dzikasz 0 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witajcie mam takie pytanie czy ktoś może powiedzieć dlaczego nowe sprzęgło, komplet Sachs, śmierdzi. Przed wymiana tydzień temu śmierdziało bardzo bo pękł docisk a teraz po przejechaniu paruset kilometrów nadal śmierdzi nawet jakby bardziej. czy to możliwe aby opiłki starego sprzęgła tak śmierdziały. A może coś z nowym jest nie tak, chociaż nie czuć aby się ślizgało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Moze sie dociera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 a może jednak sprzęgło się ślizga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Wystarczy zobaczyc przy jakiej predkosci jakie sa obroty. Jezeli ma sie slizgac to najlepiej sprawdzic na jedynce, wkrecic szybko motor na wysokie obroty... A moze po prostu smrod pozostal ze starego sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Wystarczy zobaczyc przy jakiej predkosci jakie sa obroty. Jezeli ma sie slizgac to najlepiej sprawdzic na jedynce, wkrecic szybko motor na wysokie obroty... A moze po prostu smrod pozostal ze starego sprzegla Lepiej sprawdzać na wyższych biegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Wystarczy zobaczyc przy jakiej predkosci jakie sa obroty. Jezeli ma sie slizgac to najlepiej sprawdzic na jedynce, wkrecic szybko motor na wysokie obroty... A moze po prostu smrod pozostal ze starego sprzegla Lepiej sprawdzać na wyższych biegach W sumie jak ma sie slizgac to wyczuc mozna na kazdym biegu ale to nówka wiec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania_85 1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ja nie wiem w jakim stanie mam sprzęgło, ale wydaje mi się że też śmierdzi więc przyłączam się do wątku. Jak sprawdzić czy sprzęgło się ślizga? Jakie powinny być prędkości na kolejnych biegach np przy 2000 obrotów? Silnik 1.9 TDI AVF 131KM z 2003 roku. Seryjnie był multitronik, ale ktoś go zamienił na 6 biegową skrzynię manualną. Na początku podejrzewałem że to śmierdzą hamulce, ale nie zdarzyło mi się żeby któreś z kół było gorące. Najczęściej śmierdzieć zaczyna po przejechaniu kilku kilometrów jak się zatrzymam na światłach. Podczas jazdy nic nie śmierdzi. Będę wdzięczny za wszystkie porady, ponieważ nie chce tak jeździć i czegoś rozwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 3,4 bieg pod górę z dolnych obrotów aż do konca, najlepiej kilka razy tak żeby się troszkę zagrzało, nie powinno się uslizgnac ani razu jak sprawne Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się