stachu 0 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 a więc, 1. czy prawdą jest jakoby wszystkie 2,5tdi miały skłonności do wycieków? walczyć z tym czy nie? 2. spadek mocy w w/w motorze czy może byc spowodowany przez lekkie podcięcie krzywek na wałku, czy raczej szukać przyczyny w przepływce? 3. jakie są mozliwości pozyskania wałków poza ASO? ktoś je regeneruje? koszty? z góry dzięki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaj82 0 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Ad 1 wszystkie na pewno nie ( u mnie suchutko ) Ad 3 http://www.swiatek.com.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 2. spadek mocy w w/w motorze czy może byc spowodowany przez lekkie podcięcie krzywek na wałku, czy raczej szukać przyczyny w przepływce? najpierw przepływka, w tych silnikach nie jest żywotna, krzywki też moga być problemem (moment) ad 3. Z tego co słyszałem od paru osób i czytałem, daje to całkiem niezłe rezultaty... (od tego pana, który podał kaj) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rob555 0 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Prawda jest taka ze wycierajace sie krzywki powoduja zmiejszenie wychylenia zaworu wiec i spadek wymiany mieszanki. Widac to na odczytach z przeplywki ktora zaczyna zanizac i tnie dawke Najlepiej to sprawdzic na drugiej w 100% pewnej przeplywce. Jak nadal wyniki beda niskie to waleczki do regeneracji. Swiatek robi to OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
stachu 0 Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 ok, dzięki! a co z wyciekami, uszczelniłem juz: 1. nowa uszczelka pod deklem (lewym stojac przed autem) 2. nowy oring bagnetu nadal cieknie mi po lewej stronie patrząc od przodu auta...., jakies typowe przyczyny, czy dalej szukać - co jest nota bene cholernie utrudnione, bo cały dół silnika i osprzetu zarzygany olejem.... sam wyciek chyba całkiem spory po nocy w garażu plama średnicy 5-8cm :cry: poradźcie gdzie szukać!!!!!!!!!!!!!! Acha i BTW jeszcze jeden objaw ciekawy - codzienie rano przez pierwsze ca. 3 km wariuje mi prędkościomierz i wskaźnik paliwa, po 3 km wszystko się uspokaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
bratpit 3 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 pooglądaj prawy intercooler moze masz pękniety i Ci cedzi olejem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebMis 0 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 odma sprawdzona !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stachu 0 Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 już wiem spod górnej miski wali - uszczelka do wymiany, trzeba będzie zały przedni zawias zdejmować Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutusik 0 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 dzisiaj musialem dac moja niunie do serwisu bo cieknie z chlodnicy. ciekawe czy wąż pekniety czy cos. jutro mam odebrac ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now