Marcin__ Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam użytkowników forum mam pytanie odnośnie Silnika 2.0 TDI 140KM Typ: B Pierw opowiem całe zdarzenie: Wracając z pracy wstąpiłem do galerii aby zakupić nawigację (zgasiłem samochód i poszedłem) wracając szczęśliwy z posiadania nawigacji wszedłem do samochodu ustawiłem wszystko i odpaliłem silnik. Po odpaleniu usłyszałem dźwięk typu (Tututu) (po swojemu to nazywam), zdziwiony zgasiłem, poczekałem chwile i znów włączyłem silnik. Jazda była taka: Zero przyśpieszenia, mół jak 150% nic kompletnie nic, max 3-tysiące obrotów. Pojechałem do przyjaciela z pytaniem co to może być? Powiedział, że coś z turbiną ale turbina działa następnie zdjęliśmy Filtr cząsteczek stałych po czym wpadł na obroty (coś około 6 tysięcy) wszystko było dobrze, po założeniu to co wcześniej. Przebieg samochodu to 170 tyś. czekam na wasze podpowiedzi i sugestie czy to jest to usterką w 100%[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 16:04_________________________________________________Refresh
boseron Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 po pierwsze zmień opis bo piszesz o dieslu a masz w opisie 1,8T a problemem moze być przeczyszczenie DPF-a poczytaj na forum o tym
david_n Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 A mruga kontrolka swiec zarowych? następnie zdjęliśmy Filtr cząsteczek stałych po czym wpadł na obroty (coś około 6 tysięcy) wszystko było dobrze, po założeniu to co wcześniej. tak bez żadnego wysiłku poprostu go zdjęliście?
RozDam Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przpalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF?
lesand Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przpalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF? Wymagania wstępne (ogólne): * Włączamy zapłon * Włączamy silnik * Temperatora płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) * Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne) Warunki jakie należy spełnić: * Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę * Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM * Czas trwania ok..15-20 Minut * Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa. Teraz czas na interfejs: [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] * Włącz Regeneracja wprowadzając 21295. [Do It!] [Meas. Blocks - 08] Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075. [Go!] MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja) MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF) MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych... MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF) Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=36
siemian Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 najlepiej podpiąć VAGa i powinno być wszystko jasne...
david_n Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przpalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF? Przepalenie wyeliminuje problem na chwile, zależy od stopnia, można powiedzieć, "zużycia" filtra. Później może włączać się wypalanie automatycznie i wtedy pasuje znaleść kawałek prostej drogi i jechac :gwizdanie: conajmniej 60km/h i najlepiej ok 2900obr/min (najlepsza temp gazów wylotowych) dopóki kontrolka DPF'a nie zgaśnie. Ot cała filozofia, przechodze przez to średnio raz na 3 tygodnie Jak problem się będzie często pojawiał, sprawdź stan oleju (nie ilość a jakość), u mnie po wymianie znacznie sie polepszylo. Co do wypalania poza ASO, to jest kilka osób które się tym zajmują, wiem że można zrobić to samemu vag'iem ale nie mam pojęcia jak Albo wiesz co :> wytnij i daj znać jak poszło
marcinfrank Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przepalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF? Miałem podobne objawy, najpierw zapalił się DPF, na drugi dzień zaczęła migać kontrolka od świec, a potem kontrolka od silnika. Jeździłem na krótkich odcinkach i pewnie dlatego. Po zapaleniu kontrolki od silnika pojechałem na trasę szybkiego ruchu i po około 10 minutach zgasł DPF i świece. Silnik utrzymywałem cały czas ponad 2000 obr. Na dugi dzień, kontrolka od silnika już się nie zapaliła.
grzesiekk23 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Panowie a jeżeli chcę sprawdzic samo zapełnienie filtra bez regeneracji to gdzie sprawdzić stopień zapełnienia w % Posiadam VCDS 10.6.0 w silniku (01) grupa 070 i 075 nie pokazuje mi stopnia zabrudzenia. W 075 pokazuje tylko temperatury spalin przed turbo przed filtrem potem wartość 0% (zawsze, podczas wypalania także) i temperature za filtrem. Jak zlokalizaować odczyt zapełnienia filtra
yaboo Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Czy ta procedura działa dla 3.0 TDI ASB ? do 2.7 i 3.0 TDI jest inny login i procedura wypalania nie trzeba jechać wypala się DPF-a na postoju zapłon włączony Silnik ON (Idle) Temperatura oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007.2) Filtr cząstek stałych obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3) Jeśli Filtr cząstek stałych obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji Pokrywa silnika ZAMKNIĘTA Hamulec postojowy WŁĄCZONY Temperatura w układzie wydechowym może wzrosnąć do 300 ° C! W komorze filtra prawie 700 Brak kodów usterki zapisanej w pamięci Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 obrotów na minutę. [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Rozpocznij Regeneracja wprowadzając 10016. [Pom. Blok-08] Zaznacz wszystkie 3 grupy na raz 100, 101 i 102 [idź!] MVB 100,1: Prędkość obrotowa silnika MVB 100,3: Counter regeneracji / Timer MVB 100,4: Regeneracja Abort uznane (0 = Nie Przerwij / 1 = Przerwij rozpoznawane) MVB 101,4: Status Regeneracja (001 = nagrzewania, 010 = Regeneracja, 100 = W dół chłodzenie) MVB 102,1: Temperatura przed Catalyst MVB 102,2: Temperatura przed filtrem [Gotowe, powrót] [Zamknij Controller, Go Back - 06]
Pepin Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 dzięki, znajomy jednak pospieszył się ... i wyciął to dziadostwo
imp Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Odkopie temat, dziś uruchomiłem procedura wypalania poprzez VAG COM według powyższej instrukcji. Wartość 20% utrzymywała się przez cały czas. Podczas wypalania ta wartość chyba pownnia spadać w dół ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się