Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Co to za gniazdo z tyłu głowicy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie, co to jest za gniazdo z tyłu głowicy po lewej stronie ( są tam 2 gniazda) ten jest 2 pinowy. wtyczka mi się połamała i nie wiem czego szukać,. i jeszcze jedna sprawa, może i z tym związana. auto było na warsztacie, wymieniane były pierscienie na tłokach i po odebraniu auta wskazanie temperatury mi szwankuje. odrazu po odpaleniu auta wskakuje na 80 st a później po nagrzaniu wskazuje 110. jaka może być tego przyczyna??

Opublikowano

wydaje mi się że jest to czujnik od temperatury cieczy chlodzącej czyli ile ci się wyswietla na budziku... ale niechce cie wporwadzać w bład dlatego niech wypowiedzą sie bardziej obeznani...

Opublikowano

czujnik cieczy kolego zapewna to jest pozdrawiam :)

Opublikowano

i to by bylo przyczyną takiego wskazyawania?? a czy jest do tego jakiś bezpiecznik bo próbowałem coś podłączać i mogłem na odwrót podłączyć?! pozdrawiam:)

Opublikowano

moze masz wlanity ten czujnik wymien go powinno byc dobrze po jego wymianie

Opublikowano

Na tym czujniku masz wsówkę z pojedynczym kabelkiem. Zdejmij ją i przeczyć jakimś papierem sciernym lub śrubokrętem, żeby zerwać nalot z miedzi. Z główką czujnika zrób to samo. Wsówkę zciśnij kombinerkami i załóż na czujnik jak to nie pomoże to czujnik do wymiany około 25zł zamiennik a gorzej jak zegary coś nie tak.

A dobrze odpowietrzony silnik-układ chłodzenia? Jak działa ogrzewanie?

Opublikowano

od temperatury masz zielone gniazdo-wymien ,jak porady wyzej-nie jest drogi,a swiety spokoj-jesli wszystko przedtem bylo dobrze i nikt nie grzebal przy licznikach-to czujnik walniety- u mnie czasem na vagu pokazywal -100 stopni,a na blacie 0

Opublikowano

wlasnie troche pogrzebałem i co sie okazuje: wyciągnołem ten czujnik po nr 025906041A koloru niebieskiego 2 pinowy. okazuje sie ze jest to faktycznie czujnik temperatury choć wygląda troche dziwnie (nie moge dodać zdjęcia) ma on rezystancję ok 2kohm. zasilany jest 5V i czy podłanczając odwrotnie kabelki mogłem go popsuć?? to jedna sprawa, druga to taka ze po wyciągnięciu tego czujnika na zegarze dalej czały czas na zimnym silniku pokazuje 90 st. za to po odpięciu wtyczki obok tego czujnika (4 pinowa ) temperatura na zegarze spada do 0 a po podłączeniu jej znowu wzrasta do 90. o co chodzi bo już zgłupiałem. proszę kolegów o szybką odpowiedź. z góry dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

fotosik.pl tam sa specjalne kody ,do wklejania na Forum,wybierz miniaturke na forum

Opublikowano

wyciągnołem ten drugi czujnik i okazuje się po nr 058919501a że to tez jest czujnik temperatury. na jednej parzem styków występuje rezystancja 166 ohm a na drugiej parze ok 1,6kohm.a więc ostateczne pytania. czemu mam 2 czujniki temperatury? czy po dwrotnym podłaczemiu mógł się popsuć ten 2 pinowy? czy te wskazania temperatury to wina popsutego czujnika 4 pinowego? prosze o odpowiedź a to link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983a8f84f899b6ea.html

Opublikowano

wyciągnołem ten drugi czujnik i okazuje się po nr 058919501a że to tez jest czujnik temperatury.

zielony jest od temperatury,od wskazania na desce-przynajmniej jest taki u mnie i u wielu,ale moze wczesniej produkowali niebieskie...drugi czujnik temperatury,jest na dole chlodnicy ,na wezu-wiec nie wiem,co za czujnik temperatury masz na bloku,obok tego,co pokazuje temperature... :mysli:
Opublikowano

Mi sie wydaje, że jeden jest od wskazania na deskę a drugi do ECU podaje wskazania temperatury do korekty dawki paliwa.

Opublikowano

może być tak że jeden jest od wskaźnika a drugi ktoś wstawił jako zaślepka.Bo u mnie jest jeden czujnik a obok jest zaślepka

Opublikowano

wymień czujnik ten cztero pinowy zapewne jest walnięty

Opublikowano

tak jak koledzy pisza wymien 4- pinowy czujnik a ten niebieski wsadzaj spowrotem chyba ze ci obroty tez szalały bo czesto on ma wplyw na to poprzez dawkowanie paliwa a jesli nie to jest dobry

Opublikowano

no właśnie miałem o to pytac bo obroty strasznie zaczeły mi wariować, myslalem że przepływmierz, czyli 2 czujniki do wymiany?? a czy ten 2 pinowy może mieć jakiś związek z klimą? bo też mi świruje, zaczeły mi kody w klimatroniku wyskakiwać 6.3 22.1 i 22.3. wielkie dzięki za pomoc koledzy

aha i jeszcze jedno skąd moge sie dowiedzieć który kabelek gdzie podłączyć do tego 2 pinowego? przypominam ze wtyczke mam połamaną i nie wiem który gdzie a nie chce pofpsuć nowego?!

w vagu pokazuje 90 stC czy to możliwe ze przy walnietych czujnikach vag bedzie pokazywał poprawnie?[br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 12:20_________________________________________________jutro bede miał czujniki ale dalej nie wiem jak podłączyć ten 2 pinowy ( mam połamaną wtyczkę i 2 luźne kabelki) a nie chce popsuć nowego. wie ktoś może gdzie jest + a gdzie - na tym czujniku? może ktoś by był taki dobry i sprawdzil u siebie, bym był bardzow dzięczny. z góry dziękuje i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...