Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jazda bez wspomagania??


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj złapałem jakaś nieszczelność w układzie wspomgania, po wycieku pod samochodem wygląda że gdzieś w okolicy zbiorniczka oleju, w zbiorniczku na dnie cos tego płynu zostało wiec podjerzewam ze albo sam zbiornik jest peknięty albo jakieś przyłącze do niego :gwizdanie: Nie bardzo mam to jak sprawdzic ponieważ nie mam garażu, mam osłone silnika noi pogoda zbytnio nie pozwala na dłubanie(aktualnie -13) Wiec pytanie czy moge jeżdzic takim samochodem?? Przejechać gdzieś do warsztatu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie tu jest problem, bo mam gdzieś nieszczelnosć za zbiorniczkiem i poprostu co zaleje to pod samochód pójdzie :kwasny: , ale zlokalizować jej nie moge od góry, a mam dolną oslone silnika i trzeba by na kanał z tym podjechać :confused4:[br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 16:45_________________________________________________Chyba lepiej tym nie jeżdzić ;( bo tylko niepotrzebne koszty będe miał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na pewno ale pompa pracuje cały czas bo przecież napędzana jest paskiem... I jeśli płynu nie będzie a pompa będzie pracować na sucho to w końcu szlak ją trafi. Brak smarowania, wzrost temperatury i wydaje się pozamiatane... Ja bym nie jeździł tylko szybko zapchał do do mechaniora na diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na pewno ale pompa pracuje cały czas bo przecież napędzana jest paskiem... I jeśli płynu nie będzie a pompa będzie pracować na sucho to w końcu szlak ją trafi. Brak smarowania, wzrost temperatury i wydaje się pozamiatane... Ja bym nie jeździł tylko szybko zapchał do do mechaniora na diagnozę.

i ja bym nie jezdzil,pompe bez plynu na pewno szlag trafi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie teraz to juz niewiem, mogłem ja zatrzeć samym odpaleniem, autko na postoju chodziło jakieś 20min :kwasny: Przez ta pogode niebardzo mam nawet jak go sprawdzić, czekam az bedzie cieplej :disgust:

Całe szczęście te pompy nie są takie drogie

http://www.allegro.pl/item858578206_pompa_wspomagania_a4_toledo_superb_passat_oryginal.html

Ale wszystko okaże sie może już w poniedziałek :gwizdanie:

Kupiłem zielony olej febi, ale po plamie widze że był zalany jakis czerwony :mysli:

Wyciek mam gdzieś w tej lini

wyciek.th.jpg

Jak sie dostane do samochodu(aku padł i kluczem nie idzie otworzyc zamarźnięte wszystko :wallbash: ) to zrobie fotki od góry, moze akurat cos wiecej sie zobaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co gdybać, może poszedł zbiornik, może wąż, może pompa, oby nie maglownica bo to trochę drogie ale wszystko idzie regenerować nawet pompy wspomagania

http://www.vwgolf.pl/porady/regeneracja-pompy-wspomagania-na-bazie-mk3/

Ale na razie to zapchaj go na kanał albo jak się odważysz i masz blisko pojedź i niech ktoś rozbierze i zdiagnozuje. Sama diagnoza grosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie miałem w swoim 1Z, wymieniałam przewód wspomagania od pompy do maglownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ogarniety, wąż na powrocie do maglownicy zssunał sie, założony jest teraz na dwie obejmy, mam nadzieje że wytrzyma troche :wink4:

Co do jazdy bez wspomagania, przejechałem 14km, pompa po zalaniu i odpowietrzeniu nie wyje :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...