MotoRR Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Witam! Mam taki mały problem z moją A4 nie odpala na zimnym silniku albo zaskakuje i zaraz gaśnie,czasami chodzi na 2-3 garach.Gdy juz jest rozgrzana pali bez problemu, problem pojawia sie dopiero przy odpalaniu na zimnym silniku np.po nocy.Zaznacze,że świece mam nowe,wtryski są wporzadku,paliwo dostaje i iskra jest.Co moze byc wobec tego przyczyną mogą to być kable zapłonowe(bo ich nie wymieniałem)?Samochod z gazem ale tak samo odpala na gazie jak i benzynie.Jak ewentualnie moge sprawdzic moduł albo sonde?I czy ktoś zna jakiegoś dobrego niedrogiego magika od A4 na terenie warszawy. Z góry dzieki za informacje!
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Co moze byc wobec tego przyczyną mogą to być kable zapłonowe(bo ich nie wymieniałem)? Kable maja duży wpływ na kulturę pracy silnika i odpalanie Jest dział Serwisy: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=28.0 poszukaj czy nie ma tam jakiegoś polecanego w twojej okolicy
szogun0 Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Sonda nie ma nic do gadania przy odpalaniu.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Samochod z gazem ale tak samo odpala na gazie jak i benzynie możesz to wyjaśnić? Chesz powiedzieć, że jakimś cudem odpalasz na gazie? Jaka to instalacja? Poza odpalaniem masz jeszcze jakieś problemy z silnikiem? Muli? Skaczą obroty? Sprawdziłeś błędy?
Cuguarek Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Chesz powiedzieć, że jakimś cudem odpalasz na gazie? Miałem kiedyś w scorpio instalację gazową I generacji( czy jakoś tak), i tam miałem w przełączniku 3 pozycje: 1. Automat( powyżej 2500 obr. przełączał się na gaz) 2. Paliwo 3. Gaz I z 3 pozycji mogłem odpalać samochód
schiller Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 z tego co wiem nie da sie odpalic na gazie (chyba ze silnik jest cieply) poniewaz parownik podlaczony jest pod uklad chodzenia i konieczna jest temp ok 40 stopni by moza bylo wlaczyc takowa instalacje....
MotoRR Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Opublikowano 19 Maja 2007 Chesz powiedzieć, że jakimś cudem odpalasz na gazie? Miałem kiedyś w scorpio instalację gazową I generacji( czy jakoś tak), i tam miałem w przełączniku 3 pozycje: 1. Automat( powyżej 2500 obr. przełączał się na gaz) 2. Paliwo 3. Gaz I z 3 pozycji mogłem odpalać samochód Jest dokładnie jakaś taka lipna instalacja,myślałem nad wymianą na sekwencje.Podpiołem dziś moją audiole pod VAGa i wyszły bledy miedzy innymi z sondą...Musze sprawdzić generalnie elektryke.Dziś latałem na benzynie i zauważyłem że co jakiś czas albo przymula albo szarpie...
adamq Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Powiem tak: Emulator sondy Lambda jest źle skonfigurowany (albo jest lipny) i źle emuluję sondę. Na początek odłącz na noc klemy (znajdź kod od radia itp!!), rano zapal silnik i wyłącz LPG. Niech cały czas chodzi na benzynie. Gdy zagrzeje się ponad 90 st C, to przytrzymaj silnik na obrotach 3000obr/min przez ok 30-40s. Potem wyłącz silnik i włącz go ponownie. Jeździj przez parę dni na benzynie, jeżeli się poprawi, to winowajcą jest źle ustawiony emulator.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Chesz powiedzieć, że jakimś cudem odpalasz na gazie? Miałem kiedyś w scorpio instalację gazową I generacji( czy jakoś tak), i tam miałem w przełączniku 3 pozycje: 1. Automat( powyżej 2500 obr. przełączał się na gaz) 2. Paliwo 3. Gaz I z 3 pozycji mogłem odpalać samochód na gaźniku się da. Na wtrysku nie. Więc kolega nie mógł odpalać A4 na gazie. Jest to fizycznie niemożliwe.
MotoRR Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 Chesz powiedzieć, że jakimś cudem odpalasz na gazie? Miałem kiedyś w scorpio instalację gazową I generacji( czy jakoś tak), i tam miałem w przełączniku 3 pozycje: 1. Automat( powyżej 2500 obr. przełączał się na gaz) 2. Paliwo 3. Gaz I z 3 pozycji mogłem odpalać samochód na gaźniku się da. Na wtrysku nie. Więc kolega nie mógł odpalać A4 na gazie. Jest to fizycznie niemożliwe. Dziś odpalałem na gazie bo zabrakło mi benzyny i szybko na stacje żeby nie zatarła sie pomka wachy...Na tej starej generacji gazu jest to możliwe nawet i na wtrysku,ustawiam go w pozycji gaz i odpalam normalnie bez problemów.Sam sie zastanawiam co to jest za instalacja bo nie ja ją zakładałem tylko poprzedni właściciel...Tak czy inaczej myśle nad przerobieniem tej instalacji na sekwencje.Co mozna z obecnej zostawić, a co by trzeba było wywalic i wymienic...?[br]Dopisany: 21 Maj 2007, 00:02 _________________________________________________ Powiem tak: Emulator sondy Lambda jest źle skonfigurowany (albo jest lipny) i źle emuluję sondę. Na początek odłącz na noc klemy (znajdź kod od radia itp!!), rano zapal silnik i wyłącz LPG. Niech cały czas chodzi na benzynie. Gdy zagrzeje się ponad 90 st C, to przytrzymaj silnik na obrotach 3000obr/min przez ok 30-40s. Potem wyłącz silnik i włącz go ponownie. Jeździj przez parę dni na benzynie, jeżeli się poprawi, to winowajcą jest źle ustawiony emulator. Dzieki za rade.Postaram sie zrobić tak jak mówisz.Narazie i tak na benzynie latam bo cos sie popiepszyło z gazem i jak go wlanczam po chwili pada bezpiecznik od instalacji gazu...Zawsze miałem samochody tylko w benzynie i szczerze mówiąc nigdy nie miałem tylu problemów co z tą A4.Fajny samochodzik i chce go zrobić na cacy.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 nie to jest jakaś paranoja... . Odpalić auto z wtryskiem wielopunktowym na zimnym silniku na gazie. Nie dziw się kolego że ci potem samochód się psuje. W ogóle absurdem jest próba odpalenia na gazie jeśli silnik nie chce zaskoczyć na benzynie. Przecież to może się katastrofą skończyć. Co do przerobienia twojej instalacji. Możesz zostawić butlę, przewody od wlewu oraz przewodu teco się pod samochodem. Reszta na śmieci.
MotoRR Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 nie to jest jakaś paranoja... . Odpalić auto z wtryskiem wielopunktowym na zimnym silniku na gazie. Nie dziw się kolego że ci potem samochód się psuje. W ogóle absurdem jest próba odpalenia na gazie jeśli silnik nie chce zaskoczyć na benzynie. Przecież to może się katastrofą skończyć. Co do przerobienia twojej instalacji. Możesz zostawić butlę, przewody od wlewu oraz przewodu teco się pod samochodem. Reszta na śmieci. Bardzo sporadycznie sie zdaza,że odpalam go z gazu.Wiem że to nie za zdrowe jest zarówno dla instalacji jak i silnika.
Arthur_tt Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Mailem ten sam problem z odpaleniem auta. Mechanik kazał mi wymienić sensor temperatury (w silniku ADR jest niebieski) i teraz jest wszystko o.k Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się