czy z N75 idzie cisnienie do aktuatora, trzeba sprawdzac wszystko po kolei

silnik Ci wytrzyma ale 0.15 czy 0.18 MPa dla K03 to zabójstwo

Link to comment
Share on other sites

Ok, dzięki za wskazówki. Muszę sam wsio powoli posprawdzać.

Aha i nie mam K03.

Link to comment
Share on other sites

nie K03????

a co?

Link to comment
Share on other sites

ja bym powiedział że to jeszcze gorzej :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

gadaj jaką masz szuszarke...

Link to comment
Share on other sites

K16

każde overboosty są niekorzystne dla turbin i korb

im większe turbo tym mocniej dla korb

Link to comment
Share on other sites

ponowie pytanie dotyczace miejsca robienbia programu-no chyba,ze juz takie kupiles,ale i tak chyba bys wiedzial,gdzie roboiny program byl...

Link to comment
Share on other sites

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

kiedyś niezle sie z takim szajsem namęczyłem

jak Cie stac to wywal to g... i wrzuc K04-15

Link to comment
Share on other sites

Ok, dzięki Poziek za info będę kombinował.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

O co Ci człowiek chodzi?

[br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 23:52_________________________________________________Szczerze? Gówno nie gówno, dla mnie jest okej, może dla Ciebie nie cóż trudno. Latało miło tylko teraz zaczęły się cyrki z tym doładowaniem. Cóż dojdę sam powoli co i jak.

Link to comment
Share on other sites

mi ????? o nic

jesteś kolejną osobą która próbuje ogarnąc ten temat

ja znam 3 osoby które uparły sie na ogarnięcie tego tematu i poległy

jaki masz tam kolektor wydechowy?

ori ? dostosowany do K16 czy hohenstera? bo celuję w to drugie

podejrzewam ze ktos miał juz dosyc tego grata i go sprzedał i chyba wiem kto..... :polew: :polew: :polew:

Link to comment
Share on other sites

Ok nie dyskutujemy dalej, pozdrawiam i dziękuje za pomoc. Miłej nocki.

Link to comment
Share on other sites

Od podejrzen to jest policja :gwizdanie:

Setup do krystiana poszedl odemnie.

Dla malkontentow : osprzet u mnie ladowal jak powinien bez przeladowan do 1,5 i szedl plynnie jak powinien , sprezarka bez luzow i wyciekow co moze niektorych dziwic , Zrobione przeszlo 10 tys km u mnie w ciagu zeszlego roku bez problemow ...

Wiec Dev prosze cie nie wobrazaj sobie za duzo bo wprowadzasz jakis niepotrzebny zamet ...

Zaczac by chyba trzeba od tego w jaki sposob a starym AEB jest kontrolowane doladowanie prawda ?

Tam nie ma czujnika cisnienia jak w nowszych 1,8T kontroluje na podstawie przeplywki (chociaz do konca nie wiem) wiec moze ją podmien ?

Link to comment
Share on other sites

Tam nie ma czujnika cisnienia jak w nowszych 1,8T kontroluje na podstawie przeplywki

masz racje :wink4: dochodzi jeszcze czujnik cisnienia atmosferycznego i temperatura w dolocie :wink4:
Link to comment
Share on other sites

a ja wam mówię, że WG :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

ja tez mówię ze jest problem z WG i z jego otwieraniem

tylko do dzisiaj nie znam przyczyny awarii :( :( :(

był jeszcze problem z paliwem, przy szybszej jezdzie sonda cały czas wskazywała bogatą miesznkę

kolega który próbował z K16 wku....ł sie i wrzucił GT28RS,

osobiście spawałem mu kolektor wydechowy do niej z nierdzewki

po montażu całości i ponownym set-up-ie jak ręką odjął

w/g mnie nie kombinuj z K16 bo koszty grzebania przy niej w pewnym momencie przekroczą zakup nowej turbiny a efekty i tak będą mierne

Nosb coś mi świta ze jakieś dwa lata temu też mocno drążyłeś ten temat w tym aucie :hi:

Link to comment
Share on other sites

Nosb drążył a jeszcze wcześniej był taki ziomek na forum Kunio i tez męczył się z K16...

generalnie to "ciężka" turbina jest... :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Moje po tamtym "drazeniu" jezdzilo jak powinno :) Jezdzilem kolo roku i nic mi sie zlego nie dzialo. Filmik jak sobie radzilo znajdziecie na youtube :

... No a przy zmianie silnika na 2,7 setup poszedl do krystiana .

Z tego co dzisiaj z nim gadalem jest to w piku na moment przy depnieciu a potem normalnie 1,5. U mnie nie wychodzilo z 1,5 trzymalo zaraz przed tym jak zamurowane :) Widocznie cos sie przestawilo.

Nie grzebalismy bo byla polnoc :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...