Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z przerwa w zapłonie ?


bartek1351

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj podczas jazdy zaczelo telepac samochodem oraz stracil moc, chodzi jakby nie na wszystkie cylindry podpialem auto pod VAGA i wyszlo cos takiego:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

16690 - Cylinder 6 Misfire Detected

P0306 - 35-00 - -

16689 - Cylinder 5 Misfire Detected

P0305 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

o co chodzi ?? jechac kupic nowe swiece ? cewki ?? wszystkie czy jedna ?? moze ktos mial podobny problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wypadanie zapłonu masz prawie na wszystkich cylindrach. Czy nie może to mieć związku z tankowaniem złego paliwka.

Może to mieć związek ze spadkiem ciśnienia paliwa.Świece oczywiście można by było sprawdzić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdz paliwo... jesli nadal auto bedzie sie dziwnie zachowywalo obstawiam nieszczelnosc/cewki/swiece jesli nadal bedą sie pojawiały błdędy to do sprawdzenia kompresja silnika +drożność katalizatorów oraz sondy lambda , oraz kolektor dolotowy ( czy działa przełączanie dolotu dłogu/krótki takt )

proponuje dolac jeszcze srodka do czyszczenia wtrysków np. XERAMIC

pozdrawiam

Łukasz

ps. jak cos to patrz w archiwum moich postow... jest tam troche co i jak :) Jak cos to PW mamy podobne auta moge dużo pomóc bo zrobiłem tym silniczkiem 70 tys km :> prawda jest taka ,ze 3.0 ASN i podobne to kawał naprawde twardego motoru... trzeba tylko wiedziec jak sie z nimi obchodzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego polecam lekture... http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b6_asn_wypadanie_zaplonow_cylindry_456-t105791.0.html;msg1257694#msg1257694

U mnie pojawialo sie wypadanie zaplonow na cylindrach 4,5,6 na przemian w przypadkowej kolejnosci... wskazuje to z ktorej strony silnika sprawdzic katalizatory! Wymien 3 cewke i zobaczymy co bedzie dalej. Moc powinna wrocic jesli bedzoe to problem cewki. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta, opiszę w skrócie, trasa ok 500km, po 200km na trasie W-wa-K-ce wszystko w normie, postanowiłem nie zamulać tylko podwyższyć prędkość ze 140 do 160, i tak przez ok 10km wszystko jak do tej pory ok, po ok 10km telepanie budy, check engine najpierw się zaświecił dosłownie po chwili zaczął migać.

Objawy telepanie budą, brak mocy poniżej 3tyś obrotów, zatrzymałem się odczekałem ale bez zmian. Byłem zmuszony kontynuować jazdę 9miałem 92 letnią staruszkę na pokładzie.

Oto błedy:

8 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus
P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
18043 - Powertrain Data Bus
P1635 - 008 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent
17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271)
P0688 - 004 - Open Circuit
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - MIL ON
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
macie jakieś pomysły ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...