marcysiek 0 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Witam Szukałem na forum, ale nie mogłem znależć. Mam problem z silnikiem. Objawy: -nierówna praca silnika; -brak mocy poniżej 3000 obr; -ostatnio zauważyłem, że katalizator - końcówka - rozgrzała mi się do czerwoności; -błąd 00561 - Kontrola dodawania mieszanki - 14-00. Nie wiem co zrobić, gdyz pierwszy raz mam do czynienia z silnikiem z turbo. Cewek zapłonu jeszcze nie sprawdzałem. jak to zrobię to dam znać. Ale na teraz wydaje mi się, że katalizator do wymiany. Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 najpierw regulacja LPG potem bo kazda rzecz o ktorej piszesz byla przerabiana na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 napewno wywal kata to uwolni troche turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 wtryski może poleciały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin(driver) 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 co do nie równej pracy to może warto sprawdzić przepływkę ,podpiąć pod kompa i sprawdzić mu jakie daje dawki paliwa na wtryski i mampe też zobaczyć czy coś się nie zmieniło w niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo86 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 ja w pierwszej kolejności wywaliłbym kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 trzeba by go wrzucić na analizator spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Panowie-najpierw Vag,potem dyskusje,bo nikt szklanej kuli tu nie ma,a bez logów-to jeszcze ze dwie strony mozna snuć domysły... marcysiek,zrób logi,kazdej grupy,która Cie niepokoi,dla ułatwienia podam linka-zobaczysz,jakie grupy logować-potem wrzuć na Forum... KLIKNIJ NA TO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcysiek 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam. Trochę zabawy było. Sprawdziłem vagiem samochód. żadnych błędów poważniejszych nie było. Na jednym warsztacie myśleli ze cewka któraś się spaliła, ale po wymianie na inne nic się nie zmieniło. W końcu podpieli ciśnieniomierz do cylindrów. I tu wyszło szydł z worka Na pierwszym cylindrze brak ciśnienia Dziś odbieram samochodzik z naprawy. zobaczymy jak chodzi :> Fakt trochę kasy poszło, jednak nie tak dużo jak myślałem. W każdym razie dzięki za podpowiedzi. Po tym wszystkim już coraz lepiej się będę znał na tym modelu silnika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się