Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 afn


bart115

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu mam problem ze swoim autkiem, otóż auto rozpędza się do 3 tys. obr, po czym łapie muła na chwile i znów ciegnie do ok 4 tys obr i znów muł. Wogóle czasem 4 tys. obr ciężko przekroczyć. A na 5 biegu to przy 3tys. obrotów włącza się tryb awaryjny.

Ps. Pierwszy raz robiłem testy drogowe, więc gdyby coś było nie tak to mogę je powtórzyć.

Z góry dziękuję za pomoc!

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 1722 850 650 4,8

1,47 2142 850 1000 4,8

2,85 2625 850 1275 4,8

4,21 3087 850 1235 4,8

5,6 3402 850 875 4,8

6,91 3654 850 1050 4,8

8,24 3990 850 960 4,8

Group C: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0,01 1743 51 47,6 34,2

1,42 2058 51 51 43

2,86 2520 51 51 51

4,29 3024 51 51 50,2

5,6 3444 51 51 49,4

6,93 3675 51 51 47,2

8,27 3990 51 50,8 48

Group C: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

0,93 2079 1989 2417,4 85,3

2,37 2604 1989 2570,4 94,4

3,81 3066 1989 2570,4 94,4

5,17 3339 1989 2121,6 66,1

6,49 3654 1989 2570,4 94,4

7,81 3990 1989 2570,4 94,4

9,16 4242 1989 1009,8 92,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogratulowac czipa :bicz: ,przy takich dawkach paliwa to musi kopcic strasznie...spaprales robote pieknie bart zamiast podjechac do Rogala ,a po wyjezdzie sie sie cieszyc to teraz problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci kopci... Kupiłem większe turbo myśląc że przestanie kopcić. Na tych kostkach jeżdżę od ok pół roku i nic się nie działo. W takim razie idę przełożyć kostki na oryginalne i zrobię testy ponownie. Do Rogala mam kawał drogi, pojadę dopiero jak przygotuję ostatecznie autko (myślę o intercoolerze jeszcze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

011 straszne przeładowanie, dlatego łapie notlaufa, N75 jakoś dziwnie steruje tym ciśnieniem (nie radzi sobie :/ )

przy takich dawkach paliwa powinieneś mieć zwiększone dawki powietrza, jakiś druciarz (rzeźnik) robił ten program :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostki zmienione na oryginalne. Przyznaję że bez nich auto dymu nie puszcza, ale muła ma że hoho, w porównani do magicznych kostek z allegro. :evil:

Oto Pomiary z oryginalnymi kostkami:

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 1848 850 1020 4,8

1,47 2226 850 1175 4,8

2,8 2583 850 1195 4,8

4,13 2898 850 1110 4,8

5,62 3129 850 985 4,8

7,04 3381 850 1055 4,8

8,35 3633 850 1015 4,8

9,73 3822 850 915 4,8

11,21 3969 850 970 4,8

12,53 4158 850 925 4,8

13,9 4305 850 875 4,8

Group B: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0,5 1953 45,2 41 42,8

1,92 2352 44,6 41 43,2

3,23 2688 44,2 41,2 44

4,62 3003 43,8 40,8 43

6,1 3171 43,6 40,6 43

7,47 3465 43,2 40 42,2

8,78 3717 43 39,6 41,6

10,29 3864 43 38,8 41

11,65 4032 42,8 38,4 41

13,02 4221 42,4 38 40

14,35 4305 42,4 37 39,8

Group C: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

0,98 2100 1948,2 2315,4 80,5

2,35 2478 1948,2 2570,4 94,4

3,68 2793 1948,2 2570,4 94,4

5,12 3087 1948,2 1009,8 92,4

6,61 3276 1948,2 2570,4 94,4

7,95 3549 1948,2 2570,4 94,4

9,23 3759 1948,2 1009,8 92,4

10,77 3906 1948,2 2570,4 92

12,09 4095 1938 2570,4 94,4

13,47 4263 1907,4 1009,8 92,4

14,78 4326 1876,8 1009,8 92,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

008 wygląda jak z eli, ale 011 jest baardzo do du..

