Pudzianek89 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam. Mam "drobny" problem z zasilaniem w mojej Audiczce. Ori alternator nie daje sobie rady z poborem prądu i muszę go wymienić na mocniejszy. Koledzy, podpowiedzcie jaki altek (od jakiego auta) można do niego maxymalnie zmieścić, ponieważ w ADR nie ma zbyt wiele miejsca a myśle o montażu 120-140 amp i więcej. Czy od TDI'ków podejdzie?? Pozdrawiam maniaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Napisz co sie dzieje bo moze to nie wina alternatora tylko regulatora lub aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pudzianek89 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Aku i altek sa dobre. Ostatnio nawet łożyska zmieniałem i regulator, bo robiłem przeglądzik i rozrząd. Na początku miałem wzmaka 1,2 kW a teraz się przesiadłem na 3kW i kondensatory, mocniejsze aku itp nie dają rady. Mniej więcej przy 1,8kW napięcie spada poniżej dyszki i altek nie ma siły, żeby pociągnąc dalej. Dlatego właśnie plan zmiany na coś większego, ale nie wiem od czego by przypasował jak najwydajniejszy alternator. Proszę o pomoc w tym temacie. Może ktoś już zmieniał alt na mocniejszy?? Każde info się przyda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz 0 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 kolego podjedz do speców od alternatorów to Ci pomogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pudzianek89 0 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 To chyba jest jedyne wyjście Myślałem po prostu, że ktoś z klubowiczów już kombinował coś z taką operacją. Jutro zobaczę czy może od TDI pasuje, bo siostra ma takiego, może akurat coś wymyśle ciekawego i zrobie "podmiankę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Altek 3 kw to chyba tylko z jakiegoś autobusu , tylko małe ale , będzie na pewno na 24 v.......... Poza tym jak odpalisz sprzęt na maksa to będziesz miał 4 kuce mniej pod butem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Poza tym jak odpalisz sprzęt na maksa to będziesz miał 4 kuce mniej pod butem i załóż kask bo Ci głowę rozerwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pudzianek89 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Piotrsob1, Dałeś mi teraz dobry pomysł... Nie każdy altek od dostawczego/ciężarowego ma 24V. Ostatnio miałem w ręku alt'a od Sprintera, ale wymiarowo jest za duży i za dużo kombinacji z mocowaniem. Ale dorwałem jeszcze jeden od ciężarowego Mercedesa(12V) :gwizdanie: Wymiarowo by podpasował, ale sporo zabawy z przerobieniem mocowania... Poza tym jak odpalisz sprzęt na maksa to będziesz miał 4 kuce mniej pod butem hehe teraz czasami jak jeżdze to wydaje się jakby z tej małej stajni 20 zabili i załóż kask bo Ci głowę rozerwie. Póki co jest tylko ok 138-140 dB i można w miarę "spokojnie" wysiedzieć, ale brak mocy daje sobie we znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się