VicVega Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Ok, dzięki serdeczne za rady W takim razie zabieram się za to jak najszybciej. Pozdro![br]Dopisany: 13 Maj 2010, 00:11_________________________________________________Panowie, jutro zabieram się za te wredne przelewy i mam dalsze wieści z frontu oraz kolejne pytania: 1. Miedziane podkładeczki to fachowo "pierścienie uszczelniające". Numer katalogowy N 013 804 2 (żeby szybciej było przy zakupie, bo nie zawsze sprzedawca wie o co chodzi). Kosztuje to 7,32PLN za komplet 12 podkładek na wszystkie przelewy. 2. Wężyki wymieniałem w lutym chyba czyli są jak nowe, ale zastanawiam się czy nie uszkodzą się przy zdjęciu i i tak nie kupić nowego.. Co myślicie? 3. Odpowietrzanie - usłyszałem ostatnio radę, że w roczniku modelowym 2002 nie trzeba tego robić jeśli grzebie się tylko przy wężykach przelewów. Ponoć pompa vp44 po roku 2001 jest niezniszczalna niemal i można zostawić układ żeby odpowietrzył się sam.. Znalazłem taki fajny manual odpowietrzania: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8154.0.html;highlight=odpowietrzenie+vp44, także jak coś to dam radę, ale żeby nie robić czegoś niepotrzebnie proszę o radę również w tej sprawie. Pozdrawiam!
kudalty66 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 są szanse że sie nie zapowietrzy, ale jezeli tak bedzie to możesz poluzować sruby od jednego badz dwoch wtryskiwaczy i wtedy niech ktos kreci, jak nie bedzie bardzo zapowietrzony to za chwilke odpali, potem skrecasz,. pozdro
VicVega Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Ok, tak dla ścisłości - mam poluzować to, co zaznaczyłem na zdjęciu na niebiesko, tak? A o wężykach co myślisz? Mogą się zniszczyć przy zdejmowaniu? Sorry za lamerskie zapytania - strasznie lubię dłubać przy samochodzie, ale dopiero się uczę. Pozdrawiam![br]Dopisany: 20 Maj 2010, 11:36_________________________________________________Ok, operacja przeprowadzona. Ze dwie godziny mi to zajęło, bo strasznie ciężki dostęp jest do niektórych śrób Zrobiłem małą fotorelację, może przyda się jakiemuś laikowi. Blaszki - 7,32 w ASO za komplet. Małe gówienko, a tyle kłopotu: Przy wymianie podkładek wężyków zdejmować nie trzeba, więc moja obawa przed ich uszkodzeniem była bezpodstawna. Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem dwie podkładki i śrubę, na której są osadzone i którą to luzujemy celem odpowietrzenia (nie to, co zaznaczyłem wcześniej ) Układ się nie zapowietrzył chyba. Przeprowadziłem operację tak czy siak, ale od początku odpalał od razu, także chyba wszystko ok. Za niedługo i tak będę wymieniał filtr paliwa, także przy tej okazji zrobią to fachowcy (a może nie trzeba? ) Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki wszystkim za rady!
kudalty66 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 fajnie że do przodu, i i jaka satysfakcja sak cos samemu sie naprawi, pozdro
VicVega Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Dokładnie - pamiętam jaką miałem satysfakcję, jak naprawiłem szyberdach w mercu 124C. Specjalista rzucił mi kwotę 700PLN, więc olałem go. Części kupiłem za 200PLN, instrukcję z neta skołowałem i do roboty. Męczyłem się z tym ponad dwa dni, ale satysfakcje miałem za każdym razem kiedy ten szyber otwierałem :> Pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się