Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Multitronic postój na P


sebastian1979

Rekomendowane odpowiedzi

ja daje n czasem na p jak czekam na swiatła, najlepiej to gasic wogole auto na swiatłach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja daje n czasem na p jak czekam na swiatła, najlepiej to gasic wogole auto na swiatłach :)

widze ze kolega ma male pojecie o automatycznych skrzyniach... wrzucanie N lub P na swiatlach nie powoduje nic innego jak zajezdzanie skrzyni. na krotkich postojach jak korki lub swiatla wrecz karygodne jest wrzucanie luzu lub parkingu. a gaszenie auta powoduje po ponownym uruchomieniu wlaczenie ssania- co za tym idzie zwiekszenia spalania. takze wszystko co robisz, robisz zle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie gdy silnik ma 90c i go zgasi na chwile to przeciez ssania nie właczy...?

A skąd wiesz ze nie powinno sie w czasie postoju na odpalonym silniku zostawiac samochod na P albo N ??

czyli codziennie gdy odpalam samochod na pozycji P zajezdzam skrzynie tak ?? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepny glupio-madry na tym forum... Poczytaj troche, popytaj mechanikow, ktorzy sie ZNAJA na samochodach i dopiero wrzucaj glupie komentarze. Co ma odpalanie na P do przerzucania z D na N lub P co chwila na swiatlach? Moze po prostu czytasz bez rozumienia... Poczytaj rowniez o ekonomice jazdy- tez zrobisz wielkie oczy...[br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 19:14_________________________________________________Ssanie sie wlacza przy kazdym odpalaniu silnika... tak na marginesie....[br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 19:25_________________________________________________ :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po to wymyslili automat zeby nie machac bez sensu wajcha...

a dokladnie załączenie D jest najbardziej obciazajaca skrzynie operacja, nastepuje wtedy zalaczenie napedu i powstaja najwieksze obciazenia. tak mi tlumaczyl naprawde porzadny fachowiec od skrzyn.

pewnie ze trzeba po odpaleniu silnika wrzucic D, ale po co katowac skrzynie kiedy nie trzeba :wallbash:

widzialem tez auto ktorego wlasciciel uznal ze dobrym sposobem na oszczedzanie paliwa bedzie wrzucanie N w czasie jazdy :wallbash: :wallbash: skrzynia byla w trakcie remontu...

a co do gaszenia na swiatlach. pamietaj ze dawka paliwa potrzebna do odpalenia silnika jest duzo wieksza niz potrzeban do normalnej pracy... dlatego uznaje sie ze jest sens tylko kiedy zatrzymujemy sie na ponad 2minuty.

pewnie nowe auta z technologia ktora gasi silnik na swiatlach maja to jakos lepiej dograne. u nas niestety nie ma te sensu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...