Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[C4 ABH] Spalanie oleju w 4,2


GRYFI

Rekomendowane odpowiedzi

może 15w50 lub coś gęstego ? Ale to i tak nic nie da. Lepiej go sprzedaj lub wyremontuj.

ty wiesz ile kosztuje remont tego silnika?

połowę wartości rynkowej auta ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego tak drogo????

moge sprawdzic Ci ceny czesci, bo robota to wiadomo

napisz na priv co potrzebujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same uszczelki kolektorów wydechowych kosztują przawie 1000 pln w aso a zamienników nie widziałem[br]Dopisany: 16 Styczeń 2010, 14:07_________________________________________________Pytanie dodatkowe:

czy zbyt wysokie ciśnienie oleju może powodować jegoi spalanie?

ostatnio zauważyłem, że coraz częściej wskaźnik ciśnienia oleju wychodzi mi poza skalę a na wolnych obrotach pokazuje 4,5.

Może to być oczywiście wina samego wskaźnika ale nie musi :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkręć manometr zamiast czujnika

prawdopodobnie zawór przelewowy w pompie blokuje sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

następujące odkrycie:

po wymianie oliwy na 10w40 spadło zużycie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobiłem.

zobaczymy co będzie na wiosnę jak temperatury podskoczą :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy odpalaniu i długim hamowaniu silnikiem kopci to mi podpada pod uszczelniacze na zaworach. Jesteś Pewien że są ok ?

Przy hamowaniu silnikiem może jeszcze być wina pierścieni zgarniających, bo wtedy nie jest podawane paliwo, oliwa przedostaje się do komór spalania, ale nie spala się z każdym suwem, dopiero aż dodasz gazu gdy jest podane paliwo następuje spalenie nagromadzonego przez dłuższy czas oleju co powoduje niebieskiego bąka.

Ale taki sam efekt mogą dać uszczelniacze na zaworach, co więcej jak przy odpalaniu też kopci na niebiesko to właśnie uszczelniacze bym obstawiał, bo po zgaszeniu wlewa się przez nie olej do komór spalania, a z pod pierścieni przecież by się do środka nie dostał bo mu grawitacja nie pozwoli...

Ewentualnie niedrożna odma i duże ciśnienie wciska olej przez uszczelniacze i pierścienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy odpalaniu i długim hamowaniu silnikiem kopci to mi podpada pod uszczelniacze na zaworach. Jesteś Pewien że są ok ?

Przy hamowaniu silnikiem może jeszcze być wina pierścieni zgarniających, bo wtedy nie jest podawane paliwo, oliwa przedostaje się do komór spalania, ale nie spala się z każdym suwem, dopiero aż dodasz gazu gdy jest podane paliwo następuje spalenie nagromadzonego przez dłuższy czas oleju co powoduje niebieskiego bąka.

Ale taki sam efekt mogą dać uszczelniacze na zaworach, co więcej jak przy odpalaniu też kopci na niebiesko to właśnie uszczelniacze bym obstawiał, bo po zgaszeniu wlewa się przez nie olej do komór spalania, a z pod pierścieni przecież by się do środka nie dostał bo mu grawitacja nie pozwoli...

Ewentualnie niedrożna odma i duże ciśnienie wciska olej przez uszczelniacze i pierścienie...

uszczelniacze nowe a odmę sprawdziłem więc zostają ... ;([br]Dopisany: 12 Luty 2010, 22:38_________________________________________________Wiecie co jest najlepsze... nikt nie chce robić v8 -ek.

Rozmawiałem już z 8 mechanikami i tylko nasz poczciwy wojtekce podjął by się wyzwania ale też chyba niechętnie :naughty:

Pozostaje zmienić silnik tylko wiadomo co kupię? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z czym maja problem ?????

silnik jest prosty nie ma tam zadnych niespodzianek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ilością cylindrów.

jak auto ma więcej niż sześć to zapomnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ilościa cylindrów mają problem ???? :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

czegoś podobnego nigdy nie słyszałem :shocked: :shocked: :shocked:

przeciez to dwa silniki 4 cylindrowe na jednym wale korbowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że nikt nie ma doświadczeń z v8 i nie wiedzą jak co ma wyglądać w związku z czym zdiagnozowanie usterki jest trudniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że nikt nie ma doświadczeń z v8 i nie wiedzą jak co ma wyglądać w związku z czym zdiagnozowanie usterki jest trudniejsze.

nie no cyce mi opadły..... :wallbash:

nie wiedza jak co ma wyglądać w V8 ????? :polew: :polew: :polew:

a w rzędowej czwórce wiedzą ?????? :angry: :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:dontknow:

nie wnikam - nie mam zamiaru prosić się jeszcze kogoś żeby mu dać zarobić :takiego:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...