s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Chłopacy, możecie zerknąć na moje wypociny? Uporałem się z vag-comami. Zaczął działać, czytać błędy i nawet da się logować Wg instrukcji na forum próbowałem logować. Czy te logi są prawidłowo zrobione? Czy to oto chodzi? Analizą ich zajmiemy się później.....jeżeli oczywiście są prawidłowe.... Tutaj logi dynamiczne: Grupy: 003,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4937.html Grupy: 000,001,004 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4935.html Grupy: 010 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4936.html I tutaj moje pierwsze statyczne grupy Basic Settings: Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4941.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4940.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4939.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4938.html Na próbę w Meas.Blocks zlogowałem po 20 sekund te grupy i oto wyniki: Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4944.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4946.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4945.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4943.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4949.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4947.html Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4948.html Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4950.html Jak długo powinno się logować te statyczne - nie Basic Settings?
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Turbo ok, korekcje fajne, przepływka dziwnie mierzy. Kiedy był wymieniany filtr powietrza?
s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Turbo ok, korekcje fajne, przepływka dziwnie mierzy. Kiedy był wymieniany filtr powietrza? Kupiłem jak miał 194tys i jeszcze nie wymieniłem. W pierwszej kolejności pójdzie olej i fitry do wymiany. Później rozrząd....bo niedawno 1tys zł na hamulce poszedł ;( Kąt wtrysku jest OK? Bo z tego co patrzyłem (a wiem niewiele jeszcze) to jakby zły....jest 21-22 a ma byc coś ponad 50...
spetsnaz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Kupiłem jak miał 194tys i jeszcze nie wymieniłem. W pierwszej kolejności pójdzie olej i fitry do wymiany. Później rozrząd.... Kąt wtrysku jest OK? Bo z tego co patrzyłem (a wiem niewiele jeszcze) to jakby zły....jest 21-22 a ma byc coś ponad 50... Możesz puknąć w tym wątku jest to ładnie opisane. http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html Z rozrządem się pospiesz, jeżeli tylko możesz to zrób razem z olejem i filtrami, bo skutki strzału paska są dużo droższe w naprawie niż wymiana rozrządu.
s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Kupiłem jak miał 194tys i jeszcze nie wymieniłem. W pierwszej kolejności pójdzie olej i fitry do wymiany. Później rozrząd.... Kąt wtrysku jest OK? Bo z tego co patrzyłem (a wiem niewiele jeszcze) to jakby zły....jest 21-22 a ma byc coś ponad 50... Możesz puknąć w tym wątku jest to ładnie opisane. http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html Z rozrządem się pospiesz, jeżeli tylko możesz to zrób razem z olejem i filtrami, bo skutki strzału paska są dużo droższe w naprawie niż wymiana rozrządu. Ten temat już przeczytany mam kilka razy jak ustawić Ale czy teraz mam dobry czy zły nie wiem.... Sprawdza się go ponoć w grupie 000 w drugiej kolumnie.....u mnie tam mam wartości 21-22. Nie wiem czy to oto chodzi... Z rozrządem też mam świadomośc co się może stać. Poza tym mój sąsiad mechanik przy każdej styczności ze mna wspomina o rozrządzie...
s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Sprawdza się go w 000 w BS. Dokładnie...właśnie przed chwilą doczytałem. I mam od 21-24? Czyli źle? Dodam jeszcze, że podczas ostatnich większych mrozów ciężko bardzo kręcił rano i wchodził na obroty i normalną równą pracę......co wyczytałem, że może być efektem złego kąta wtrysku.
vauxhall95 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 na 100%zły kąt wtrysku.Na klubie jest opisane jak.Masz okolo 20.wiec zle.Musi byc okolo 50
s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 na 100%zły kąt wtrysku.Na klubie jest opisane jak.Masz okolo 20.wiec zle.Musi byc okolo 50 Chodziło mi właśnie o potwierdzenie tego.....bo jestem leszczem w temacie vagowania [br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 19:33_________________________________________________Nie wiem czy nie założyć oddzielnego tematu bo chciałbym się dowiedzieć jak czytać te logi. Nigdzie nie znalazłem takiego tematu żeby ktoś dociekał jak to analizować, co z czym porównać i jak wyciągnąć wnioski. Jedynie gotowe logi ludzie dają do sprawdzenia.... W tych dwóch tematach coś piszą podanych przez kol @spetsnaz - zaraz je będę czytał. Czy da się tutaj na forum tego nauczyć? Może do jakiejś literatury polecanie zaglądnąć??
vauxhall95 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Z czasem bedziesz innym podpowiadal co maja zle lub dobrze
s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Z czasem bedziesz innym podpowiadal co maja zle lub dobrze ...no właśnie o tym pomarzyć sobie na razie mogę :gwizdanie: Zaczęło się od pożyczenia od sąsiada kabla VAG ponieważ jemu jest całkowice bezużyteczny. Zawsze chciałem się pobawić zestawem komputer+samochód i teraz mam do tego okazję... :> Weźmy na początek mój pierwszy log dynamiczny. Ktoś mi podpowiedział, żeby grupy 003, 008 i 011 zlogować razem, żeby były widoczne dane do łatwego porównania... http://rtnet.pl/vaglog/s---r_4937.html Czy w tym kroku sprawdzamy turbo? Na co się patrzy w tym w/w logu? Co mierzymy w grupie 003, 008 i 011? Bo tak pobieżnie to niby wiem..... Widzimy w 003: - Time Stamp - czyli jednostka czasu w sekundach - Engine Speed - obroty silnika na minutę - MAF (specified) mg/R - jakaś masa powietrza /R (Rotor? jeden obrót silnika?) - MAF (actual) mg/R - j.w - EGR duty cycle % - coś z zaworem EGR W 008 widzimy: - Time Stamp - jak w 003 - Engine Speed - jak w 003 - Inj qty mg/R - ? - Inj qty mg/R - ? - Inj qty mg/R - ? W 011 widzimy: - Time Stamp - jak w 003 i 008 - Engine Speed - jak w 003 i 008 - specified MAP mbar - jakaś wartość ciśnienia w barach? - actual MAP mbar - j.w - Duty cycle Regulator valve? % - ?? Wyjaśnijmy co to za wartości mierzymy i jak one się mają jedna do drugiej.... I jaki wniosek się wyciąga z tego porównania?
Darev Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na forum jest to dokładnie opisane, w instrukcji którą rzekomo czytałeś. Jest tam opis sprawdzania przepływomierza do którego potrzebne są logi 003, 008, 010, itp... są również ciekawe linki prowadzące do opisu każdego bloku... I jeszcze jedno: logujemy każdą grupę osobno.
s---r Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na forum jest to dokładnie opisane, w instrukcji którą rzekomo czytałeś. Jest tam opis sprawdzania przepływomierza do którego potrzebne są logi 003, 008, 010, itp... są również ciekawe linki prowadzące do opisu każdego bloku... Oki Racja, wrócimy do tematu jak przestudiuje to co powinienem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się