dreamburn Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam.Mam pewien problem, a mianowicie po sprowadzeniu jakies 3 miesiace temu samochodu z niemiec wszystko było oki, po przyjezdzie do polski i przejechaniu kilkuset kilometrów zaczeły sie problemy z obrotami.A dokładnie to wyglada tak ze jak silnik jest zimny to samochód odpala i pracuje równo, po nagrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów po zejsciu na wolne obroty pochodzi jakies 2-3 min równo potem obroty spadna nawet ponizej 800 a tak trzyma 900 i zachwile po takim "szarpaniu" wzrosna nawet do 950 i trzymia jakis czas i znów to samo, wydaje mi sie ze komputer wtedy przechodzi w tryb awaryjny.Pojechalem na diagnoze i wykazalo 4 błedy sondy lambda, mechanik skasował je i juz sie nie pojawiły, ale objawy byly nadal, po załozeniu gazu sekwencja jest to samo!Dzisiaj byłem znów u gazownika na regulacje i raz pokazywalo ze sonda pracuje a raz poprostu ciagła kreska po dodaniu gazu znów cos tam falowala i znów przestała. A i zauwazyłem jeszcze ze jak jest zimno wogóle niema podwyzszonych obrotów np.rano po calej nocy , ajak je kupilem to po odpaleniu ladnie trzymalo 1100-1200 a teraz tego niema , na kompie niema zadnych błedów ani na LPG ani na Benzynie!, a sonda niby nie pracowała.Trzy trzeba wymienic ta sonde??Prosze o jakies odpowiedzi i porady .Jaka ewentualnie sonde polecacie ile watowa musi miec grzałke do mojego silnika i jaki moze miec numer.Dodam jeszcze ze przepustnica wyczyszczona zadaptowana, przepływomierz równiez,nowe kable, swiece japonskie NGK bkur6et-10.
czaja77 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 sonda ma numer w aso 032 906 265 jest taka sama ja w ADR, AFY kosztuje 153 euro netto
dreamburn Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 A czy taka sonda jak ta:Sonda lambda DELPHi ES10980-12B1 Sonda lambda indeks: HES10980-12B1 Cena brutto: 341,81 zł nazwa: Sonda lambda opis : Sonda lambda AUDI A4 I, VW Passat IV, Polo III producent: DELPHI Ograniczenia do roku prod.: 1999.07 Sonda lambda: Sonda regulacyjna Kod silnika: ARM, AHL, ADP moze byc?? czy lepiej Boscha o numerze 0 258 003 478 znalazłem je w Inter carsie mam tam dosc spore upusty wiec zajrzalem[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 19:44_________________________________________________Ponoć ten Bosch o numerze 0 258 003 478 jest orginalnym zamiennikiem tego numeru co podałes w Aso VW 032 906 265 VW 032 906 265 A VW 032 906 265 B VW 058 906 265 A.Co o tym myślicie??[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 20:02_________________________________________________Znalazłem równiez sonde NGK OZA447-E30 ponoc jest dedykowana , moze ktos wie cos wiecej o tych sondach??niechcial bym kupic byle czego!
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 bosch ,albo ngk nic innego , raczej NTK (wiem że NGK to, to samo)
dreamburn Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Wi tam Dzisiaj byłem w moim wozie i wykreciłem orginalna sonde lambda i okazało sie ze ma ona inne numery niz w Etce podaja i te które koledzy napisali na forum numery orginalne to :VW 058 906 265 A Bosch 0258 003 518/519 LP18 Niewiem teraz czy sondy które znalazłem w sklepach beda pasowały do mojego silnika, pisza ze niby tak ale po numerach raczej to nie pasuje.Poradzcie co mam zrobic!!!
