krzycht999 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam!!!! jakies 2 miesiace temu zakupilem audi a4 2.8 193 KM (silnik APR) z zainstalowana juz instalacja gazowa (w jakims zakladzie w Kielcach ktorego osobiscie nie mialem okazji poznac ale jednak po zapozaniu sie z zamontowana instalacja nie polecam) marki Kme diego na wtryskach plani jet reduktor intergaz-(nie wiem co to za firma wiem tylko ze moj gaziarz u ktorego juz co nieco musialem poprawic powiedzial ze ten reduktor nadaje sie tylko na smietnik i musze go wymienic)...zaraz po zakupie wiedzialem ze przy gazie trzeba bedzie poprawic dosc sporo rzeczy...na dzien dobry do wymiany mialem wtryski ktore zmienilem na magic jety (jak narazie przejechalem 3000 km i jestem zadowolony) poniewaz zalozone palnij jety byly u schylku swojego bytu....po wymienia duza poprawa, silnik przestal szarpac na wolnych obrotach oraz calkiem poprawnie przyspiesza niemalze identycznie jak na benzynie (gaziarz sugeruje ze do w pelni wydajnej instalacji musze wymienic reduktor)....jest jednak pewien problem...przy jezdzie na ktorymskolwiek z biegow w momencie dodawania gazu a pozniej calkowitego puszczenia nogi z gazu i przy ponownym jego dodaniu autem delikatnie szarpnie jednak po tym samochod juz rowno przyspiesza.....moj gaziarz powiedzial ze wina lezy po stronie czujnika polozenia walka rozrzadu poniewaz poinformowalem go ze taki blad pojawia sie na komputerze silnika....problem ten postanowilem usunac a co sie pozniej okazalo czujnik byl ok tylko gaziarz ktory montowal gaz zle wpial komputer od gazu i taki blad wyskakiwal w instalacji samochodu....znajomy elektromechanik zdiagnozowal ta usterke i problem usunal....szarpanie jednak nie zniknelo....autem dalikatnie poszarpuje tak jak to wczesnie opisalem....i mam pytanie czy moze byc to spowodowane tym reduktorem czy problem tkwi jeszcze gdzies indziej???....powiedzcie mi jaki najlepszy bedzie reduktor do moje auta....??? pozdrawiam
Col Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam, ja mam instalkę KME Diego, reduktor KME Silver (do 250KM) i wtryski Magic Jet i wszystko śmiga super, może rzeczywiście masz za słaby reduktor i przez to szarpie bo nie "wyrabia"...
juby_p Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 To nie jest reduktor też mam podobnie a mam reduktor który napewno obsługuje moja/naszą moc, też mam magicjety. A czy to nie jest tylko miedzy 1,5-2 tys obrotów?
krzycht999 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 no wlasnie najczesciej zdarza sie to w tym przedziale obrotow....na wyzszych jest ok moze czasem delikatnie go szarpnie ale juz nie tak odczuwalnie jak przy tych nizszych...[br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 09:52_________________________________________________juby_p jaki masz reduktor w swoim aucie???
juby_p Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 EG200 - już chyba nieda sie kupić można powiedziec że to jest coś jak skorpion ST, napewno nie zakładaj żadnego KM a już napewno nie silvera bo niejest jak kolega tu pisze do 250km a do 150;) (z praktyki wielu użytkowników, 250 podaje producent). Daj jakies foto z podmaski, masz KME diego czy KME diego G3?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się