Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jakie MAX tarcze w B5 na tyle ?


dudi75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam pytanie jak w temacie ,w zimie zmieniam przednie tarcze na 312 i tym temacie to juz jestem wmiare uswiadomiony :cool1: .Ale zastanawiam sie czy nie wymienic rowniez tylnych tarcz bo o ile z przodu zmienilem z 280mm na 288mm to z tylu mam narazie serie jaka wystepuje w 1Z . I wlasnie mam pytanie do znawcow tematu jakie najwieksze tarcze moge zalozyc na tyl . Przypuszczam ze wymienic bede musial rowniez zaciski i moze jarzma jesli tak to od jakiego modelu .Dzieki za wszelkie informacje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylowane 300mm z S4

ustaw zgodne parametry w profilu bo masz tam lekki bur.....l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no takich wielkich to nie wsadze :polew: ale od 2.5tdi to mozna :cool1: tylko jaki tam jest rozmiar 145mm. Co do mojego profilu to wszystko jest ok :naughty: ,silnik sie zgadza model tez :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B5 nie było AWX-a w roczniku 1995

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale może kolega ma taki silnik wsadzony:decayed: :kox:

a jakie są seryjnie tarcze z tyłu? (średnica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze nie bylo , ale ja mam :kox:

Wiec co mam napisac jak mam B5 z 1995r z silnikiem AWX ,tak ze wszystko w profilu jest ok :wink4:

Ale pytanie bylo na temat tarcz a nie mojego profilu :polew: wiec moze mi pomozesz :naughty: wiem ze jestes obeznany w tych tematach wiec slucham :wink4:[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 21:09_________________________________________________O 255mm x 10 zaciski z jazmami tez musze zmienic [br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 21:11_________________________________________________Te zaciski to chyba sa juz aluminiowe ,czytalem ze przewody do nich tez musze wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

255x10 było w 2,5TDi ale w A4 B6. Różni sie od 245 tylko jarzmem i tarczą, reszt czyli zaciski, klocki osłony sa takie same.

Nie wiem czy to podejdzie do B5.

Mozesz jeszcze zapodać tył z S4 B5[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 21:14_________________________________________________W S4 B5 na tyle są 256x22mm. Żeby to włożyć musisz wszystko wymienić

Najlepiej zapodaj całe hamulce z S4 B5 przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no juz kolega w pierwszym poscie taka propozycje zaproponowal ,ale to za wielkie .Nie dla mnie to troszke mniejsze takie wlasnie 255 byly by ok .A w A4 B5 w 2.5TDI jakie sa :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

255x12 z B6 raczej nie podejdzie do B5. W B5 z silnikiem 2,5 tarcze na tyle są takie same jak masz obecnie czyli 245x10mm.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 21:22_________________________________________________

Gra nie warta świeczki moim zdaniem, zupełnie.

Ja mysle zupelnie inaczej. Na zmiane hamulców na mocniejsze wydałem ponad 2,5 tyś zł i nie żałuje ani złotówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uściślę. Nie warto zmieniać z tyłu tarcz na takie, które mają średnicę większą o 10mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uściślę. Nie warto zmieniać z tyłu tarcz na takie, które mają średnicę większą o 10mm.

Z tym sie zgodze różnica bedzie mało odczuwalna. Ja na początku też chcialem na tył włożyc 255 ale wkońcu wybrałem 288x12mm.

Jedno wiem napewno jak tył bedzie za słaby do przodu to auto bedzie bardzo mocno nurkować przy ostrm hamowaniu. Tak samo jak tył będzie za mocny to za szybko bedzie wyzwalany ABS.

Nalepsza opcja to chyba jak zostawisz na tyle standardowy rozmiar i do tego zapodasz dobre tarcze i sportowe klocki np. Ferodo DS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uściślę. Nie warto zmieniać z tyłu tarcz na takie, które mają średnicę większą o 10mm.

Z tym sie zgodze różnica bedzie mało odczuwalna. Ja na początku też chcialem na tył włożyc 255 ale wkońcu wybrałem 288x12mm.

Jedno wiem napewno jak tył bedzie za słaby do przodu to auto bedzie bardzo mocno nurkować przy ostrm hamowaniu. Tak samo jak tył będzie za mocny to za szybko bedzie wyzwalany ABS.

Nalepsza opcja to chyba jak zostawisz na tyle standardowy rozmiar i do tego zapodasz dobre tarcze i sportowe klocki np. Ferodo DS.

http://www.a4-klub.pl/smf/all_tylne_klocki_hamulcowe_ferodo_ds_performance-t108906.0.html

:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good::polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudi ja mam 312 z przodu i powiem ci że standardowe 245 z tyłu dają rade, odpowiedni klocek i tarcza będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudi ja mam 312 z przodu i powiem ci że standardowe 245 z tyłu dają rade, odpowiedni klocek i tarcza będzie ok

Ja mam z tylu tarcze z 1Z tam sa 245mm :mysli: nie mniejsze . A jakiej firmy masz komplecik na przodzie ten 312 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...