czaja77 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 mam boscha 058003546/547 używka sprawna/
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Tu masz dla przykładu sklep IC, jesteś z Rybnika, więc jest tam taki sklep na pewno http://sklep.intercars.com.pl/ jak tam wejdziesz zaznacz "wyszukiwarka" i wpisz 032906265 - to jest nr. OE Twojej sondy według ETKI i taką powinieneś mieć sondę. Wracając do tego IC, wyskoczy Ci tam kilka sond z BOSCHA, NTK i jeszcze jakieś więc masz duży wybór. A tak osobiście, to proponuję zrobić zakupy u kolegów z forum > http://www.a4-klub.pl/smf/rabaty_promocje-b25.0/ i zakupić BOSCHA lub NTK(NGK)
dreamburn Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam ponownie.Dzisiaj byłem u elektromechanika, elektronika zeby sprawdził sonde , powiedzialem mu ze raz dziala raz nie.Powiedzial mi ze sprawdzi ja i powie mi dokładnie czy działa czy nie, bo inne odpowiedzi typu: "moze byc dobra " mnie nie interesuja.postawiłem samochód na 2 godziny tyle tam grzebał i stwierdził ze Fizycznie jest dobra na 100% i ze to napewno nie sąda.Ale na vagu wywala czasmi bład sondy.Co wy o tym myslicie??co Ewentualnie mogło by wpływac na taka prace silnika?? dodam ze przepustnica wyczyszczona i zadoptowana i przepływka równiez.
ROBERT Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 To że wywala błąd sondy świadczy o złej mieszance paliwo-powietrze. Może masz źle ustawioną instalacje LPG, sprawdź przepływomierz
dreamburn Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ale dzieje sie tak na PB dlatego nie mozna dobrze ustawic LPG!Dodam jeszcze ze dzialo sie tak przed instalacja LPG! A jak dokładnie sprawdzic ten przepływomierz??Niektórzy pisza ze przez odłaczenie kabla?Jakie powinny byc objawy po odłaczeniu kabla??
ROBERT Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Przepływomierz najlepiej i najpewniej sprawdzić Vagiem. Jest opisane na forum jak się to robi >>> Niektórzy twierdzą jak ma się uszkodzony lmm, to po odpięciu silnik chodzi lepiej. Ja powiem Ci tak, miałem też padnięty lmm i po odpięciu wtyczki nie było żadnej różnicy. Wymieniłem i silnik chodzi minimalnie lepiej. W Twoim przypadku uszkodzenie/pojawiające się błedy sondy mogą świadczyć o uszkodzonym lmm i dodam jeszcze, że długie użytkowanie samochodu z uszkodzonym lmm prowadzi do uszkodzenia sondy.
dreamburn Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 A znasz kogos z naszej miejscowosci dobrego co by to mógł sprawdzic ?Chodzi mi o kogos sprawdzonego a nie jakiego mechanika co powie mi ze "najprawdopodobniej moze byc uszkodzony"tacy mnie nie interesuja!
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Podjedź to Ci sprawdzę Ale jak się troszkę ociepli, bo droga na której mieszkam (taka boczna droga na której bezp. robić logi) jest cała oblodzona i ciężko będzie cokolwiek zlogować
dreamburn Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Oki , fajnie by było.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 10:21_________________________________________________Witam.Wczoraj niemiałem co robic wiec poszedłem do mojego wozu,z myslą ze sprawdze przez odłaczenie przepływomierz.co sie okazłao ze po odłaczeniu samochód pracuje równiej na wolnych obrotach nawet jak spadna lekko po nizej 900 niema zadnych szarpniec, jak z podłaczonym w którym auto przełacza sie w tryb awaryjny!Postanowiłem ze sie przejade i róznicy w jezdzie praktycznie nie zauwazyłem auto sie nie dławiło jechało normalnie jedynie po odjeciu nogi z gazu czuc było takie jakby "szkubniecie " i tylko taka róznica była.Jest to mozliwe ze jest on uszkodzony i to przez niego wywala mi czasami blad sondy??Dodam ze mój przepływomierz jest Firmy (chyba) Hitachi i jest czarny , plastikowy, z takim kupiłem samochód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się