Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jak podłączyć przewód K-line do radia Concert II


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem po auta miałem zamontowane nie orginalne radio. Wymieniłem to radio na Concer 2, poprowadziłem kable do licznik i wszystko działa poprawnie tzn. mam podświetlanie klawiszy i jest wyswietlana informacja z RDS na FIS.

Nie mam poprowadzonel lini diagnostycznej K do radia i nie moge połączyć sie Vagiem z radiem.

Czy ktoś może mi pomóc ja tą linie podłączyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czarnej, 8-pinowej kostki w radiu (pin 3) podłączasz się do 16-pinowego złącza diagnostycznego (pin 15).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tak daleko ciągnąć kable, lepiej przy liczniku się wpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez wystarczy pociagnac do klimatronika. :cool1:

swoja droga dziwie sie ze nie masz k-line w kostce przeciez B6 mialy wszystkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez wystarczy pociagnac do klimatronika. :cool1:

swoja droga dziwie sie ze nie masz k-line w kostce przeciez B6 mialy wszystkie

Jutro zrobie fotke jak to u mnie wygląda.

A do klimatronika to do którego pinu mam podłączyć ta linie K??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo D, pin 11 - będzie tam doprowadzony zielono/czerwony kabelek (diagnostyka klimy).

Marcin - nie będzie przeszkadzał tutaj fakt, że klima jest wpięta w inny pin złącza diagnostycznego (7) względem ori diagnostyki radia (15)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo D, pin 11 - będzie tam doprowadzony zielono/czerwony kabelek (diagnostyka klimy).

Marcin - nie będzie przeszkadzał tutaj fakt, że klima jest wpięta w inny pin złącza diagnostycznego (7) względem ori diagnostyki radia (15)?

nie ma znaczeina.

teoretycznie mowi sie o liniach K i L faktycznie sa to 2 linie K. radio jest podlaczone do drugiej dla porzadku.

robilem testy z RNS-E i daje sie z nim polaczyc zarowno gdy jest podpiete do linii K1 jak i do K2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć:)

Słuchajcie mam problem - podłączyłem k-line z klimatronika tak jak pisaliście do gniazda RNS-e. Jednak przy probie komunikacji z nawigacją wyskakuje błąd too many connections errors to continue. Patrzyłem na forum - zmieniałem wartości transmisji w porcie usb i nic dalej to samo. W głośnikach słychać próbę połączenia z navi ale oprocz takie stukania co jakiś czas nic sie nie dzieje...

Czy przyczyną może być to że wziałem k-line z klimatronika a nie ze złacza diagnostycznego? może spróbuje z złacza? czy nie ma sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest VAG 311.2 - u mnie zmiany parametrów połączenia nie pomogły. Do RNS-E udało się podpiąć dopiero przy pomocy HEX + CAN i 704.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema mam nadzieje ze pamietacie o czym pisaliscie 9 lat temu ?? jestem po zmianie z symphony ii na concert 2+ wszystko hula pikabella, ale jak vcdsem wchodze w radio to sie wlacza wylacza i po chwili wyskakuje ten sam komunikat co u autora posta, z tym ze ogolnie laczy sie radio z vcdsem ale zanim wejde w bledy lub kodowanie to juz mnie wyrzuca. Czy to moze byc wina vcdsa? Od 2 dni walcze z kablami i wszystkim innym zalamany ze nie chce hulac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sterownik silnika lub jaki kolwiek inny sterownik też wywal błąd? Jaki kabelek i wersja programu

U mnie na vcds 19.x i kabelku od h4mm3ra łączy bez problemu z concertii+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...