Diego Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 Bardzo ciekawy filmik, da do myslenia amatorom bezwypadkowych pełnoletnich aut z małym przebiegiem po dziadku. http://www.youtube.com/watch?v=NWEdlUT17PI
Gość spedyt Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 Jeden telefon i sprawdzasz bezwypadkowość auta W polsce nigdy tak nie będzie
Hauzer Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 W polsce nigdy tak nie będzie Niestety, każdy tak myśli i w Polsce duzio ciekawych rozwiazań brakuje.
arkolek Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 niestety nie zawsze jest możliwość sprawdzić dobrze auto przy zakupie a także nie wszyscy wiedzą na co zwracać uwegę(ja też) i tu pies pogrzebany. ale my mamy forum hyde park i to daje plusy
woj-o Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 no tak ale nasi "spece" tez dużo sprytniej maskują spawy. Tam wystarczyło spojrzeć.. a u nas ślicznie obszlifowane, zapackane antykorozyjnym (przy droższych autach) i czasami naprawdę ciężko jest to stwierdzić. A że blacha prostowana jest co najmniej 10x mniej odporna na zgniatanie to cóż - znana prawda, wystarczy sobie experyment z kartką papieru zrobić.
bratpit Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 A że blacha prostowana jest co najmniej 10x mniej odporna na zgniatanie to cóż - znana prawda, wystarczy sobie experyment z kartką papieru zrobić. Widziałem kiedyś fajny test który mnie bardzo przekonał , bierze się paczke papierosów wyrzyca z niej fajki , bierze sie w jedną ręke tak żeby leżała wzdłuż dłoni i próbuje sie ją zgnieść , zapamiętuje się mniej więcej jakiej siły trzeba było użyć to jej zgniecienia. Teraz bierzemy tą samą paczke naprostowujemy coby przypominała spowrotem nieuszkodzoną paczkę fajek i test powtarzamy tak samo. Zobaczycie jak niewielkiej siły trzeba żeby ją po raz drugi zgnieść , tak samo zachowa się nasze auto po wypadku wyklepane i wyszpachlowane na cycuś.
Gość rob Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 słyszałem ostatnio historię, golf po 10 stłuczkach popszedł jako bezwypadkowy, a fachowcy sprawdzali nawet grubość lakieru
woj-o Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 wiesz stłuczki jedno a wypadki drugie - przy stłuczkach z przodu błotniki mozn awymieniac do skutku. Przy dwonie podłużnic i kielichów nie poprastujesz tak długo bo po 4-5 razie się po prostu urwą. Az drugiej strony Golf to na naszym rynku osobna kategoria - zawsze się sprzeda i jeżdza w stanie tragicznym niektóre.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się