Skocz do zawartości

mundek75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mundek75

Osiągnięcia mundek75

0

Reputacja

  1. A ja jeżdżę trzeci sezon na Fuldach cristal montero 2 i jestem zadowolony- oczywiście rozmiar orginalny 195/65. Na ekstremalną jazdę w śniegu po pas polecam łańcuchy są niezawodne - sprawdziłem.
  2. cena ze zniżką za komplet (tarcza, docisk, łożysko oporowe, łożysko igiełkowe)405 zł (sachs)
  3. ja mam to samo dokładnie kupiłem całe sprzzęgło i będę się zabierać za wymianę wyczytałem ze może to być właśnie zacierający się włek na wieloklinie lub łożysko w kole zamachowym A wymieniam całe bo to nie jest przyjemne rozbierac po raz drugi, a sprzęgło bierze na samej górze więc i ta jest do wymiany Biegi wchodzą ciężko na każdym biegu nie tylko 1 i R i czuć delikatne roszanie samochodu przy wkładaniu u łatwieniem na postoju jest przegazowanie silnika i włozenie biegu. pozdrawiam jak wymienie to może opisze co było dokładnie. Pozdrawiam
  4. witam , mnie czeka wymina sprzęgła w a4 1.6 95 rok, czy może ktoś powiedzieć jakich kluczy potrzebuję bo chciałbym dobrze się do tego przygotować. a i jaką tarczę najlepiej kupić i ile może kosztować? Z góry dziękuję za odpowiedź. A4 :th:
  5. płynu nie ubywa raczej , a co do wysprzelika mozna to samemu z ty sobie poradzic? [br]Dopisany: 24 Luty 2008, 06:48 _________________________________________________prosze o instrtrukcje co mam zrobic plynu nie ubywa sprzeglo bierze wysoko a jak probuje wlozyc jakikolwiek bieg to cieżko wchodzi a do tego na plaskim terenie czuc jak samochod chce ruszac przy wkladaniu biegu PLisssss[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 18:25 _________________________________________________ hej odpowie ktoś? wyczytałe że może to być łożysko na wałku sprzęgłowym, które jest w kole zamachowym? czy gdzie???
  6. Słuchajcie ja jeżdziłem na Lotosie półsyntetyko B3-ką zrobiłem 200 000 km i nie zauważyłem żadnych zmian w silniku. Wymienałem mniej więcej co 15000 km i na wymiane nie musiałem dolewać. Osobiście po takim doświadczeniu nie uznaję wydawania kupy kasy na jakieś super oleje. Teraz Mam A4-ke i i wymieniałem też na lotosa. Sorki jesli obraziłem kogoś . Pozdrawiam i nie wydajcie dużo kasy na oleje. Za czeste wymienianie tez nie jest dobre, ktos tu pisal ze wymienia co 8 tys , uwazam to za przesadę.
  7. ja tez mam taki problem, każdy bieg ciężko wchodzi na postoju dodatkowo na rownym terenie przy wkladainiu biegu delikatnie ale naprawde delikatnie ciągnęło samochód odpowiedzcie czy samemu mozna to łożysko wymienic czy nie oczywiscie dla przecietniaka tzn wyjmowalekm kiedys skrzynie w b3 automat i w starszych ale czy są jakies trudnosci plis odpiszcie a jeszze fajnie byloby miec fotke jak to wyglada pozdrawiam [br]Dopisany: 02 Marzec 2008, 21:58 _________________________________________________aha jeszcze jedno czy w A4-ce 1.6 101 KM jest zwykl sprzeglo czy dwumas (XII1995 )
  8. sprzeglo i docisk wykluczam bo w żaden sposób nie dochodzi do poślizgu sprzęgła przy ruszaniu . Niie zauważyłem przy gwałtownym ruszaniu żeby się ślizgało.
  9. kto mi odpowie. Jak jest już rozgrzany silnik to każdy bieg na postoju przy pracującym silniku ciężko wchodzi. Na równym poziomie podczas wkładania biegu czuć jak lekko ciągnie samochód, ale to nie wszystko. sprzęgło bierze wysoko powiedziałbym, że 1/4 od góry. Jak na moją wiedzę to wydaje się że powinno dobrze wyspręglać (czy się mylę?). Proszę o pomoc czy ktoś ma taki sam problem ? Z tego co tu wyczytałem może jest zapowietrzony wysprzęglik? ale płynu raczej nie ubywa więc skąd niby miałoby się zapowietrzyć , a i jeszcze jedno czy na pół wciśnięty pedał czy całkiem- reakcja jest ta sama. Sorki że się rozpisałem ale chciałem jasno naświetlić sprawę.
  10. Przesiadlem sie z B3 na A4 i nie zmienie zdania o audikach. Są po prostu THE BEST. Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...