nyggga Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam 2 dni temu czyscilem wg forumowych opisow turbinke i wszytsko bylo ok przez 2 dni do dzisiaj..... spieszylem sie dzisiaj do pracy i zaczelem ja troszke bardziej butowac i zaczela mi dziwnie piszczec w zakresie wysokich obortow....pisk jest taki jak by kota zarzynał wiem ze mam rozwalona siatke w miekim wydechu moze to jest przyczyna???? albo uklad smarowania sie zapowietrzyl jest jakis sposob na odpowietrzenie go???? pozdrawiam....
Gość .... Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zapowietrzyć nie ma sie jak chyba że z braku oleju w silniku ale to niesie inne skutki jak pisk turbiny . Przy jakich mniej więcej obr. sie to dzieje i ile autko ma przejechane ? sprawdzałeś czy turbinka nie tłoczy czasem oleju po stronie powietrza ? jaki luz ma na wirniku ?
nyggga Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 ile autko ma przejechane to do konca nie wiem ale ok 400tys na banq a turbina w tamtym roku byla regenerowana patrzalem przy czyszczeniu rzadnych luzow nie ma tak samo wczesniej bylo dobrze....pisk sie pojawia gdzies tak od 2.5 tys obrotow ....
Skeeber Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 wg mnie problem moze leżec po stronie zaworu N75 który nie do końca poprawnie ustawia kierownice w stosunku do RPM silnika - to często psujący sie element. Najłatwiej to sprawdzic z pomocą drugiej osoby, jedna zwiększa obroty - a druga ręka na sztandze sterującej kierownicami sprawdza skok sztangi - > wymagany skok to ok 12-13 mm. Sprawdz i daj znac jak to wygląda
nyggga Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 no ale to jak przed wyczyszczeniem bylo ok po juz nie???? moze jakas uszczelka....najpierw wyminie to plecionkę od miękkiego wydechu bo czytałem ze byly takie przyadki juz a później jak nie pomoże będę szukał dalej:P[br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 03:35_________________________________________________no wiec dzis wymienialem plecionke i przy okazji wycielem kata dzwiek nie zniknal;/ turbinka po wycince chodzi teraz ladnie mily dzwiek prz lekkim przyspieszaniu i puszczaniu gazu ale powyej 2 tysi znowu ten pisk jakby ktos kreda po tablice jezdzil;/ jedno co zauwazylem to nie ma tego gdy samochod stoi tylko wczasie jazdy i tylko na 3 w gore.... ma ktos jakies pomysly....??? ps. w niedziele wezme wszytskie rury i kablke po sprawdzam jak nie pomoze wyciagam znowu turbo;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się