Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] klakson na skreconej kierownicy nie dziela !!!!


kred
 Share

Recommended Posts

mam taki problem. jechalem dzisiaj miastem jak codziennie skrecalem na skrzyzowaniu w prawo gdy wymusil mi na skrzyzowaniu jakis helmut. pierwszy odruch to ostro na klakson i ... niespodzianka rozlegla sie cisza i pozostal tylko hamulec. po powrocie do domu zaczelem testowac sygnal i co sie okazalo jak kierownica jest prosto jest wszystko spoko traby wala az milo jak troche skrece - cisza. podejrzewam ze to tasma w kierownicy. czy wymienial ktos taki element ?? czy naprawa jest skomplikowana ?? i czy z naprawa lepiej jechac do elektryka ??

Prefix po raz kolejny

[spedyt]

Link to comment
Share on other sites

witam u mnie jest podobnie bo klakson działa na skręconej kierownicy a na prostej nie... Wiem ze jest tam jakaś taśma i pewnie jakieś styki są zasyfione. Moze ktoś podpowiedziec jak to naprawic? albo wogóle jak rozkręcić kiere żeby poducha nie strzeliła? Przy okazji świeci kontrolka air bag, pewnie dlatego ze styki nie łączą.

Link to comment
Share on other sites

pierwszy odruch to ostro na klakson i ... niespodzianka rozlegla sie cisza i pozostal tylko hamulec.

:D rozumiem ze gdy klakson dziala. nie hamujesz? :polew: :laghing2:

poduszka do zdjecia. odlaczasz aku, dwa wkrety z tylu kierownicy. zdejmujesz blokade zlaczki poduszki. ustawiasz kola na wprost, odkrecasz kierownice

( potrzebna specjalna nasadka).

musisz dobrze obejrzec pierscien slizgowy klaksonu. wlasnie on jest odpowiedzialny za problemy.

Link to comment
Share on other sites

poduszka do zdjecia. odlaczasz aku, dwa wkrety z tylu kierownicy. zdejmujesz blokade zlaczki poduszki. ustawiasz kola na wprost, odkrecasz kierownice

( potrzebna specjalna nasadka).

musisz dobrze obejrzec pierscien slizgowy klaksonu. wlasnie on jest odpowiedzialny za problemy.

no dobra, tylko gdzie i jak wyglada mnie ten pierscien????

wrzucam dwie fotki, jesli ktos bylby tak mily i zaznaczyl ten pierscien, bylo by super!!

u mnie sytuacja taka sama - na prostych kolach nie dziala, na skreconych czy to w lewo czy w prawo dziala. SZLAK MNIE JUZ TRAFIA :)

prosze o pomoc!

zdjcie006em7.jpg

zdjcie007ho7.jpg

Link to comment
Share on other sites

tak jeden z nich laczy sie z blaszka ktora jest pod sruba mocujaca kierownice, drugi idzie gdzies w kierownice.

moje pytanie - czy te styki ktore w momencie nacisniecia klaksonu przewodza mase, ktora wlacza przekaznik do ktorego idzie juz plus??

jesli tak to moze po prostu znajde mase skad indziej i przeciagne do tych stykow.

ktos moze cos wiecej napisac?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...