kred 0 Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 mam taki problem. jechalem dzisiaj miastem jak codziennie skrecalem na skrzyzowaniu w prawo gdy wymusil mi na skrzyzowaniu jakis helmut. pierwszy odruch to ostro na klakson i ... niespodzianka rozlegla sie cisza i pozostal tylko hamulec. po powrocie do domu zaczelem testowac sygnal i co sie okazalo jak kierownica jest prosto jest wszystko spoko traby wala az milo jak troche skrece - cisza. podejrzewam ze to tasma w kierownicy. czy wymienial ktos taki element ?? czy naprawa jest skomplikowana ?? i czy z naprawa lepiej jechac do elektryka ?? Prefix po raz kolejny [spedyt] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klima 1 Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 witam u mnie jest podobnie bo klakson działa na skręconej kierownicy a na prostej nie... Wiem ze jest tam jakaś taśma i pewnie jakieś styki są zasyfione. Moze ktoś podpowiedziec jak to naprawic? albo wogóle jak rozkręcić kiere żeby poducha nie strzeliła? Przy okazji świeci kontrolka air bag, pewnie dlatego ze styki nie łączą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musashi 11 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 pierwszy odruch to ostro na klakson i ... niespodzianka rozlegla sie cisza i pozostal tylko hamulec. rozumiem ze gdy klakson dziala. nie hamujesz? :laghing2: poduszka do zdjecia. odlaczasz aku, dwa wkrety z tylu kierownicy. zdejmujesz blokade zlaczki poduszki. ustawiasz kola na wprost, odkrecasz kierownice ( potrzebna specjalna nasadka). musisz dobrze obejrzec pierscien slizgowy klaksonu. wlasnie on jest odpowiedzialny za problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Tu znajdziesz obrazowe wyjaśnienie jak to rozkręcać http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobol 1 Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 poduszka do zdjecia. odlaczasz aku, dwa wkrety z tylu kierownicy. zdejmujesz blokade zlaczki poduszki. ustawiasz kola na wprost, odkrecasz kierownice ( potrzebna specjalna nasadka). musisz dobrze obejrzec pierscien slizgowy klaksonu. wlasnie on jest odpowiedzialny za problemy. no dobra, tylko gdzie i jak wyglada mnie ten pierscien???? wrzucam dwie fotki, jesli ktos bylby tak mily i zaznaczyl ten pierscien, bylo by super!! u mnie sytuacja taka sama - na prostych kolach nie dziala, na skreconych czy to w lewo czy w prawo dziala. SZLAK MNIE JUZ TRAFIA prosze o pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klima 1 Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 To sprawdz gdzie są podłaczone kabelki, z tego co widze to są tam jakieś blaszki Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobol 1 Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 tak jeden z nich laczy sie z blaszka ktora jest pod sruba mocujaca kierownice, drugi idzie gdzies w kierownice. moje pytanie - czy te styki ktore w momencie nacisniecia klaksonu przewodza mase, ktora wlacza przekaznik do ktorego idzie juz plus?? jesli tak to moze po prostu znajde mase skad indziej i przeciagne do tych stykow. ktos moze cos wiecej napisac? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now