dreamburn 1 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Sterownik , Wtryski Magic Jet lub Matrixy, Zadne Valteki!!! , Reduktor bym wzioł Zavolli N Butla w ZAPAS!!!!!!,niech ci wymierzy tak zeby ci nie wystawała!!! Wtryski najlepiej zeby Były Pionowo!!!, A jak nie bedzie chciał tak dac to jak najkrótsze Węzyki i jednakowej długosci!!!!, Oczywiscie schowane pod pokrywą(da sie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beni226 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Wtryski najlepiej zeby Były Pionowo!!!, w jaki sposób to trzeba zrobić, ma ktoś może fotki jak zrobić albo jak ktoś ma wtryski pionowo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mireko 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Czy ktoś może poratować fotkami instalacji lpg w 1.8ADR?Gdzie wchodzą wężyki od wtrysków lpg?Czy wierci się kolektor aluminiowy?[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 19:48_________________________________________________Więc wyszły dwie możliwośći: -Stag 4+Valtek wtrysk i reduktor Zavoli za 2100.- (wtryski MagicJet-cena 2400.-) -Lub Stag4 (i jeszcze jakaś inna do wyboru)+wtryski MagicJet i reduktor MagicJet za 2300.-.I przy tej opcji chyba zostanę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jak do wyboru to 2 zdecydowanie lepsza. Po kosztach mozna zrobić: Stag 4 plus zavoli zeta N Magic jet Coś mi sie wydaję ze ten reduktor magic jet będzie za duży do tego motoru i będzie przegrzewał gaz w upały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamburn 1 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Kolega dobrze mówi zestaw , który zaproponowal , pracuje w moim samochodzie i nie nazekam!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Ostatnio na forum lpg-forum.pl jest sporo złych opinii o wtryskach Magic Jetach. Zastanów się nad Matrix HD544-z tego co pisza ludzie to bardzo dobre i bardzo odporne na syf w gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mireko 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Więc chyba będzie Stag300+(bo Stag 4 odradzają do 1.8),wtryski MagicJet,reduktor MagicJet.Co forum i forumowicz,to opinia.Jedni chwalą,drudzy narzekają.We wtorek wstawiam-zobaczymy co wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Audi zasługuje na bardzo dobre wtryski, a nie da się ukryć, że między MJ a Matrixami jest bardzo duża różnica. Zrobisz jak chcesz, ale akurat tu bym nie oszczędzał :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beni226 0 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 A magic jety da się rozebrać i ewentualnie wyczyścić tak jak Valteki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 A magic jety da się rozebrać i ewentualnie wyczyścić tak jak Valteki??? Oczywiście.[br]Dopisany: 28 Luty 2010, 09:28_________________________________________________ Więc chyba będzie Stag300+(bo Stag 4 odradzają do 1.8),wtryski MagicJet,reduktor MagicJet.Co forum i forumowicz,to opinia.Jedni chwalą,drudzy narzekają.We wtorek wstawiam-zobaczymy co wyjdzie. Weź sie zapytaj czym sie różni Stag 4 od Stag 300+ i czy te różnice wykorzystają, ciekawe co Ci powiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamburn 1 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No własnie spytaj sie , sam jestem ciekaw, przypuszczam ze nie beda wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 dokładnie a nawet jak cos wymienią to pewnie i tak nie benda wiedzieli do czego to służy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mireko 0 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Chciałem Staga 300+ zamiast 400,bo według forum lpg:"1.8 ADR ma zmienną geometrię dolotu i tam przydają się korekty po obrotach".Dziś założyłem 300+ i wtryski MJ,red. MJ i póki co lata jak trzeba.I oby jak najdłużej. PS.Żeby założyć instalację polecaną przez znawców,to musiałaby kosztować więcej niż różnica silników w PB a ON. A więc jest to: -reduktor:Magic -zawór gazowy:Valtek -wielozawór:Tomasetto -obudowa wielozaw.:Irene -zawór tankowania:Tomasetto -przełącznik G/B:Stag300 6 Plus -ECU:Stag300 6 Plus -wtryskiwacze:Magic -przew. elast.:Fagumit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się