Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Czy to notlauf?


aju

Rekomendowane odpowiedzi

Nic tylko trzeba klepac pedał gazu co by sprezarka cisnienie dawala - 'bo gdy prikazu tego nie zastosujesz, kierownice w sprezarce wnet zafastrygujesz' :wink4:

aju - powiedz czy po czyszczeniu auto smiga lepiej w calym zakresie obrotow anizeli przed zabiegiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czuję różnicy raczej, i tak ładni zamiatało więc ciężko powiedzieć dalej ma koło 8sek do 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już miałem wyciągać turbo , ale coś mnie tknęło.

Otóż zobaczyłem drugi zawór w okolicy szyby, taki sam jak n75 tylko że z czarną główką, i postanowilem go wymienić.

Miałem tylko zawór n75 z białą główką więc zabrałem się do wymiany.

No i powiem wam że autko odzyskało moc... pedał w podłogę i aż miło jechać. Testowałem ponad 35 km i zero straty mocy. Wcześniej po przejechaniu kilku kilometrów tracił moc.

Za co odpowiada ten zawór z czarnym łepkiem. wygląda identycznie jak tez n75 koło turbiny.

U mnie wymiana pomogła

pozdrawiam

sokol22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to N18 [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 12:35_________________________________________________ja tam butuje zdrowo swojego AJM :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: no ja też będę.... szczególnie że drogi już czarne

widzicie jak się kończy dziadkowa jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ze 3 miesiące jeździłem dziadkowo z racji pogody, raczej tylko do 2tyś rpm może czasem z groszem

Dziś droga całkowicie czarna więc myślę przewietrzę TDIka, 2,3 ogień do 4~tyś wbijam 4 bieg ciągnę i koło 4tyś jak by mi moc odcieło :mysli: zwalniam i na każdym biegu muł, ledwo jedzie. Zatrzymałem się gaz w podłogę patrzę czy kopci NIE, patrzę pod maskę nic złego nie widać tyle ile można zajrzeć na drodze. Zgasiłem, odpaliłem ruszam, czuję że moc jest więc ogień każdy bieg ponad 4tyś i nic wszytko ok, ciągnie wyjątkowo dobrze. Tak z pół godziny się bawiłem i nie powtórzyło się. Myśleć o czyszczeniu turbiny czy po prostu incydent? Chyba że macie inne pomysły.

Vaga na razie nie podepnę bo pożyczyłem.

no to dołanczam się bo mi wczorja jak jechalem na spota to się tak stało...

ale stanolem wypalilem i potem dalej jechalm i wszystko ok...

autostradą przegoniłem i nic więc nie wiem co z tym zrobić :P

ale zaraz tu poczytam :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on chyba otwiera EGR :mysli:

nic się nie stanie jak będzie zamontowany zawór n75 zamiast n18???

ponoć nie

ale on ma troche inna charakterystykę pracy wiec wg. mądrych głów lepiej tego nie zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po to są dwa różne zawory żeby były różne, dla mnie proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po to są dwa różne zawory żeby były różne, dla mnie proste

Tylko chodzi mi oto czy coś może się stać z silnikiem, ponieważ odczułem przypływ mocy i nie mam tzw. dziur jak depnę to przyspiesza. (jak poprzednio) aż miło jechac.

Może znacie kogoś kto by wiedział???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozbierałem tego

jak dmucham w dziurki to jest przepływ powietrza i chodzi w nim jakaś membrana.

ale może być problem w samej elektronice a nie w mechanice zaworu.

pojeżdzę trochę na tym N75 i zobaczę czy będzie tracił moc.

Widziałem na Allegro takie zawory N18 sterujące zaworem EGR w cenie 150 zł do audi 1,9tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...