Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbina


matik

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak kolega somes napisal sprawdz czy masz Kata :shocked:

dopiero po wycieciu zrozumialem co to jest gwizd turbiny nawet na biegu jalowym nieraz se cicho pogwizduje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wywaleniu kata, suszarka zaczeła bardziej gwizdać, fajny efekt, ale teraz jak wymieniłem kolektor ssący od AWX i wywaliłem egr to dopiero gwizda, :kox: na biego jałowym takze ją słychać

wcześniej przed zmianami turbine było słychać bardzo słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pojawiło się dziś dziwne swistanie z okolicy turbo. Jak kupiłem auto silniczek zbierał sie normalnie. Po zimowej jeździe, jak już się zrobiło cieplej wyskoczyłam poza miasto na expresówkę a tu 110km/h i koniec, auto dalej nie idzie. Po ogledzinach, po sprawdzeniu przewódów, podpięciu vaga wyszło ze sztanga w gruszcze stoi w miejscu. Rozruszałem ją pożądnie. Auto zaczeło iść lepiej, wyczyściłem N75 i wymieniłem wszystkie wężyki podćiśnieniowe. Kilka rundek po expresówce i od czasu do czasu auto poprostu nie szło 100 na blacie i nie idzie, po zgaszeniu auta i odpaleniu zaczyna ciągnąc znów jak burza. Myślałem że jak przejadę z kilkadziesiąt kilometrów to samo się jakoś naprawi, rozrusza. Wymieniłem zaworek N75 na inny, ale dalej od czasu do czasu cos się zacinało i dopiero zgaszenie i ponowne odaplenei pomogło. NIektórzy pisali że im to pomogło, zrobienie jakiejś trasy jadąć bardzo dynamicznie, że turbo się porządnie przedmuchało i wszystko wróciło do normy. Niepokoi mnie jednak dziwny swist turbo, a mianowicie rozpędzając się np na 2 biegu od 1500-1700rpm do około 3 tys. obrotów słychać swist i auto idzie do przodu ale jakby coś je trzymało, blokowało, cały czas towarzyszy temu dziwny świst poźniej ten świst ustaje i auto wyrywa do przodu przy ok 3 tys/obr, to samo na trzecim biegu. Jak zwolniłem na trójce do 40 km/h i gaz w podłogę to zaczeło świszczeć i około 3 tys obr dopiero samochód zaczął ciągnąć pełną mocą. Do tych trzech tysięcy ciągnie i świszcze ale to nie jest to co powinno być. Sam już nie wiem co to może być, gdzie szukać przyczyny. Czy jeżeli rozruszałem sztangę to łopatki też powinny sie rozruszać , czy w grę wchodzi tylko czyszczenie turbo? Ostatnio zaślepiłem EGR i mam zamiar wywalić kata. MOże wywalenei kata pomoże. Te dwa gumowe węże od spodu silnika od turbo i intercoolera sprawdzałem, ale ich nie wykręcałem. Możliwe żeby były nieszczelne, vag powinien przecież wykazać błąd ciśnienia w układzie dolotowym gdyby były niesprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki problem jak ty i musiałem wyczyścić turbawke-pomogło!!!Teraz już się nic nie dzieje od pół roku.Niedługo wycinam kata i zaślepiam egr :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wywaleniu kata, suszarka zaczeła bardziej gwizdać, fajny efekt, ale teraz jak wymieniłem kolektor ssący od AWX i wywaliłem egr to dopiero gwizda, :kox: na biego jałowym takze ją słychać

wcześniej przed zmianami turbine było słychać bardzo słabo

to wywal jeszcze środkowy tłumik bo on najbardziej tłumi to zobaczysz dopiero co to jest gwizd turbiny :wink4: ja aktualnie mam prostą rurkę od samej suszarki po wydech i efekt taki jak poniżej:

http://www.youtube.com/user/icia092#p/u/3/GumtGlAM090

:kox:

do tego oczywiście kolektor ssący awx, brak egr, skrócony dolot i takie tam pierdoły które można wyczytać u mnie w wątku :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada brak tlumika srodkowego a kontola na stacji konroli pojazdow ????? :confused4:

nie wiem nie miewam takich :mysli:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo gdzieś na forum było o tym i chyba koło 4 stówek

a jeśli masz możliwość to jest opisane jak samemu to zrobić trwać trwa, ale zrobisz to sobie sam i nie dość że zaoszczedzisz to jeszcze bedziesz miał satysfakcje ze zrobiłeś to sam ( tak 20 KM wiecej) :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...