Mich Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Hej. Przeczytałem chyba wszystkie posty na podobny temat i lipa, nie znalazłem rozwiązania na swoją dolegliwość ;( Opisze po krótce mój problem Silnik samochodu nagrzewa się wyśmienicie, po około 3 km temp na kanale 51 - stoi jak drut i ma 90oC, a w środku zimno Po przejechaniu około 5km i ustawieniu nadmuchów na 50% wydajności to czuć ciepłe powietrze, wystarczy dac 100% lub zatrzymac się na światłach i juz zimne . . . Ktoś powie banalne, nalezy przepłukać nagrzewnicę, i ja tak zrobiłem, nic specjanlego nie wyleciało, a woda przepływała dosyć swobodnie. Po poskładaniu efektu brak Odpowietrzałem według forumowych przepisów i u mnie za diabła nie ma mowy o siku z dziurki węza na podszybiu , owszem leciało kilka bąbelków ale nie był to sik niemowlaka. . . Na wolnych obrotach oba przewody do i od - prowadzające ciecz z nagrzewmnicy są miękkie jak flak ale ciepły jest tylko jeden, drugi letni. . . Czy ktoś może sprawdzić i powiedziec jak jest u niego? Czy możliwe, że układ zapchał sie ale gdzieś indziej? Czy można skojarzyć to jakoś z wymianą rolki napinacza paska wieloklinowego, bo tylko to mi ostatnio wymieniali w warsztacie? Czy mogła sie "zużyć" pompa wodna? Nie mam pomysłów, w zeszła zimę niunia grzała wyśmienicie, a odkąd ja mam (4lata) to jeżdżę na G12 i brak mi pomysłów i nie wiem co robić dalej. Prosze o sugestie. stosuj prefixy
falek56 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 też miałem takie objawy padła pompa wody wirnik się obracał na ośce
tomserwis Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 W mojej mam identyczne objawy skończyły mi się pomysły.Dziś leciałem trasą 400km myślałem że prawie nie dam rady dobrze że chociaż przednią szybę miałem rozmrożoną.Myślę że jak by było coś w pompą wody to auto grzałoby się a tu temp. cały czas 90 a z nawiewu letnie powietrze.Jak tu przeżyć do końca zimy.Jak ktoś zwalczył taki problem to pomocy!!!
Rafal_ Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 U mnie samo płukanie wodą też nic nie dało - leciała bez problemu i czysta Poszedłem trochę dalej - dosztukowałem dwa wężyki do nagrzewnicy, w wiadereczku w gorącej wodzie rozpuściłem Kreta, odczekałem chwile i zalałem nagrzewnice na jakieś 15min-jak zacząłem płukać to (wypłynęła kupa rdzawych strupów) Potem przepłukałem ciepłą wodą w obu kierunkach i W razie jak byś robił tak jak ja to ostrożnie z tym Kretem-żeby Ci nagrzewnicy nie rozpuściło Na wolnych obrotach oba przewody doprowadzające ciecz są miękkie jak flak ale ciepły jest tylko jeden, drugi letni. . . jeśli tak na bank jest zapowietrzony układ-mi dość długo zeszło z odpowietrzeniem
Mich Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 Dziex Rafal_ uparłem się i grzałem silnik na postoju, gniotłem wąż do chłodnicy (zgniotłem go i trzymałem) i w pewnym momencie jakby zassało ze zbiorniczka cały płyn (jakieś dobre 1,5l) . . . Jest teraz dosyć ciepło, cudu nie ma ale grzeje. . .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się