dałbyś radę zrobić 011 jako jeden blok wtedy próbkowanie będzie duuuuużo lepsze i będzie lepiej widać, ale ogólnie doładowanie ponad 2.5bara przy 4krpm to nie jest chyba najrozsądniejsza wartość :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwrotnie raczej - jak na logike. Malo wiem ( tu przydala by sie wypowiedz np. Rogala) ale komp zwariowal po tym czipsie. innymi slowy przyzwyczail sie do chorych parametrów

zaznaczam, ze moge sie mylic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pojeżdżę trochę, pobutuję i zrobię pomiary. Może coś się zmieni w tabeli pomiarów i będziecie mogli pomóc mi w rozwiązaniu problemu. Mam rozumieć, że ten chip który miałem założony jest do d... i przez niego coś mi się uszkodziło. Jeśli tak, to dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak, to dlaczego

Bo nie wiadomo co tam jest, nooo prawie...

Kupa paliwa polana... I to ciśnienie też jakieś dziwne.

Jakby się jechało autem, jakbyś każdą oponę napompował z innym ciśnieniem..

To wszystko ma być zgrane, a nie jakieś wartości z kosmosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dziś 300km. Może teraz coś mądrzejszego mój komputer wykazał.

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 1554 850 570 4,8

0,51 1701 850 625 4,8

0,99 1806 850 675 4,8

1,49 1911 850 750 4,8

1,92 2016 850 815 4,8

2,41 2142 850 910 4,8

2,91 2268 850 980 4,8

3,34 2373 850 1040 4,8

3,79 2499 850 1085 4,8

4,22 2604 850 1115 4,8

4,67 2730 850 1115 4,8

5,1 2835 850 1110 4,8

5,6 2961 850 1115 4,8

6,11 3087 850 1105 4,8

6,61 3192 850 1105 4,8

7,09 3318 850 1120 4,8

7,58 3423 850 1120 4,8

8,08 3528 850 1085 4,8

8,57 3633 850 1055 4,8

9,07 3738 850 1030 4,8

9,56 3843 850 1000 4,8

10 3906 850 980 4,8

10,44 3969 850 970 4,8

10,88 4032 850 915 4,8

11,36 4074 850 895 4,8

11,84 4116 850 890 4,8

12,3 4158 850 900 4,8

12,72 4200 850 870 4,8

13,15 4242 850 895 4,8

13,58 4284 850 865 4,8

14,08 4305 850 890 4,8

14,51 4368 850 865 4,8

14,96 4389 850 875 4,8

15,39 4431 850 865 4,8

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

1,44 2121 1948,2 1540,2 44,6

1,87 2226 1948,2 1672,8 51,4

2,3 2331 1948,2 1795,2 55

2,8 2457 1948,2 1948,2 59,4

3,3 2583 1948,2 2080,8 64,5

3,79 2709 1948,2 2162,4 69,3

4,29 2835 1948,2 2203,2 73,3

4,74 2940 1948,2 2213,4 77,3

5,18 3066 1948,2 2254,2 82,5

5,62 3150 1948,2 2274,6 87,3

6,05 3255 1948,2 2305,2 92,8

6,54 3381 1948,2 2346 94,4

6,99 3486 1948,2 2386,8 94,4

7,42 3570 1948,2 2427,6 94,4

7,87 3675 1948,2 2458,2 94,4

8,3 3759 1948,2 2488,8 94,4

8,75 3843 1948,2 2509,2 94,4

9,18 3927 1948,2 2529,6 94,4

9,61 4032 1948,2 2529,6 94,4

10,08 4116 1927,8 2519,4 94

10,62 4179 1917,6 2550 94,4

11,36 4284 1897,2 2550 92,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewno jakbyś mógł wykręcić do 7000revs to by Ci w końcu wybuchło

Dla AWXa z tego co pamiętam, zadane ciśnienie (ale w aucie z AWX) to 2300.

Ty masz zadane niecałe 2000, a pompuje ponad 2500 i N75 głupieje na dodatek (już nie wie co robić biedak :cheesy: ).

Lepiej jedź do kogoś kto ci to zgra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...