majsio 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam kolegów Mam wrażenie że moje A4 jest zamulone O ile na pierwszym drugim i trzecim biegu ma dość dobrego "kopa" to na czwórce i piątce przy wyższych prędkościach zbiera się jak wóz z węglem a przy 120 na piątce wskazówka pnie się jakby ciągła za sobą worek cementu... Czytałem że może to być N75, Przepływomierz, Turbo, zapchany katalizator etc. Auto ma przejechane 265tyś.km Problem jest cały czas czyli nie znika po wyłączeniu i włączeniu zapłonu ani po osiągnięciu pewnych obrotów, po prostu od okolo 120km/h ciężko mu idzie i tyle... dodam że zaworek N75 cyka sobie spokojnie a przy przyspieszaniu nic nie szarpie... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 VAG????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 zrób logi dynamiczne i wstaw na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majsio 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 A kto może mi coś takiego zrobić? Mieszkam w okolicach Wrocławia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiadz99 1 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buldog071 0 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 a ile kolego bierzesz za zrobienie logow? bo mam taki sam problem 110km/h i turbo sie wylacza i musze na nowo silnik odpalic i dziala znowu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja tak mialem identycznie.Przetarty wezyk od N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja tak mialem identycznie.Przetarty wezyk od N75 Dokładnie... Kiedyś w focusie 1.8 TDDI urwali mi wężyk podciśnieniowy przy wywalaniu katalizatora i miałem to samo. Po założeniu nowego furka odzyskała wigor. Sprawdź wszystkie przewody podciśnieniowe. Minimalna nieszczelność i turbo nie pracuje tak jak powinno... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się