l_krupinski 0 Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Witam. Mam taki problem z moim Audi A4. Otóż jak samochód jest zimny to biegi wchodzą bardzo dobrze, poprostu leciutko ale jak już złapie temperature (gdzieś około 70st) to wrzucenie 1 i R graniczy z cudem. Z jedynką to jeszcze sobie radzę, pprostu wrzucam ją jeszcze zanim koła się nie zatrzymają, ale ze wstecznym to jest problem. Jak postoi jakiś czas i silnik się wychłodzi to znów biegi wchodzą normalnie do czasu złapania temperatury. Przy wrzucaniu R słychać taki głuchy odgłoś jakby coś nie mogło wejść w swoje miejsce i było przez coś blokowane. Przy zgaszonym silniku, czy bedzie zimny czy rozgrzany biegi zwsze wchodzą dobrze. Pomózcie bo już nie wiem co to może być Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawek66 0 Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Moim zdaniem zaciera się wieloklin tarczy sprzęgłowej pracujący po wałku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackfik 0 Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 I co z tym zrobic??? Ja mam to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mundek75 0 Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 ja mam to samo dokładnie kupiłem całe sprzzęgło i będę się zabierać za wymianę wyczytałem ze może to być właśnie zacierający się włek na wieloklinie lub łożysko w kole zamachowym A wymieniam całe bo to nie jest przyjemne rozbierac po raz drugi, a sprzęgło bierze na samej górze więc i ta jest do wymiany Biegi wchodzą ciężko na każdym biegu nie tylko 1 i R i czuć delikatne roszanie samochodu przy wkładaniu u łatwieniem na postoju jest przegazowanie silnika i włozenie biegu. pozdrawiam jak wymienie to może opisze co było dokładnie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frimuś 2 Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 a jaka jest cena sprzęgła z dociskiem(kmpl.)?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mundek75 0 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 cena ze zniżką za komplet (tarcza, docisk, łożysko oporowe, łożysko igiełkowe)405 zł (sachs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rysiu 0 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 u mnie też ciężej wchodziła 1 i R (nie pamiętam czy była różnica zimny/rozgrzany), trzeba było wymienić poduszki pod skrzynia biegów i jest lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musashi 11 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 najpierw bym sprawdzil poduszki oraz zewnetrzny mechanizm zmiany biegow-wyrabiaja sie z czasem dzwignie sterujace zmiana biegow. poszperajcie bylo na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now