petrus 0 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Gdy podczas jazdy włącze klime, to zimne powietrze dmucha po ok. 3 minutach, czy to normalne?[br]Dopisany: 24 Maj 2007, 17:37 _________________________________________________więc gdzie leży przyczyna, może kolega iceman sie wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 to jest normalne ,bo zimono nie jest generowane tylko sprężarka musi zacząc pracowac i wychłodzic powietrze ,wiec kosta jet po paru minutach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus 0 Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 to jest normalne ,bo zimono nie jest generowane tylko sprężarka musi zacząc pracowac i wychłodzic powietrze ,wiec kosta jet po paru minutach dzięki za info, tak myślałem, bo klima jednak dobrze chłodzi, ale potrzebowałem potwierdzenia przez fachmana, bo nie byłem pewien czy tak powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 dla szybszego efektu należy przewietrzyć nagrzane auto stojące w słoncu, prze krótką jazde z otwartymi szybami, klima zadziała wtedy efektywnie szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 dla szybszego efektu należy przewietrzyć nagrzane auto stojące w słoncu, prze krótką jazde z otwartymi szybami, klima zadziała wtedy efektywnie szybciej madre słowa tylko szkoda ze nikt tego nierobi ,nawet ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 jak to nikt - ja tak robie. i wlasnie dziwi mnie zepiszecie ze trwa to kilka minut zanim leci chlodne powietrze. u mnie to jest zaledzie kilkanascie sekund... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus 0 Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 jak to nikt - ja tak robie. i wlasnie dziwi mnie zepiszecie ze trwa to kilka minut zanim leci chlodne powietrze. u mnie to jest zaledzie kilkanascie sekund... chłodne dmucha od razu, ale zimne to już po jakiś 2 lub 3 minutach, więc chłodne a zimne to jest zdecydowana różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 a ja mam pytanie czy na postoju po prawej stronie również wam się skrapla i kapie ?? czy może mam coś nie tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 jak to nikt - ja tak robie. i wlasnie dziwi mnie zepiszecie ze trwa to kilka minut zanim leci chlodne powietrze. u mnie to jest zaledzie kilkanascie sekund... chłodne dmucha od razu, ale zimne to już po jakiś 2 lub 3 minutach, więc chłodne a zimne to jest zdecydowana różnica ok wiec sprecyzuje moja wypowiedz. u mnie wieje zimne powietrze po ok 15 s a ja mam pytanie czy na postoju po prawej stronie również wam się skrapla i kapie ?? czy może mam coś nie tak ?? spox to narmalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 a ja mam pytanie czy na postoju po prawej stronie również wam się skrapla i kapie ?? czy może mam coś nie tak ?? spox to narmalne. to dobrze ... by the way ja przed jazdą uchylam szybki z pilota i przez chwilę jadę na otwartych z później zapodaję klime i działa szybciej niż ak normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 jak to nikt - ja tak robie. i wlasnie dziwi mnie zepiszecie ze trwa to kilka minut zanim leci chlodne powietrze. u mnie to jest zaledzie kilkanascie sekund... jak to nikt - ja tak robie. i wlasnie dziwi mnie zepiszecie ze trwa to kilka minut zanim leci chlodne powietrze. u mnie to jest zaledzie kilkanascie sekund... chłodne dmucha od razu, ale zimne to już po jakiś 2 lub 3 minutach, więc chłodne a zimne to jest zdecydowana różnica ok wiec sprecyzuje moja wypowiedz. u mnie wieje zimne powietrze po ok 15 s a ja mam pytanie czy na postoju po prawej stronie również wam się skrapla i kapie ?? czy może mam coś nie tak ?? spox to narmalne. pewnie masz dwie sprężarki od klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 pewnie masz dwie sprężarki od klimy a tak poważnie to jest git czy nie - Iceman wypowiedz się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 u mnie dmucha zime powietrze po ok 1 min albo nawet wcześniej jak mam czas to oczywiście wietrze auto zamin wsiąde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasssw 1 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 A czy potem podczas jazdy włączacie obieg zamknięty powietrza, czy zasysane jest powietrza gorące z zewnątrz samochodu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Ja śmigam w mieście więc mam obieg zamknięty żeby spalin nie wąchać w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 efekt szybkiego schłodzania zależy od wielu cznników 1.temperatury zewnętrznej 2.sprawności układu klimatyzacji (pełen stan czynnika i wydajnośc sprężarki ) 3.czystości skraplacza ( chłodnica z przodu samochodu ) 4.czystości filtra przciwpyłkowego i parownika w układzie otwartym 5.czystości parownika w układzie otwartym i zamkntym PANOWIE I PANIE PROPONUJE POJECHAć NA MYJKE RęCZNA I PRZEMYC SKRAPLACZE POD CIŚNIENIEM PO OKRESIE ZIMOWYM I WIOSENNYM, A EFEKT CHŁODNICZY W SPRAWNYCH UKŁADACH KLIMATYZACJI WZROŚNIE O 30% .TEMPERATURY MAMY JAK W AFRYCE A SAMOCHODY NIE SĄ DOSTOSOWANE DO KLIMATÓW TROPIKALNYCH pozdrawiam ICEMAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.ARY 0 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 u mnie tez dmucha nie od razu czyli jak u wiekszasci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się