wojtek26 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Sprawdx czy paliwo podaja wtryski na tych cylindrach oraz czy jest iskra, dobrze byłoby sprawdzic kompresje na cylindrach.
przemo4 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 Paliwo dochodzi, iskra jest. Ciśnienie ponownie sprawdzone i jest OK (11 na 2,3 i 4 cyl.; na pierwszym 10,7). Możliwe że to moduł lub jakieś inne czujniki związane z zapłonem? Aparat zapłonowy podmieniony, bez efektu. W poniedziałek znów VAG, może coś teraz podpowie.
studnia1 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Miałem podobnie w Pegocie iskra była i wyglądała niezile ale przy próbie odpalania okazało się że za słaba wymieniłem cefke i palił od szczała .
przemo4 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 Cewka podmieniona, moduł zapłonowy podmieniony i nadal auto nie żyje. Dziś znów komputer, ale nie mam nadziei, bo przy ostatniej analizie nic nie pokazał.
bartek1605 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 zadzwoń do tego gościa on jest samoukiem i może ci coś pomoże Zdzisiu - 668 773 155 jest jeszcze jeden magik przy skrzyżowaniu ulic Centralnej i Warszawskiej p. Nowakowski ale nr nie pamiętam
przemo4 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Możliwe, choć mam problemy teraz z dostępem do VAGa, a myślę że ten wskazałby awarie. Czytam trochę o podobnych problemach i znalazłem wątek o wypadających zapłonach i tam przyczyną był stopiony / zapchany katalizator, może i u mnie jest podobnie?
Narcyz 35 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Wybij sobie z głowy że na niedrożnym katalizatorze jechałbyś 190 Km/h. Już od dłuższego czasu podejrzewam że coś nie tak ze sterownikiem silnika ewentualnie wiązką do wtryskiwaczy 3 i 4 gar ( obserwowałem podane informacje odnośnie ciśnienia w cylindrach ,zmiany wtryskiwaczy , świec , przewodów itp. ) a dopiero dzisiaj kolega @aron to zasugerował. Za wypadanie zapłonów bardzo często jest odpowiedzialna nieszczelność na układzie ssącym. Ale w tym przypadku to raczej nie to bo z tego co wyczytałem to jest wogóle zero reakcji.
przemo4 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 uszczelki pod kolektorami założyłem nowe, więc to chyba odpada
Narcyz 35 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Każdy wężyk także trzeba sprawdzić czy gdzieś na zagięciu nie zgnił i jest nieszczelny.
przemo4 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Auto podobno odpala (miałem tel. z warsztatu). Konkretów jeszcze nie znam, ale prawdopodobnie rozregulował sie komputer (o ile to możliwe). Dzieki wszystkim za wsparcie i cenne wskazówki.
domjenick Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 napisz,jak odzyskasz auto i dowiesz sie ,co bylo
przemo4 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 pewnie głupio to zabrzmi, ale vag pokazał błąd halla, a okazało się że wilgoć była we wtyczce czujnika dochodzącej do kompa, po osuszeniu auto odpaliło bez problemu i śmiga aż miło nie mogę się przyzwyczaić do luksusu po 4 tygodniach spędzonych za kierownicą tico
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się