Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpie przy przyspieszaniu na 4 i 5 biegu przy 1000-1800 obr


David

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie prosze o pomoc w takiej oto sytaucji.

gdy jade na 4 lub 5 biegu i mam obroty miedzy 1000 a 1800 i dam gazu do dechy auto dostaje wibracji i cale sie trzesie...nie dawno wymienialem sprzeglo i dwumas oraz olej w skrzyny biegow.dodam ze mam do wymiany poduchy pod slinikiem(sa juz zamowione nowe z ASO).3 dni temu bylem u mojego mechanika zeby ocenil wstepnie co to moze byc,przejechal sie i wstepna diagnoza - pompowtryskiwacze :wallbash: mowi ze mogly sie rozszczelnic i moze bedzie mogl je naprawic.ale najpierw musi podpiac sie kompem i sprawdzic korekcje.no ale to jak bede nast razem w polsce czyli 23 lutego.Wiem ze byly podobne tematy ale w nich bylo opisane o problemach od 2 tys u mnie jak mam 2 tys i dam do dechy to przyspiesza normalnie,na wolnych obrotach nie faluje,nie ma zadnych drgan.co 5 tys leje dodatek do czyszczenia wtryskow STP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 013 na rozgrzanym silniku

Ja mam to samo, ale u mnie leży sprzęgło...

Na razie jeżdżę bo auto jest ciągle potrzebne.

Ty masz nowe więc najprawdopodobniej któryś Pd zaczął lać, lub źle ci to sprzęgło zrobili :mysli:

grupa 013 wszystko powinna wyjaśnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci ze ten objaw pojawil sie odrazu po wymianie sprzegla.wczesniej tego nie bylo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci ze ten objaw pojawil sie odrazu po wymianie sprzegla.wczesniej tego nie bylo :gwizdanie:

no to na co ty jeszcze czekasz :rolleyes: ja zaraz bym byl tam gdzie to zakladali......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mechanik idzie na urlop a ja w danii siedze wiesz praca tez jest wazna bo z czego auto utrzymywac :gwizdanie: a moze byc tak ze przez zmiane sprzegla wyszla kolejna choroba ? bo jak zmienili mi sprzeglo to auto jakby z 15km wiecej mialo.teraz to ladnie przyspiesza. Powiem Ci ze lipa bedzie jezeli cos zle zalozyli i np sie uszkodzilo to sprzeglo i trzeba bedzie reklamowac itd a wez takie rzeczy ograniaj siedzac w danii,sam zreszta wiesz o co chodzi jak jestes w Norge,chyba ze naprawiasz na miejscu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mechanik idzie na urlop a ja w danii siedze wiesz praca tez jest wazna bo z czego auto utrzymywac :gwizdanie: a moze byc tak ze przez zmiane sprzegla wyszla kolejna choroba ? bo jak zmienili mi sprzeglo to auto jakby z 15km wiecej mialo.teraz to ladnie przyspiesza. Powiem Ci ze lipa bedzie jezeli cos zle zalozyli i np sie uszkodzilo to sprzeglo i trzeba bedzie reklamowac itd a wez takie rzeczy ograniaj siedzac w danii,sam zreszta wiesz o co chodzi jak jestes w Norge,chyba ze naprawiasz na miejscu :gwizdanie:

No ja naprawiam na miejscu jak musze ale ja tu mieszkam na stale........

Wiesz im wiecej bedziesz zwlekal tym wiecej szkod mozesz sobie narobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odswiezam temat...mechanik walczyl z autem podczas gdy ja bylem na urlopie.

wstepna diagnoza to byly pompki,ale po przelozeniu innych nowych pompek okazalo sie ze to nie pompki,ja z poczatku myslalem ze to moze byc ta poduszka pod silnikiem-zostala wymieniona na nowa,ale wibracje sa dalej.turbo tez zostalo sprawdzone-mechanik mowi ze jest w super stanie,i tu powstaje problem bo nie wiadomo co to moze byc,dwumas tez zostal sprawdzony-sprawny. i tu mam pytanie czy moze byc taka sytuacja ze audi bylo chipowane w niemczech i ktos wgral h*jowy program i jest to wina programu? auto mam od sierpnia,nie bylem z nim na hamowni ale mechanicy mowia ze za bardzo za***rdala jak na 130 ps....te wibracje zaczely sie po wyminanie sprzegla+dwumasa.czy moze byc tak ze jak mialem wczesniej zjechane sprzeglo ktore slabo bralo a teraz mam nowe to mogly sie pojawic takie wibracje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam dokladnie tak samo jak opisales, miesiac temu zmienilem sprzeglo, docisk, dwumas... i na 4, 5 biegu przy przyspieszaniu od dolnego zakresu obrotow 1800rpm , woz zamiast charakterystycznie dla diesla przyspieszac, to zaczyna szarpac buda.. strach cokolwiek wyprzedzac w trasie. Udalo Ci sie namierzyc winowajce?

U mnie mam jeszcze podejrzenie, ze to zle zregenerowany dwumas, bo to jedyny z gratow, ktore wymienialem, a ktory nie byl nowy, tylko regenerowany, wiec facet ma przyslac nowe kolo.

Daj znac czy udalo ci jakos rozwiazac telepanie.

Pozdrawiam

odswiezam temat...mechanik walczyl z autem podczas gdy ja bylem na urlopie.

wstepna diagnoza to byly pompki,ale po przelozeniu innych nowych pompek okazalo sie ze to nie pompki,ja z poczatku myslalem ze to moze byc ta poduszka pod silnikiem-zostala wymieniona na nowa,ale wibracje sa dalej.turbo tez zostalo sprawdzone-mechanik mowi ze jest w super stanie,i tu powstaje problem bo nie wiadomo co to moze byc,dwumas tez zostal sprawdzony-sprawny. i tu mam pytanie czy moze byc taka sytuacja ze audi bylo chipowane w niemczech i ktos wgral h*jowy program i jest to wina programu? auto mam od sierpnia,nie bylem z nim na hamowni ale mechanicy mowia ze za bardzo za***rdala jak na 130 ps....te wibracje zaczely sie po wyminanie sprzegla+dwumasa.czy moze byc tak ze jak mialem wczesniej zjechane sprzeglo ktore slabo bralo a teraz mam nowe to mogly sie pojawic takie wibracje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie wiem ze audi jest po chipie w Niemczech i mam 170 ps wiec mozliwe ze zle program zrobiony i dwumas nie wyrabia z przeniesieniem obciazenia. na starym sprzegle moglem tego nie czuc bo bylo slabe a po wymianie audi zap.... jak szalone :shocked: jest jeszcze druga opcja - pompa Vacum ale tego jeszcze nie sprawdzalem bo jestem w Danii,sprawdze 1 kwietnia jak bede w Pl,ewentulanie pozostaje mi pojechac do Tunera i sprawdzic czy to wina programu.

aha i zauwazylem ostatnio jedna rzecz - jak auto chodzi na luzie i wciskam sprzeglo do konca to silnik glosniej chodzi i to zarowno zaraz po odpaleniu jak i gdy mam 90 C - pamietam ze zanim wymienilem sprzeglo i dwumasa jak wciskalem sprzeglo to silniki chodzil tak samo na luzie jak na wcisnietym-czy moze to byc jednak wina sprzegla i dwumasa-zestaw Sachsa-a slyszalem tez zle opinie o tych czesciach Sachsa

temat rozwiazany winny byl program :wallbash: zly przebieg momentu i za duze dawki paliwa...dzieki Robert za zmiane programu :good: temat mozna zamykac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...