macieka4 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam wszystkich!! Wiem ze pewnie nie raz byl poruszany ten temat ale chcę się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat. A więc obecnie mam A4 z 99r 1.8t na zawieszeniu gwintowanym koni ale mam dość ciagłego obcierania o asfalt i jazdą non stop w stresie czy zaraz czegoś nie urwę Powiedzcie mi czy jak podkrece auto na gwincie do góry to czy auto nie bedzie juz takie sztywne i twarde? czy tylko tyle ze bedzie wyzsze i nic wiecej?? Chciał bym mieć auto bardziej komfortowe i dlatego sie zwracam do was z takim pytankiem czy to cos da jak podniose auto a jak to nic nie pomoże to chciał bym zmienic amorki na standardowe a sprężyny na sportowe i teraz tak jakie amirki beda najlepsze i sprezyny???? oczywiscie cena tez tu gra duza role:P jesli ktos sie orjetuje w tym temacie prosze o jaki kolwiek kontakt i jakies porady jakie bylo by najlepsze wyjscie z tej sytulacji:) Pozdrawiam!
Cristoforo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 jesli na wysokości serii to seryjna spreżyna i bilstein b6 bedzie pewnie i lepiej niz na gwincie koni jesli troche niżej to eibach pro kit -30mm+b8 na takie zestawienie zbieram kase pomyśl o pierwszym zestawieniu ewentualnie do b6 springi od 1BE -20mm[br]Dopisany: 14 Grudzień 2009, 22:58_________________________________________________jaka masz wogole glebe?? najlepszy zestaw wg mnie to eibach pro kit+b8, lub b12(sprężyna H&R jest w zestawie)[br]Dopisany: 14 Grudzień 2009, 22:59_________________________________________________wiekszy komfort bedziesz miał na bilsteinie niż na koni zestaw b12 cena 2800zł czyli b8+h&r idealnie dopasowane eibach pro-kit -30mm + b8 to suma 2400zł b6 kpl to cena1700zł + ori springi takie mam na sprzedaz
macieka4 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 no ogolnie teraz mam totalna glebe.... amory skrecone na maxa. Sluchaj dla mnie co piszesz B8 czy b12 to czarna magia sprezyny to wiem o czym mowisz ale o amorkach to kompletnie nie wiem Ja bym chcial zeby auto bylo troche posadzone zeby ladnie sie prezetowalo na letnich 18:) a jakiegos tanszego zestawu nie mozna skombinowac? np tak jak wlasnie pisalem seryjne amorki + sportowe sprezyny? czy to jest glupi pomysl ? bo z tego co sie orjetowalem to amorki kyaba od 150 do 200zł mozna kupic = sprezynki sportowe ogolnie posiadam czerwone tylko nie wiem jakiej firmy ale chyba hr i czy to by byl dobry zestaw jak bym tak go zkompomowal czy nie polecacie??
Cristoforo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 seryjny amor + sportowa sprezyna to jak uzywanie tej samej gumki ale to tylko moje zdanie ja obecnie smigam na gwintowanym zawieszeniu ta-technix za 1100zł po kilku tysiacach km. sie ładnie ułozył i jest bardzo komfortowy a glebe mam -50-55mm jest bardzo przyjemnie wiec polecam jak chcesz wiecej o nim wiedzieć to jest o nim wątek
macieka4 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 a mogl bys przeslac mi linka gdzie moge cos poczytac o tym zawieszeniu? a gdzie moge je kupic? na allegro gostane? bo u mnie w okolicy nie ma nigdzie sklepu z takimi rzeczami...
Perezip Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 a mogl bys przeslac mi linka gdzie moge cos poczytac o tym zawieszeniu? a gdzie moge je kupic? na allegro gostane? bo u mnie w okolicy nie ma nigdzie sklepu z takimi rzeczami... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_tatechnix_zawieszenie_gwintowane-t77190.0.html Wsio na forum jest
Michał Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 ja obecnie smigam na gwintowanym zawieszeniu ta-technix za 1100zł po kilku tysiacach km. sie ładnie ułozył i jest bardzo komfortowy a glebe mam -50-55mm jest bardzo przyjemnie wiec polecam jak chcesz wiecej o nim wiedzieć to jest o nim wątek to czemu chcesz wymienić na pro-kit?
Cristoforo Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 czemu? mowa oczywiście o samych sprezynach+bilstain bo jest za nisko dla mojej kobitki a gwintu nie skręce do -30mm bo to nie ma sensu jak on moze wtedy pracować najlepsza opcja dla gwintu to zaczyna sie od -40mm ja mam -55/-50
slepy Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 no ja bym sprotowych sprężyna na serię amory nie zakładał, przecież gwint możesz lekko podkręcić i nic mu nie będzie, a jak nie to jakiś kitowy zestaw sprężyna + amor, ja mam WEITEC -40mm, ale na wiosnę napewno będę zmieniał, i pójdzie on do żyda, a zawita gwint
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się