CeLkA Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam, Mam wielką prośbę o interpretację odczytanych błędów, w aucie wieje ledwo letnim powietrzem choć temp na maxa, czasem świruje temperatura silnika jest normalnie jak zwykle było 90 stopni, za chwile jest 60.70.90 i znów 60, a innego dnia jest ok. Teorii jest wiele, a że nagrzewnica zamulona, a że silniczek,albo termostat, ma ktoś teorię po tych kodach? 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej) *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie c1 Zamknięty zawór ogrzewania 50.1 - tego kodu tutaj nie znalazłam co to jest!!! Powiedzcie co mogło się zepsuć, jestem laską i nie chce żeby mnie oskubali w warsztatach bo się nie znam :gwizdanie: ;( Please Celka [br]Dopisany: 04 Luty 2010, 19:58_________________________________________________Nikt nie ma żadnych pomysłów????? ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się