Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Dziwne stukanie i zero przyśpieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam użytkowników forum mam pytanie odnośnie Silnika 2.0 TDI 140KM Typ: B

Pierw opowiem całe zdarzenie: Wracając z pracy wstąpiłem do galerii aby zakupić nawigację (zgasiłem samochód i poszedłem) wracając szczęśliwy z posiadania nawigacji wszedłem do samochodu ustawiłem wszystko i odpaliłem silnik.

Po odpaleniu usłyszałem dźwięk typu (Tututu) (po swojemu to nazywam), zdziwiony zgasiłem, poczekałem chwile i znów włączyłem silnik.

Jazda była taka: Zero przyśpieszenia, mół jak 150% nic kompletnie nic, max 3-tysiące obrotów.

Pojechałem do przyjaciela z pytaniem co to może być? Powiedział, że coś z turbiną ale turbina działa następnie zdjęliśmy Filtr cząsteczek stałych po czym wpadł na obroty (coś około 6 tysięcy) wszystko było dobrze, po założeniu to co wcześniej. Przebieg samochodu to 170 tyś. czekam na wasze podpowiedzi i sugestie czy to jest to usterką w 100%[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 16:04_________________________________________________Refresh

Opublikowano

po pierwsze zmień opis bo piszesz o dieslu a masz w opisie 1,8T

a problemem moze być przeczyszczenie DPF-a poczytaj na forum o tym

Opublikowano

A mruga kontrolka swiec zarowych?

następnie zdjęliśmy Filtr cząsteczek stałych po czym wpadł na obroty (coś około 6 tysięcy) wszystko było dobrze, po założeniu to co wcześniej.

tak bez żadnego wysiłku poprostu go zdjęliście?

Opublikowano

mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przpalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF?

Opublikowano

mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przpalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF?

Wymagania wstępne (ogólne):

* Włączamy zapłon

*

Włączamy silnik

*

Temperatora płynu chłodzącego

powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)

*

Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii

(Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)

Warunki jakie należy spełnić:

* Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę

*

Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM

* Czas trwania ok..15-20 Minut

* Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C

Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

Teraz czas na interfejs:

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

* Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

[Go!]

MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer

MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką

MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...

MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=36

Opublikowano

najlepiej podpiąć VAGa i powinno być wszystko jasne...

Opublikowano

mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przpalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF?

Przepalenie wyeliminuje problem na chwile, zależy od stopnia, można powiedzieć, "zużycia" filtra. Później może włączać się wypalanie automatycznie i wtedy pasuje znaleść kawałek prostej drogi i jechac :gwizdanie: conajmniej 60km/h i najlepiej ok 2900obr/min (najlepsza temp gazów wylotowych) dopóki kontrolka DPF'a nie zgaśnie. Ot cała filozofia, przechodze przez to średnio raz na 3 tygodnie ;) Jak problem się będzie często pojawiał, sprawdź stan oleju (nie ilość a jakość), u mnie po wymianie znacznie sie polepszylo.

Co do wypalania poza ASO, to jest kilka osób które się tym zajmują, wiem że można zrobić to samemu vag'iem ale nie mam pojęcia jak :wink4:

Albo wiesz co :> wytnij i daj znać jak poszło :kox:

Opublikowano

mam dokładnie te same objawy... jeździłem na nie przepalonym DPF. Obecnie brak mocy, mrugająca kontrolka świec i na stałe silnik, no i oczywiście kontrolka DPF. Czy przepalenie wyeliminuje problem? Jak przepalić DPF po za ASO? Jak tanio pozbyć się DPF?

Miałem podobne objawy, najpierw zapalił się DPF, na drugi dzień zaczęła migać kontrolka od świec, a potem kontrolka od silnika. Jeździłem na krótkich odcinkach i pewnie dlatego. Po zapaleniu kontrolki od silnika pojechałem na trasę szybkiego ruchu i po około 10 minutach zgasł DPF i świece. Silnik utrzymywałem cały czas ponad 2000 obr. Na dugi dzień, kontrolka od silnika już się nie zapaliła.

Opublikowano

Panowie a jeżeli chcę sprawdzic samo zapełnienie filtra bez regeneracji to gdzie sprawdzić stopień zapełnienia w %

Posiadam VCDS 10.6.0 w silniku (01) grupa 070 i 075 nie pokazuje mi stopnia zabrudzenia. W 075 pokazuje tylko temperatury spalin przed turbo przed filtrem potem wartość 0% (zawsze, podczas wypalania także) i temperature za filtrem. Jak zlokalizaować odczyt zapełnienia filtra

Opublikowano

Czy ta procedura działa dla 3.0 TDI ASB ?

Opublikowano
Czy ta procedura działa dla 3.0 TDI ASB ?

do 2.7 i 3.0 TDI jest inny login i procedura wypalania nie trzeba jechać wypala się DPF-a na postoju

zapłon włączony

Silnik ON (Idle)

Temperatura oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007.2)

Filtr cząstek stałych obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3)

Jeśli Filtr cząstek stałych obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji usmiech.gif

Pokrywa silnika ZAMKNIĘTA

Hamulec postojowy WŁĄCZONY

Temperatura w układzie wydechowym może wzrosnąć do 300 ° C! W komorze filtra prawie 700

Brak kodów usterki zapisanej w pamięci

Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 obrotów na minutę.

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Rozpocznij Regeneracja wprowadzając 10016.

[Pom. Blok-08]

Zaznacz wszystkie 3 grupy na raz 100, 101 i 102

[idź!]

MVB 100,1: Prędkość obrotowa silnika

MVB 100,3: Counter regeneracji / Timer

MVB 100,4: Regeneracja Abort uznane (0 = Nie Przerwij / 1 = Przerwij rozpoznawane)

MVB 101,4: Status Regeneracja (001 = nagrzewania, 010 = Regeneracja, 100 = W dół chłodzenie)

MVB 102,1: Temperatura przed Catalyst

MVB 102,2: Temperatura przed filtrem

[Gotowe, powrót]

[Zamknij Controller, Go Back - 06]

Opublikowano

dzięki, znajomy jednak pospieszył się ... i wyciął to dziadostwo :)

Opublikowano

Odkopie temat, dziś uruchomiłem procedura wypalania poprzez VAG COM według powyższej instrukcji. Wartość 20% utrzymywała się przez cały czas. Podczas wypalania ta wartość chyba pownnia spadać w dół ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...