andrzejpiotrków Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam.Mam problem z ciągłym załączaniem sie ABS przy dohamowywaniu,przy dużej prędkości nie ma tego problemu,tylko wtedy,gdy auto jedzie wolno i zatrzymuje się.Pojawił sie ten problem po wymianie wahaczy i łożysk.Mechanik wypiera się,że to jego wina,więc proszę o konkretne odpowiedzi.Czytałem tematy na forum i pojawiały sie kwestie zabrudzonego czujnika bądż zle ustawionego.Mechanik twierdzi,że nie ma możliwości żeby czujnik był żle ustawiony lub zabrudzony,że to fizycznie niemożliwe.Nie zapala się kontrolka od ABS w czasie tych akcji,ale faktem jest,że od jakiegoś czasu zapala sie przy dojściu do około 140 km/h.Mechanik mówił,że odrdzewiał cały układ hamulcowy.Nie wiem,czy mogę jeszcze coś dodać.Proszę o podpowiedzi,co się mogło stać i jak tą sytuację naprawić.Na wszelki pytania odpowiem w miarę możliwości,proszę o pomoc,bo jazda samochodem w takim stanie jest nieprzyjemna,mam wrażenie,jakby hamulce się rozpadały przy hamowaniu,taki dziwny odgłos wydają,jakby terkot.Pozdrawiam.
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 zdejmij koło, wyciągnij czujnik ABS-u i zobacz czy pierścień na przegubie jest osadzony prawidłowo
andrzejpiotrków Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 Które koło,i skąd będę wiedział,czy ten pierścień jest prawidłowo założony?Czy czujnik można wyjąć bez uszkodzenia go,bo mechanik twierdzi,że nie można?
blejk83 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Dobrze by było podpiąc pod VAG,bo tak to nikt Ci nie powie które kolo Ja miałem to samo po wymianie tylnych tarcz,okazalo sie,że pierścien ABS-u byl zle osadzony
andrzejpiotrków Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 Dobrze słyszeć,mam nadzieję,że to tylko kwestia regulacji,że ten koleś nie popsuł niczego.Ma Vaga,więc ma podpiąć,ale czy będzie potrafił stwiedzić,czy jest dobrze założone.Jak to rozpoznać?
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Które koło,i skąd będę wiedział,czy ten pierścień jest prawidłowo założony?Czy czujnik można wyjąć bez uszkodzenia go,bo mechanik twierdzi,że nie można? musisz sprawdzić jeden i drugi przegub tzn pierścienie na nich czujniki powinny łatwo sie wysunąc
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 w Vag-u wchodzisz w ABS a następnie w bloki pomiarowe nie pamietam który kanał ale chyba 3 albo 4 w czterech oknach będą prędkości z poszczególnych kół ale z tego nic nie bedzie, jeżeli któryś pierścień byłby lużny lub spadł natychmiast zapaliła by sie kontrolka ABS
Andreas88 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam - potwierdzam poprzednie wypowiedzi,przerabiałem ten temat u mnie był wadliwie osadzony czujnik, zbyt daleko od tarczy. Ale tarcza jak sugerował kolega da ten sam skutek. Warto sprawdzić które to koło można oszczędzić sporo pracy. Czujnik można wyjmować,to część wymienna. Życzę powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się