Skocz do zawartości

przemo4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemo4

Informacje

  • Imię
    Dżemo
  • Miasto
    Piotrków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia przemo4

0

Reputacja

  1. Cześć, Jestem Przemek. Bujam się od ponad 10 lat starą B5 (szczegóły w profilu), nie mam powodów do narzekań, ale myślę że czas na zmiany. Jak tylko skumam jak sie tu linkuje to zalożę temat z prośbą o opinię.
  2. w IC szukałem po nazwie, ale bez rezultatu. Numer który mam wpisać jest umieszczony na zaworze?
  3. Pod maską to ja go znalazłem Testów robić nie muszę bo syczenie z baku wyraźnie mi sygnalizuje że zawór niestety nie działa. Czyszczenie i przedmuchiwanie robiłem 2 razy, ale ten czas szybko mija i chciałbym to wymienić na sprawny. Póki co pomykam na poluzowanym korku od baku
  4. Jaki jest koszt tego zaworu i gdzie go znaleźć?? Bo próbowałem tego szukać w InterC i na alldrogo i nic nie znalazłem, chyba że występuje pod jakąś specyficzną nazwą. U mnie raz cyka raz się wiesza i robi się podciśnienie w baku.
  5. Podepnę się pod temat żeby nie zakładać nowego. Czy możliwe jest aby olej uciekał przez czujnik ciśnienia oleju, ale nie od spodu, a od góry, przez plastik gdzie zamocowana jest końcówka wsuwki? Silnik ADP
  6. pewnie głupio to zabrzmi, ale vag pokazał błąd halla, a okazało się że wilgoć była we wtyczce czujnika dochodzącej do kompa, po osuszeniu auto odpaliło bez problemu i śmiga aż miło nie mogę się przyzwyczaić do luksusu po 4 tygodniach spędzonych za kierownicą tico
  7. Auto podobno odpala (miałem tel. z warsztatu). Konkretów jeszcze nie znam, ale prawdopodobnie rozregulował sie komputer (o ile to możliwe). Dzieki wszystkim za wsparcie i cenne wskazówki.
  8. uszczelki pod kolektorami założyłem nowe, więc to chyba odpada
  9. Możliwe, choć mam problemy teraz z dostępem do VAGa, a myślę że ten wskazałby awarie. Czytam trochę o podobnych problemach i znalazłem wątek o wypadających zapłonach i tam przyczyną był stopiony / zapchany katalizator, może i u mnie jest podobnie?
  10. Cewka podmieniona, moduł zapłonowy podmieniony i nadal auto nie żyje. Dziś znów komputer, ale nie mam nadziei, bo przy ostatniej analizie nic nie pokazał.
  11. Paliwo dochodzi, iskra jest. Ciśnienie ponownie sprawdzone i jest OK (11 na 2,3 i 4 cyl.; na pierwszym 10,7). Możliwe że to moduł lub jakieś inne czujniki związane z zapłonem? Aparat zapłonowy podmieniony, bez efektu. W poniedziałek znów VAG, może coś teraz podpowie.
  12. gniazda na 3 i 4 cyl. były podobno podkopcone Silnik dziś został poskładany i..... nadal klapa Przypomnę: po zaholowaniu po awarii odpalał na 1 i 4 gar po korekcie rozrządu i zapłonu na 1, 2 i 4 gar - nie palił na 3 dlatego głowica poszła do speca dziś po złożeniu odpalił na 1 i 2 gar - 3 i 4 martwe, przekładali kopułki, kable WN, świece, wtryski i nadal tylko 1 i 2 chodzą
  13. Dzięki za info. Głowica wróciła od majstra, jutro ma być furacz składany.
  14. Podobno przestawił się zapłon (wałek/koło pośrednie), klin się nie ściął, po wszelkich korektach okazało się że silnik zapalił na 3 gary i zanim cokolwiek zdążyłem powiedzieć głowica spadła i poleciała do specjalisty. NA razie czekam na odbiór głowicy. Ale skoro już założyłem temat, a borykam się z problemem znikającego chłodziwa, chciałem się podpytać o króciec z którego często cieknie - gdzie on jest? Dla ułatwienia dla mnie załączam link do schematu układu chłodzenia. http://img293.imageshack.us/i/a4ukadchodzeniaka6.png/
  15. Jak robiłem korekte to ustawione było wszystko, kopułki co prawda nie ściagałem żeby to potwierdzić, ale ustawiane było zgodnie ze wskazaniem w okienku z tyłu silnika, ale tak jak pisałem napinacz raczej padł bo niezbyt chętnie napina pasek, nie odbija jak powinien. dzięki za odzew
×
×
  • Dodaj nową pozycję...