Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zawsze włącza się wentylator


Wandej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. problem jak w temacie, auto odpalam i odpala się wentylator i auto się nie rozgrzewa. Co jest?? Miał ktoś podobny problem?? Silnik to 2.0 ALT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw VAG

to ze kreci sie wentylator nie ma nic wspolnego z brakiem nagrzewania sie silnika

temu winien jest termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. problem jak w temacie, auto odpalam i odpala się wentylator i auto się nie rozgrzewa. Co jest?? Miał ktoś podobny problem?? Silnik to 2.0 ALT

sprawdź sobie najpierw wyłącznik termiczny wentylatora, czy aby nie jest zwarty.... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. problem jak w temacie, auto odpalam i odpala się wentylator i auto się nie rozgrzewa. Co jest?? Miał ktoś podobny problem?? Silnik to 2.0 ALT

sprawdź sobie najpierw wyłącznik termiczny wentylatora, czy aby nie jest zwarty.... :mysli:

tylko gdzież on jest :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi kolego bo teraz nie pamiętam czy ALT ma jeszcze wisko, czy są już dwa elektryczne? [br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 20:02_________________________________________________Chyba są dwa elektryczne :mysli:

Włącznik jest tu :

2Vkx9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi kolego bo teraz nie pamiętam czy ALT ma jeszcze wisko, czy są już dwa elektryczne? [br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 20:02_________________________________________________Chyba są dwa elektryczne :mysli:

Włącznik jest tu :

2Vkx9.jpg

nie ma wisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To włącznik jest na dolnym wężu chłodnicy, w B5 były wkręcone w chłodnicę między górnym i dolnym wężem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To włącznik jest na dolnym wężu chłodnicy, w B5 były wkręcone w chłodnicę między górnym i dolnym wężem

dzięki wielkie za schemat :good: Ale podejrzewam tak jak devastation napisał , że termostat też do wyrzucenia a drogi skubany... orientujecie się gdzie można tanio wyrwać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj Tomka, ale on chyba nie ma części ORI - TOM77

pojawił się też już dziś Robert on ma ORI - rtocki

rtocki ma niezła reklamę że -40% niż na stronie IC tylko że tam podają detaliczne ceny :polew: A termostat w detalu kosztuje 750zł no a na moją zniżkę 320zł :decayed: Napisałem do TOM77 :good: Dziękuje za pomoc kolego :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jeden z wentylatorów ( z wisko) powinien się kręcić cały czas ( ten po prawej stojąc przodem do auta)?

da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jeden z wentylatorów ( z wisko) powinien się kręcić cały czas ( ten po prawej stojąc przodem do auta)?

no tylko że np u mnie go już nie ma. W b6 1.8T na pewno też więc chyba rozwiązanie posłali do lamusa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... rozwiązanie posłali do lamusa :gwizdanie:

Według mnie dobrze zrobili :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...